تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

خانه‌تکانی با کارچر (بخش چهارم)

خانه تکانی با کارچر بخش چهارم

حیاط

در پاییز و زمستان حیاط خانه‌ها پر از برگ درختان و زباله‌های ریز و درشت می‌شود که نیاز به یک نظافت اساسی دارد.

تمیز کردن حیاط و جمع کردن زباله‌ها به روش سنتی و با جارو و خاک‌انداز برای فرد خسته‌کننده و زمان‌بر است و باعث کمردرد می‌شود.

مخصوصا اگر حیاط خانه بزرگ باشد بهترین روش تمیز کردن آن استفاده از سوییپر دستی کارچر می‌باشد.

این سوییپر تمام زباله‌های ریز و درشت و تر و خشک را به داخل مخزن خود هدایت می‌کند و حتی می‌تواند تمام گوشه‌ها و مناطق دور از دسترس را به طور کامل تمیز کند.

بعد از جمع کردن زباله‌ها نوبت به شستشوی کف حیاط می‌رسد.

اگر حیاط خانه شما بزرگ است بهترین و به‌صرفه‌ترین روش استفاده از دستگاه اسکرابر دستی کارچر یا دستگاه کارواش دستی می‌باشد.

این دستگاه به دلیل قابلیت مدیریت آب و مواد شوینده از هدررفت و مصرف بیش از حد آب جلوگیری می‌کند.

با این دستگاه در زمان کم و بدون خستگی می‌توانید کل محوطه بیرونی خانه را به طور کامل شستشو داده و خشک کنید.

سوییپر کارچر

پارکینگ

برای شروع نظافت پارکینگ ابتدا ماشین‌ها را خارج کرده و پارکینگ را خالی کنید.

تمام زباله‌ها را جمع کنید. برای این کار می‌توانید از جاروی دستی یا تی استفاده کنید. ولی اگر پارکینگ شما بزرگ است بهتر است از دستگاه سوییپر برای جمع کردن زباله‌ها استفاده کنید.

بعد از جمع کردن زباله‌ها برای شستن پارکینگ اماده شوید.

در پارکینگ‌های کوچکتر استفاده از یک سطل آب و تی می‌تواند کافی باشد ولی در پارکینگ‌های بزرگ‌تر و روش به‌صرفه و بهینه‌تر استفاده از دستگاه اسکرابر دستی یا یک کارواش دستی کارچر است.

در روش سنتی با استفاده از یک تی و مخلوط آب و مواد شوینده می‌توانید کف پارکینگ را شسته، تمیز کرده و سپس با آب مواد شوینده را از روی کف بشویید.

ولی این کار بسیار زمان‌بر است و مقدار آب و مواد شوینده زیادی هم استفاده می‌کند.

در صورتی که با استفاده از دستگاه اسکرابر دستی می‌توانید با یک بار رد شدن از یک سطح آن منطقه را شسته، تمیز کرده و خشک کنید.

اسکرابر دستی کوچک

انباری

قسمت انباری هر خانه شامل خرده‌ریزه‌ها و وسایلی است که کمتر استفاده می‌شود و به دلیل استفاده کم از انباری در طول سال معمولا گرد و غبار و آلودگی بیشتری دارد.

برای تمیز کردن این قسمت باید حسابی وقت گذاشته و نظافت آن را با خالی کردن وسیله‌ها شروع کنید.

کف آن را به طور کامل جارو کشیده و دیوارها را نیز گردگیری کنید.

با استفاده از یک جارو انباری را تمیز کرده و گرد و غبار و خرده ریزه‌ها را جمع کنید.

به وسیله یک تی و یک سطل آب کف انباری را شستشو داده و تمام لکه‌ها و خاک‌های چسبیده را از بین ببرید.

برای تمیز کردن انباری می‌توانید از یک دستگاه جاروبرقی کارچر یا زمین‌شوی خانگی استفاده کنید.

این بخش خانه ممکن است دارای حشرات موذی و لانه عنکبوت‌ها باشد که اگر به موقع تمیز و نظافت شود می‌توان از این اتفاقات جلوگیری کرد.

برای از بین بردن حشرات موذی و جلوگیری از زیاد شدن و درنتیجه آسیب رساندن به وسیله‌های داخل انباری بهتر است از پودرهای حشره‌کش در کف و گوشه‌ها استفاده کنید.

در نهایت تمام وسیله‌های انباری را بعد از تمیز کردن دوباره به طور مرتب در آن بچینید.

جاروبرقی کارگاهی

 راه‌پله و نرده‌ها

در مرحله اول تمام پله‌ها را با جاروبرقی تمیز و گرد وغبار و خرده‌ریزه‌ها را جمع کنید.

به وسیله یک دستمال نم‌دار و یک سطل آب تمام کف و دیواره‌های پله‌ها را دستمال کشیده و گرد و غبار را جمع کنید.

اما این کار بسیار خسته‌کننده و زمان‌بر است. کارچر پیشنهاد بهتری برای شما دارد.

در صورتی که پله‌های خانه با فرش یا موکت پوشانده شده‌اند یا فقط از جنس سرامیک هستند بهترین دستگاه برای نظافت این مناطق دستگاه فرش و سرامیک‎‌شوی کارچر است.

به وسیله این دستگاه می‌توانید بدون نیاز به جدا کردن کفپوش پله‌ها آن‌ها را با آب و مواد شوینده به طور عمیق شستشو داده و هم‌زمان خشک کنید.

این دستگاه کار شما را بسیار راحت‌تر و سرعت نظافت را بیشتر کرده و کیفیت کار را بالا می‌برد. علاوه بر اینها در مصرف آب و مواد شوینده نیز صرفه‌جویی می‌شود.

برای تمیز کردن نرده‌های راه‌پله می‌توانید از دستگاه بخارشوی کارچر استفاده کنید.

با استفاده از سری مخصوص این دستگاه می‌توانید تمام گوشه‌ها و مناطق دور از دسترس را نیز از گرد و غبار و آلودگی بزدایید و ضدعفونی کنید.

برای اطلاع از قیمت فرش شوی خانگی کرشر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

زمین شوی FC 5 EU

جاروبرقی آب و خاک کارچر مدل WD 3 V-15/4/20

جاروبرقی آب و خاک کارچر مدل WD 3 V آلمان یک دستگاه بسیار حرفه‌ای و کاربردی از نوع سطلی بوده و قادر است انواع آلودگی‌های خشک و مرطوب را به راحتی از روی سطوح جمع آوری نماید.

 

سرامیک‌، فرش و موکت‌شوی کارچر مدل SE 5.100

دستگاه سرامیک‌، فرش و موکت‌شوی کارچر مدل SE 5.100 یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین دستگاه‌های شستشوی فرش، موکت و مبل در دنیا می‌باشد. این دستگاه دو مخزنه بوده و کارایی بسیار راحتی دارد.

 

ارسال فوری تنها برای استان تهران می باشد.

کارواش کارچر مدل K 2 Compact

کارواش کارچر مدل K 2 Compact، دستگاهی کوچک، جمع و جور با قابلیت جابه‌جایی بسیار آسان است. این دستگاه به راحتی انواع آلودگی‌های محیط را از بین می‌برد.

جاروبرقی آب و خاک کارچر مدل WD 3

جاروبرقی آب و خاک کارچر مدل WD 3 آلمان یک دستگاه بسیار حرفه ای و کاربردی از نوع سطلی بوده و قادر است انواع آلودگی های خشک و مرطوب را به راحتی از روی سطوح جمع آوری نماید.

ارسال فوری تنها برای استان تهران می باشد.

بخارشوی کارچر مدل SC 5 EasyFix

بخارشوی کارچر مدل SC 5 EasyFix، دستگاهی قدرتمند و همه کاره است. این بخارشوی، فشار بخاری معادل ۴.۲ بار دارد. علاوه بر آن، مجهز به سیستم VapoHydro است. این گزینه، قابلیت شارژ دائمی مخزن آب را امکان پذیر می‌کند.

 

سرامیک، فرش و موکت‌شوی کارچر مدل SE 4001

دستگاه سرامیک، فرش و موکت‌شوی کارچر مدل SE 4001 از محصولات فوق العاده کاربردی و حرفه ای کمپانی Karcher آلمان برای شستشو و تمیز کردن فرش و موکت می‌باشد. این دستگاه قابلیت نظافت عمق فیبرها را داشته و برای افرادی که از آلرژی رنج می‌برند، بسیار مناسب است.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Ep

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Ep به منظور استفاده در محیط‌های صنعتی، تجاری، عمومی، دفاتر کار، هتل‌ها، رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها مناسب می‌باشند.

سوییپر دستی کارچر مدل KM 70/20 C

سوییپر KM 70/20 C کارچر آلمان دارای راندمان کاری ۲۸۰۰ متر مربع در ساعت می باشد. همچنین حجم مخزن این سوییپر  ۴۲ لیتر است.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 35/12 C Bp

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 35/12 C Bp دارای قدرت مانور بینظیری می‌باشد که آن را از تمام اسکرابرهای جهان متمایز ساخته است. باطری لیتیوم یون به کار رفته در این زمین‌شوی صنعتی نیز کارایی این محصول را بسیار بالا برده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید