تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

چرا محصولات کارچر بهینه هستند؟

چرا محصولات کارچر بهینه هستند

چرا محصولات کارچر بهینه هستند؟

آلایندگی کم، سازگار با محیط زیست، مصرف انرژی کمتر و صرفه‌جویی در مصرف آب از مهمترین ویژگی‌های محصولات نظافتی کارچر است. بنابراین، رفتار مسئولانه در کرچر شامل توسعه ماشین‌آلات و زنجیره تولید و تأمین درست تا تولید صحیح است.

کمک به حفظ ارزش و دوام

اکنون مصرف‌کنندگان هنگام خرید سوالات مهمی را مطرح می‌کنند: محصول در کجا تولید شده است، توسط چه کسی و در چه شرایطی ساخته شده است؟ از چه موادی ساخته شده است؟ و آیا می‌توان آن را بازیافت کرد؟ دستگاه با چه سطح مصرف انرژی کار می‌کند؟ ما این نگرانی‌ها را بسیار جدی می‌گیریم.

Kärcher راه‌حل‌های نظافتی برای خانوارها، صنایع و مشاغل ارائه می‌دهد. فناوری Kärcher به میزان قابل توجهی به حفظ انرژی و صرفه‌جویی در استفاده از آب، برق و مواد شوینده با ماشین‌آلات کمک می‌کند.

صرفه‌جویی در مصرف آب

مسئولیت‌پذیری در استفاده از منابع آب اکنون بیش از هر زمان دیگری مهم است. چگونه فناوری ما می‌تواند در این امر سهیم باشد؟ دستگاه‌های نظافتی می‌توانند از چند طریق اطمینان حاصل کنند که آب کمتری مصرف می‌شود. به عنوان مثال کارواش‌های فشارقوی به دلیل عملکرد نظافت بالا در مقایسه با شیلنگ باغ، حدود ۸۰ درصد در مصرف آب صرفه‌جویی می‌کنند.

استفاده بهینه از انرژی با محصولات کرشر

نظافت اقتصادی با کارواش فشار قوی

کارواش‌های فشارقوی Kärcher حداکثر ۳،۱۰۰ لیتر در ساعت صرفه‌جویی می‌کنند، به این معنی که در مقایسه با شستشو با شیلنگ، حدود ۸۰ درصد آب کمتری مصرف می‌کنند. این دستگاه‌ها با یک عملکرد نظافت عالی با مصرف آب کمتر شناخته می‌شوند، که باعث می‌شود تمیز کردن سریع انجام شود – در نتیجه باعث صرفه‌جویی در وقت، آب و انرژی می‌شود.

علاوه بر این، در اکثر مدل‌ها می‌توان با آب بازیافتی نیز کار کرد. برای این منظور، ماشین‌آلات به راحتی آب را از یک مخزن موجود مکش می‌کنند. به این ترتیب، کاربر از استفاده از آب آشامیدنی صرف‌نظر می‌کند، در نتیجه از محیط‌زیست محافظت می‌کند، و همچنین مستقل از منبع آب است.

شستشو با کارواش

استفاده بهینه از انرژی

ما به طور مداوم در حال بهبود بهره‌وری انرژی محصولات خود هستیم – مهم نیست که آنها سیم‌دار هستند، یا با باتری کار می‌کنند یا توسط یک موتور احتراق روشن می‌شوند. ویژگی مهم برای ماشین‌های نظافتی، حالت کارایی Kärcher eco! است که می‌تواند در حین کار نیز فعال شود. با استفاده از آن، عملکردهای دستگاه به طور خودکار در بهترین بازده ممکن مدیریت می‌شوند. این باعث کاهش مصرف انرژی، آب و ماده شوینده می‌شود.

اسکرابرهای خشک‌کن

تعداد زیادی از مدل‌های اسکرابر Kärcher دارای حالت eco هستند. با استفاده از این حالت، سرعت برس و قدرت مکش به عملکردی که برای آلودگی سبک‌تر است، کاهش می‌یابد. و اجازه می‌دهد تا نتایج نظافت متقاعدکننده و با مصرف قابل توجه کمتری مواجه شود. در حال حاضر با حالت بهره‌وری eco! می‌توانید تا ۳۰ درصد در مصرف انرژی و ۱۰ درصد در مصرف آب و ماده تمیزکننده صرفه‌جویی کنید.

اسکرابر بهینه

کاهش آلاینده‌ها

به ویژه در فضاهای داخلی و اگر کاربران مستقیماً روی دستگاه کار می‌کنند، مهم است که میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای را کاهش دهیم یا در صورت امکان از انتشار آنها کاملاً جلوگیری کنیم – مثلا برای جاروبرقی‌ها مهم است که گرد و غبار مکش شده را دوباره آزاد نکنند. کارچر از سیستم‌های فیلتر کارآمد برای محصولات استفاده می‌کند و یا محصولات بدون انتشار آلاینده مانند دستگاه‌های باتری‌دار را ارائه می‌دهد.

کاهش آلاینده ها توسط محصولات کرشر

فیلترهای جاروبرقی

انجام بسیاری از کارها در ساختمان‌سازی، کارگاه‌ها یا صنایع باعث تولید مقدار زیادی گرد و غبار می‌شود. برای رعایت ایمنی و  حفظ سلامتی، باید اقدامات احتیاطی مختلفی انجام شود. هدف این است که محیط کار تا حد زیادی عاری از گرد و غبار باشد. انواع گرد و غبارهایی که حاوی ترکیباتی مانند گرده، کوارتز، کپک، ویروس یا حتی آزبست هستند نیز مشکل‌ساز هستند.

جاروبرقی‌های ایمنی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ذرات مذکور را به طور کامل جذب می‌کنند. فیلترها برای جمع‌آوری ذرات آلاینده و جلوگیری از آزاد شدن مجدد آنها در هوای اطراف طراحی شده‌اند. هنگام برخورد با مقدار زیادی گرد و غبار، خطر مسدود شدن فیلتر و کاهش قابل ملاحظه قدرت مکش وجود دارد. جاروبرقی‌های ایمنی مجهز به سیستم‌هایی برای تمیز کردن فیلتر هستند.

عملکردهای کاملاً خودکار برای تمیز کردن فیلتر، امکان جذب مقادیر زیادی از ریزگردها بدون قطع کار یا از دست دادن قدرت مکش را فراهم میکند. کارچر همچنین از سیستم Tact توسعه یافته بیشتر در جاروبرقی‌های ایمنی خود استفاده می‌کند. در اینجا، سوئیچ جریان هوا فیلتر را به طور خودکار تمیز می‌کند.

جاروبرقی بهینه

استفاده کمتر از پلاستیک

از سال ۲۰۱۲، ما توانسته‌ایم مقدار پلاستیک بازیافتی را در ماشین‌های خود چهار برابر کنیم. در خرید مواد، مراقب منابع پایدار هستیم و از پلاستیک بازیافتی در محصولات استفاده می‌کنیم. ما هدف خود را دستیابی به محتوای پلاستیکی بازیافتی تا ۵۰ درصد در کارواش‌های فشارقوی خانه و باغ تا سال ۲۰۲۵ قرار داده‌ایم.

استفاده از مواد بازیافتی در بخارشوی‌ها

ما هر زمان که ممکن باشد از مواد بازیافتی در محصولات خانگی و باغبانی خود استفاده می‌کنیم. به عنوان مثال، در قسمت‌های پایین نازل دستگاه‌های بخارشوی سری SC. شکل مواد در دمای بالا پایدار می‌ماند، که آن را به ماده‌ای ایده‌آل برای بخارشوی‌ها تبدیل می‌کند و در مقایسه با پلاستیک جدید هیچ ضرری ندارد.

بخارشوی بهینه

استفاده آگاهانه از ماده شوینده

همیشه لازم نیست که از یک ماده تمیز کننده برای تمیزکاری کامل استفاده شود. به عنوان مثال، با استفاده از دستگاه‌های بخارشوی یا کارواش‌های فشار آب بالا، مقدار زیادی از آلودگی‌ها بدون استفاده از مواد شیمیایی کاملاً پاک می‌شوند. با این حال، در بسیاری از مناطق، استفاده از ماده تمیزکننده کارآمد و کاربردی برای دستیابی به بهترین نتیجه ضروری است.

Kärcher بیش از ۳۰ سال است که محصولات سازگار با محیط‌زیست تولید می‌کند. همه آنها قابل تجزیه هستند، در نتیجه باعث کاهش زباله می‌شوند. در فرآیند توسعه، برای تولید ماده شوینده پایدار در کل چرخه زندگی – از انتخاب مواد اولیه تا بسته‌بندی – باید جنبه‌های زیادی در نظر گرفته شود.

از سال ۲۰۱۲، همه عوامل تمیز کردن Kärcher با برچسب پاکسازی پایدار تأیید شده‌اند. این برچسب مشخص‌کننده محصولاتی است که در شرکت‌هایی تولید شده‌اند که به روشی پایدار عمل می‌کنند. علاوه بر این، بیش از ۶۰۰ محصول مختلف نظافتی Kärcher گواهینامه‌های بین‌المللی و پایدار زیست محیطی را برآورده می‌کنند.

استفاده آگاهانه از مواد شوینده در محصولات کرشر

شرکت eco! Kärcher مواد تمیزکننده سازگار با محیط‌زیست را برای استفاده حرفه‌ای ارائه می‌دهد. این مجموعه شامل یک خط کامل برای تمیز کردن ساختمان و محصولات شستشوی وسایل نقلیه است که گواهینامه‌های محیط زیست بین‌المللی مانند Ecolabel EU یا Ecolabel Swan Nordic را دریافت کرده است.

 

به منظور برآورده ساختن نیازهای دقیق، قابلیت eco! از چند طریق مسئله پایداری را برآورده می‌کنند. اولاً، کرچر کاملاً استفاده از موادی که محیط و سلامت افراد را در حین ساخت به خطر می‌اندازد، صرف نظر می‌کند. بنابراین فقط از مواد اولیه قابل تجزیه استفاده می‌شود و از فسفاتها، میکروپلاستیکها و هیدروکربنهای هالوژنه که برای سلامتی خطرناک هستند، اجتناب می‌شود. علاوه بر این، عطرها و رنگهای مورد استفاده مطابق با استانداردهای گواهینامه بین‌المللی زیست محیطی است.

حالت بهینه

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید