تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نکاتی برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به خانه

نکاتی برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به خانه

حتما شما هم تجربه کرده‌اید که خانه‌تان را نظافت می‌کنید و پس از آن دوباره با لکه جدیدی در نقطه‌ای مواجه می شوید. گاهی احساس می‌کنید کار را باید از اول آغاز کنید و دوباره خانه را تمیز کنید. اگر کمی وسواسی باشید اوضاع بدتر هم می‌شود. به طور عمومی اکثر افراد کار شستشو و نظافت را فعالیت جذابی به حساب نمی‌آورند. در این مقاله به نکاتی می‌پردازیم که سبب می‌شوند ورود گرد و غبار به خانه کاهش پیدا کند.

گردش مناسب هوا

افزایش رطوبت محیط خانه باعث جلوگیری از پخش سریع و گسترده گرد و غبار می‌شود. افزایش رطوبت مخصوصا در ماه‌های زمستانی و سرد سال اهمیت دارد. زیرا استفاده از وسایل گرمایشی باعث خشک شدن هوای محیط می‌شوند. پس در ماه‌های سرد سال یک کاسه آب جوش را بر روی رادیاتورها قرار دهید. بخار آب باعث بالا رفتن رطوبت محیط می‌شود. اگر خواستید برای ایجاد گردش هوا پنجره‌هایتان را باز کنید به خاطر داشته باشید که زمان زیادی پنجره‌ها را باز نگذارید.

باز ماندن طولانی مدت پنجره‌ها سبب ورود گرد و غبار بیشتر به داخل خانه می‌شود. برای نظافت گرد و غبار می‌توانید از پارچه‌های میکروفایبر استفاده کنید. این پارچه‌ها به سبب ویژگی آنتی‌استاتیک بودنشان بسیار کارا هستند. این پارچه‌ها بدون آن که نم داشته باشند ذرات گرد و غبار را به خود جذب می‌کنند. پس استفاده از این پارچه‌ها به خصوص بر روی اثاثیه‌ای که به آب و رطوبت حساس هستند بسیار کاربردی خواهد بود.

و اما توجه داشته باشید که استفاده از پارچه‌های میکروفایبر برای اسباب و اثاثیه‌ای که ظاهر براقی دارند می‌تواند باعث خش افتادن بر روی آن‌ها بشود یا از شفافیتشان بکاهد. برای نظافت قفسه‌ها و کمدهایی که خاک زیادی بر رویشان نشسته است می‌توانید از یک قلم‌مو یا گردگیر دستی استفاده نمایید. البته برای تمامی موارد فوق از نظافت اثاثیه آنتیک تا نظافت قفسه‌ها ورادیاتورها کارچر راهکارهایی را در نظر گرفته است و محصولاتی را طراحی و تولید نموده است که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

قدرت مکش جاروبرقی کرشر

اسباب و اثاثیه عتیقه

زیبایی و جذابیت عتیقه‌جات بسیار بالا است ولی این وسایل جذب گرد و غبارشان نیز بسیار زیاد است و به نحوی می‌توان آن‌ها را آهن‌ربای گرد و خاک دانست. باید به خاطر داشته باشید به دلیل حساسیت بسیار زیاد این وسایل هیچ‌گاه نباید از پارچه‌های مرطوب برای نظافتت آنها استفاده نمایید. در واقع تنها می‌توانید از ابزارهای گردگیری بدون استفاده از آب برای نظافت عتیقه‌جات بهره ببرید. برای تمیز کردن عتیقه جات و اثاثیه حساس به آّب می‌توانید از برس‌های نسبتا زبر استفاده کنید ولی از به کار بردن آب حتی برای آلودگی‌های بسیار زیاد هم بر روی چنین وسایلی پرهیز کنید.

می‌توانید برای پاک کردن چوب و روکش‌ها از مواد شوینده مخصوص این مواد بهره ببرید و البته همیشه حتما به دستورالعمل کارخانه تولیدکننده یا کارشانسان مربوطه توجه کنید. اصولا جاروبرقیها در هنگام نظافت به علت خروج جریان هوا از موتور مقداری غبار در محیط به جای می‌گذارند اما کمپانی کارچر با طراحی فیلترهای هپا این خروج غبار از موتور را به حداقل ممکن (تقریبا صفر) نزدیک نموده است. این امر سبب می‌شود تا نظافت محیط با جاروبرقی‌های کارچر نتیجه‌ای رضایت‌بخش برای شما به دنبال داشته باشد.

بعلاوه کمپانی کارچر با طراحی انواع برس‌های مخصوص با انواع اشکال و الیاف گوناگون برای جاروبرقی‌های تولیدی خود گزینه‌هایی را برای نظافت اشیا آنتیک و گرانقیمت که در عین حال نسبت به آب حساس هستند برای شما تدارک دیده است. جاروبرقی‌هایی که به راحتی سطوح اثاثیه و مبلمان آنتیک شما را نظافت می‌کنند، کوچکترین غباری از خود به جا نمی‌گذارند و خود نیز به راحتی تخلیه و نظافت می‌شوند. از جمله دستگاه‌های جاروبرقی خانگی کارچر که با فیلتر هپا طراحی و تولید شده است جاروبرقی VC 6 کارچر است.

این دستگاه یک جاروبرقی فوق‌العاده، با مصرف انرژی بسیار پایین و قدرت مکش بالا است که می‌تواند ذرات بسیار ریز، در حد میکرون را مکش نموده و به کمک فیلتر هپا از خروج هرگونه گرد و غباری از موتور جلوگیری نماید. جارو برقی VC 6 کارچر آلمان از طراحی ارگونومیک برخوردار بوده و قدرت چرخش ۳۶۰ دارد این مساله قدرت مانور دستگاه را به مقدار زیادی بالا برده و باعث انعطاف‌پذیری بالای دستگاه در هنگام برخورد با موانع گردیده است. دستگاه از قابلیت تنظیم میزان مکش بهره می‌برد و بر روی بدنه آن محفظه‌ای جهت نگهداری نازل‌ها طراحی و تعبیه شده است.

خرید جاروبرقی کارچر

فرش و پرده‌‌ها، مبلمان و قفسه‌ها

فرش‌ها، پرده‌ها و ملافه‌ها معمولا محل‌هایی هستند که گرد و غبار زیادی را به خود جذب می‌کنند. فرش‌ها باید به طور مستمر با جاروبرقی نظافت شوند. ملافه‌ها هم باید در هوای آزاد بیرون خانه تکانده شوند تا گرد و غبار از میان الیافشان زدوده شود. در طول سال چندین بار پرده‌ها را بشویید. بعد از شست‌وشو وقتی پرده‌ها هنوز کمی نم دارند و کاملا خشک نشده‌اند آن‌ها را آویزان کنید تا چین و چروک کم‌تری رویشان بیفتد.

شستن یا تکاندن ملافه‌ها در فضای آزاد شاید کار چندان سختی نباشد اما نظافت فرش و پرده‌ها به کمک شستشو امر چندان ساده‌ای به نظر نمی‌رسد. کارچر به شما کمک می‌کند فرش‌ها و پرده‌ها را با راحتی بیشتری نظافت نمایید. در ابتدای امر برای نظافت روزمره، انواع جاروبرقی‌های خانگی کارچر با امکانات گوناگون برای نظافت فرش‌ها و پاک کردن سطح آنها از گرد و غبار شما را یاری می‌نمایند. کارچر در زمینه جاروبرقی‌های خانگی محصولات بسیار متنوعی دارد که از امکانات گوناگونی برخوردار می‌باشند و شما می‌توانید با توجه به شرایط و نیاز خود مناسب‌ترین گزینه را به راحتی انتخاب نمایید.

در میان جاروبرقی‌های کارچر سری VC برای مصارف خانگی و سریWD برای مصرف خانگی و نیمه‌صنعتی طراحی و تولید شده‌اند. کوچکترین جاروبرقی سری WD دستگاه جاروبرقی WD 3 است که از airwatts 200 قدرت مکش برخوردار است در حالی‌که توان مصرفی موتور آن تنها ۱۰۰۰ وات است این دو عدد در کنار هم بیانگر این مطلب است که این جاروبرقی از بهره‌وری انرژی بالایی برخوردار است و در عین مصرف پایین انرژی قدرت مکش آن بسیار مناسب است. این جاروبرقی یک مخزن زباله ۱۷ لیتری داشته و تنها حدود ۵ کیلوگرم وزن دارد.

WD 3 یک جاروبرقی آب و خاک با فیلتر کاتریجی استوانه‌ای با توان مکش آلودگی‌های خشک و مرطوب است. جنس بدنه دستگاه از پلی‌اتیلن فشرده و یا فلز می‌باشد. بدنه دستگاه در هر دو مدل پلی‌اتیلن و استیل از مقاومت خوب و بالایی برخوردار بوده و کلیه موارد بالا استفاده از این دستگاه را در محیط خانگی و همچینین محیط‌های نیمه‌صنعتی مطلوب و مناسب می‌سازد.

در کنار حذف گرد و غبار گاهی ممکن است لازم باشد برای نظافت فرش‌ها، قسمتی از آنها و یا تمام فرش را شستشو نمایید. شستشوی فرش و موکت‌ها به کمک دستگاه فوق‌العاده و قدرتمند Puzzi 10/1 امری است که به سادگی و با نتیجه کاملا مطلوب امکان‌پذیر است. این دستگاه شما را در شستشوی مبلمان نیز همراهی می‌نماید. Puzzi 10/1 با استفاده از سیستم پاشش مواد شوینده و مکش پر قدرت، شستشوی بسیار با کیفیتی برای فرش، موکت و مبلمان ارائه می‌دهد.

دستگاه فرش و مبل شوی Puzzi 10/1 از نازل‌های گوناگونی برای شستشوی فرش، موکت و مبلمان بهره می‌برد این نازل‌ها به سادگی قابل تعویض هستند. مخزن آب کثیف آن به راحتی از دستگاه جدا شده و شسته می‌شود. موتور وکیوم آن بسیار قدرتمند و کم‌صدا است و دستگاه از قدرت مانور بالایی برخوردار می‌باشد که کار کردن با آن را برای اپراتور تسهیل می سازد. به کمک این دستگاه می‌توانید به سادگی فرش‌ها، موکت‌ها و مبلمان را شسته و آلودگی را از محیط پیرامون خود دور نمایید.

خرید مبل شوی

رادیاتور

در زمستان رادیاتورها حجم زیادی از گرد و خاک را در میان کانال‌ها و پره‌های خود جمع می‌کنند. استفاده از یک برس مخصوص نظافت رادیاتور که به راحتی بر روی لوله جاروبرقی‌های کارچر نصب می‌شود به سرعت رادیاتور را برای شما پاک می‌کند. برای این کار می‌توانید از پارچه‌های میکروفایبر و بخارشوی نیز استفاده نمایید.

شیشه و پنجره

نظافت شیشه‌ها در ساختمان‌هایی که شیشه‌های قدی دارند و دسترسی به ‌آن‌ها دشوار است، معمولا به سختی انجام می‌شود. جابه‌جایی نردبان و حمل سطل سختی‌های بسیاری را به افراد تحمیل می‌کند. برای حل این مشکل کارچر دستگاه بسیار کارآمدی را به نام Window vac طراحی و تولید نموده است. برای نظافت با این دستگاه ابتدا مواد شوینده را بر روی سطح شیشه اسپری نمایید سپس به کمک پد میکروفایبر مخصوص دستگاه مواد شوینده را برو روی شیشه پخش نموده و لک‌های موضعی را کاملا پاک نمایید در مرحله آخر مایعات روی سطح شیشه را به کمک وکیوم قدرتمند دستگاه ویندووک از سطح شیشه پاک نمایید. برای نظافت شیارهای قاب‌های پنجره‌ها نیز می‌توانید از بخارشوی‌ها استفاده کنید.

بخارشوی شیشه

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید