تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

اسکرابر و زمین شوی باطری دار مکانیزه

اسکرابر باطری دار

اسکرابر باطری‌دار

انواع مختلف دستگاه‌های شستشوی کف یا زمین به منظور نظافت صنعتی محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه‌های نظافت کف را از جهات مختلفی می‌توان تقسیم‌بندی نمود. از نظر نوع تامین انرژی دستگاه‌های نظافت یا شستشوی کف به دو دسته زمین‌شوی برقی و اسکرابر باطری‌دار تقسیم می‌شوند.

بدیهی است که تمامی زمین‌شوی‌های با راننده از نوع باطری‌دار می‌باشند. اما اسکرابرهای دستی علاوه بر نوع نوع باطری‌دار دارای نوع برقی نیز می‌باشند. در ادامه مقاله می‌خواهیم اطلاعات مختصری درباره انواع زمین‌شوی باطری‌دار کارچر ارائه دهیم. به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره هر یک از محصولات بر روی عکس آن محصول کلیک کنید تا به صفحه‌ی موردنظر هر محصول انتقال داده شوید.

اسکرابر سرنشین دار

معرفی انواع مدل‎‌های اسکرابر یا زمین‌شوی باطری‌دار Kärcher آلمان

اسکرابر باطری‌دار مدل B 250 R

اسکرابر صنعتی مدل B 250 R کارچر آلمان دارای حجم مخازن آب تمیز و آب کثیف ۲۵۰ لیتری بوده و انواع آپشن‌ها و تکنولوژی‌های نوین کارچر نیز بر روی آن استفاده شده است. اندازه قطر برس شستشوی دستگاه ۱۰۰ سانتی متر است. راندمان کاری یا کارایی دستگاه نظافتی مدل B 250 R کارچر نیز ۸۰۰۰ مترمربع در ساعت می‌باشد که می‌توان از این زمین‌شوی صنعتی را برای استفاده در فضاهای بزرگ ایده‌آل ساخته است.

محصول مدل b 250 r کمپانی کارچر آلمان دارای سیستم پر کردن مخزن آب تمیز به صورت EASY CONNECT است. به منظور تأمین حداکثر ایمنی کاربر استفاده کننده از وسیله از سیستم محافظ سر در دستگاه کفشوی B 250 R استفاده شده است. به علاوه به منظور نظافت بهتر اماکن یا محیط‌هایی که دارای نور کمی هستند از چراغ‌های LED در جلوی دستگاه B 250 R استفاده شده است.

در صورتی که برس‌های سوییپر محصول متصل شود، آن را تبدیل به دستگاه جاروب محوطه قدرتمند به منظور نظافت صنعتی محیط‌های مختلف صنعتی تبدیل می‌نماید. دستگاه مدل B 250 R کمپانی Kärcher آلمان دارای سیستم مکنده صنعتی به منظور نظافت ناحیه‌هایی که در دسترس نسیت است.
اسکرابر باطری دار مدل b 250 r

زمین‌شوی باطری‌دار مدل B 150 R

دستگاه اسکرابر باطری‌دار مدل B 150 R کارچر آلمان با حجم مخازن آب تمیز و کثیف ۱۵۰ لیتری و کارایی تئوریک ۶۵۰۰ متر مربعی در ساعت به منظور استفاده برای محیط‌های بزرگ است. قطر برس شستشوی این زمین‌شوی صنعتی نظافتی نیز ۷۵ سانتی‌متر می‌باشد.

ضمن اینکه بر روی دستگاه شستشوی کف B150 R شرکت Kärcher آلمان نیز مانند محصول مدل B 250 R، تمامی آپشن‌های نوین کارچر به کار رفته است. تکنولوژی یا سیستم مدیریت مواد شوینده، تکنولوژی FACT یا تنظیم فشار برس و چرخش آن بر روی سطح زمین، کنترل پنل ساده و قابلیت نصب برس‌های سوییپر از ویژگی‌های بارز ماشین شستشوی B 150 R است.
اسکرابر باطری دار مدل b 150 r

اسکرابر باطری‌دار مدل B 90 R

اسکرابر سرنشین‌دار B 90 R از پرفروش‌ترین دستگاه شستشوی کف یا زمین دنیا می‌باشد. کیفیت بالای مواد یا متریال به کار رفته بر روی این محصول و همچنین طراحی ویژه باعث تمایز آن با سایر محصولات این کلاس در جهان می‌باشد. قطر برس شستشوی دستگاه کف‎‌شور صنعتی مدل B 90 R کارچر ۷۵ سانتی‌متر بوده و کارایی آن نیز ۵۶۰۰ مترمربع در ساعت است.
اسکرابر باطری دار مدل b 90 r

زمین‌شوی باطری‌دار مدل BD 50/70

اسکرابر با راننده BD 50/70 آخرین مدل زمین‌شوی کارچر می‌باشد که در ابتدای سال ۲۰۱۷ وارد بازار شده است و از نوین‌ترین طراحی‌های کارچر بهره می‌برد. قطر برس شستشوی این اسکرابر ۵۱ سانتی‌متر و کارایی آن ۳۶۰۰ مترمربع در ساعت می‌باشد.
اسکرابر شارژی مدل bd 50/70

اسکرابر باطری‌دار مدل B 60 W

دستگاه زمین‌شوی B 60 W با توجه به کنترل پنل ساده و طراحی مناسب و ارگونومیک از مدل‌های پرکاربرد اسکرابرهای دستی کارچر می‌باشد. قطر برس شستشوی این محصول ۶۵ سانتی‌متر و کارایی آن ۲۶۰۰ مترمربع بر ساعت می‌باشد.
اسکرابر باطری دار b 60 w

زمین‌شوی باطری‌دار مدل BD 50/50

طراحی خاص زمین‌شوی باطری‌دار مدل BD 50/50 موجب شده است تا این دستگاه ابعاد بسیار کوچکی داشته باشد که با توجه به ظرفیت ۵۰ لیتری مخازن آب تمیز و آب کثیف آن بسیار کاربردی می‌باشد. دستگاه زمین‌شوی مدل BD 50/50 شرکت Kärcher برای استفاده در محیط‌های کم‌عرض و باریک ایده‌آل می‌باشد. قطر برس شستشوی اسکرابر باطری دار مدل BD 50/50 کارچر آلمان ۵۱ سانتی‌متر و کارایی آن نیز ۲۰۴۰ مترمربع در ساعت می‌باشد.
اسکرابر باطری دار bd 50/50

اسکرابر باطری‌دار مدل BD 43/25 C BP

اسکرابر باطری‌دار صنعتی مدل BD 43/25 دارای برس دیسکی بوده و قدرت مانور بالایی دارد. قطر برس شستشوی اسکرابر باطری‌دار مدل BD 43/25 C Bp کارچر ۴۳۰ سانتی‌متر و کارایی آن ۱۷۲۰ متر مربع در ساعت می‌باشد.
اسکرابر باطری دار BD 43/25

زمین‌شوی باطری‌دار مدل B 40 W

زمین‌شوی باطری‌دار مدل B 40 W دارای حجم مخازن آب تمیز و آب کثیف ۴۰ لیتری و موتور جلوبرنده می‌باشد. کارایی این دستگاه اسکرابر باطری‌دار ۲۰۰۰ مترمربع در ساعت بوده و همچنین قطر برس شستشوی آن نیز ۵۰۸ سانتی‌متر است.
اسکرابر باطری دار b 40 w

اسکرابر باطری‌دار مدل BR 35/12

اسکرابر باطری‌دار مدل BR 35/12 با توجه به قابلیت چرخش و هندلینگ بالا برای استفاده در محیط‌هایی که موانع بسیاری در آنها وجود دارد ایده‌آل می‌باشد. راندمان کاری یا کارایی این دستگاه ۱۴۰۰ متر مربع در ساعت و قطر برس شستشوی آن ۳۵ سانتی‌متر می‌باشد.
اسکرابر باطری دار BR 35/12
کارچر آلمان (بزرگترین و مهمترین تولید کننده انواع دستگاه نظافت صنعتی در جهان)، شرکت کارن تجارت بهین را به عنوان شریک تجاری و نمایندگی کارچر در ایران تعیین کرده است.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

تمیز و ایمن نگه داشتن خانه سالمندان

بدون شک نظافت و پاکیزگی برای خانه سالمندان اولویت اول است. خانه سالمندان از مکان‌های مهم و حساس است که نظافت آن اهمیت بسیار زیادی دارد. این محیط‌ها به دلیل اقامت افراد آسیب پذیر، از حساسیت زیادی برخوردار است.

جلوگیری از بروز عفونت با فیلتراسیون مناسب

فیلترهای هپای ساخته شده توسط شرکت کرشر که در دستگاه تصفیه هوا و جاروبرقی‌ها تعبیه شده است، ذرات نامطلوب را حذف و بر کیفیت هوا تأثیر مطلوبی می‌گذارد.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید