تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

راهکارهای نظافت بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها

نظافت بیمارستان ها

برای موفقیت در اداره بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها که مکان‌هایی پررفت‌وآمدی هستند و باید بالاترین سطوح اصول بهداشتی در آن‌ها رعایت شود،‌ نیاز به جدیدترین تکنولوژی‌های نظافت دارید. جلوگیری از سرایت آلودگی‌ها و عفونت‌های بیمارستانی نیاز به نظافت مستمر و دقیق دارند. مکان‌های مختلف در بیمارستان‌ها هر یک به راهکار مناسب خود نیاز دارند. از فضاهای کم مساحت تا فضاهایی با مساحت زیاد، از آشپزخانه‌ها تا سالن‌های همایش، هر یک راهکار متناسب با خود را داراست.

به خصوص در بیمارستان‌ها و کلینیک‌های شلوغ، وقت کافی برای یک نظافت کامل چند مرحله‌ای وجود ندارد. به همین سبب راه حل شما باید با دقت انتخاب شود. استانداردهای سخت‌گیرانه بهداشتی هم هزینه بالایی تحمیل می‌کنند و هم فشار زیادی به کارکنان وارد می‌آورند. کارچر با ارائه ماشین‌ آلات مناسب سعی در رفع نیازهای محیط‌ های بیمارستانی مختلف دارد.

نظافت بیمارستان‌ها، قسمت پذیرش و ورودی

رفت‌وآمد دائمی و بیست‌ وچهار ساعته در محیط‌هایی مانند پذیرش بیمارستان، راهروها و بخش‌ها باعث می‌شود زمان کمی برای نظافت باقی بماند. سختی کار در نظافت اولیه، نظافت ثانویه و نظافت کامل است. برای انواع سطوح کف راهکار متفاوتی ارائه می‌شود تا بهترین نتیجه حاصل آید.

شستشوی سریع و حرفه‌ای فرش و موکت

برای نظافت سطوح موکت شده هنگامیکه زمان کافی برای تمیز کردن وجود دارد، می‌توانید از دستگاه موکت‌ شوی BRC 45/45 C کارچر همراه با ماده شوینده iCapsol RM 768 استفاده کنید. تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه باعث می‌شود که موکت بعد از بیست دقیقه به قدری خشک باشد که بتوان روی آن رفت‌وآمد کرد.

دستگاه موکت شوی

زمین‌شوی حرفه‌ای مناسب ورودی بیمارستان‌ها

برای شست‌وشوی کف محیط‌‌هایی مانند بخش پذیرش، استفاده از اسکرابر سرنشین‌دار B 90 که برای پاک کردن فضاهایی با مساحت بزرگ طراحی شده، توصیه می‌شود. این ماشین نظافتی می‌تواند زمین را پاک کند. ضمن آن که بعد از استفاده از این دستگاه درخشش سطح کف بیش‌تر می‌شود. از این ماشین زمین‌شوی در سالن‌های انتظار پذیرش هم می‌توانید استفاده کنید.

زمین شوی سرنشین دار

نظافت سریع و باکیفیت راهروها

برای نظافت راهروها پیشنهاد می‌شود از اسکرابر دستی BD 50/40 RS استفاده کنید. قدرت مانور این ماشین بالا است. بعد از انجام نظافت اولیه محیط، می‌توانید برای تثبیت کار از این دستگاه بهره ببرید. خاموش و روشن کردن این دستگاه بسیار آسان است و این ویژگی در محیط‌‌هایی مانند راهروها مزیت کاربردی محسوب می‌شود.

اسکرابر دستی

بهره‌وری و کارایی

اگر به دنبال استفاده از زمین‌شویی هستید که قابلیت تنظیم بالایی داشته باشد، اسکرابر B 60 را انتخاب کنید. این دستگاه استانداردهای بالای بهداشتی را تامین می‌کند. سرعت برس‌ها و قدرت مکش دستگاه آلودگی و گرد و غبار تولید شده را به حداقل می‌رساند.

اسکرابر

کم صداترین جاروبرقی در کلاس خود

جاروبرقی صنعتی T 12/1 eco می‌تواند نیازهای بهداشتی نظافت در بخش‌های بیمارستان‌ها را تامین کند. ضمن آن که این جاروبرقی حرفه‌ای در دسته خود از کم‌صداترین جاروها محسوب می‌شود.

جاروبرقی کم صدا

کم صداترین جاروبرقی در کلاس خود

دستگاه پولیشر BDP 43/450 C Adv می‌تواند به راحتی سطوح کف را پولیش کند. لکه‌ها و کثیفی‌ها را به راحتی می‌زداید و در زمان شما صرفه‌ جویی می‌کند. این دستگاه برای استفاده در مکان‌ های پررفت‌وآمد گزینه مطلوبی است.

پولیشر

نظافت بیمارستان‌ها، دست‌‌شویی‌ها و سرویس‌های بهداشتی

برای نظافت دست‌‌شویی‌ها و سرویس‌های بهداشتی اگر صرفا به روش‌‌های دستی تکیه کنید، محدودیت‌های زیادی برای شما به وجود می‌آید. در این مکان‌ها از بین‌بردن آهک، چربی‌های ناشی از پوست انسان‌ها و هم‌چنین مواد آرایشی موارد مهمی است که باید در برنامه نظافتی خود آن‌‌ها را حتما مدنظر داشته باشید. در حمام‌ها، دوش‌ها و اتاق‌های رختکن که مساحت محیط کوچک است، رعایت استانداردهای بالای تمیزی برای جلوگیری از انتقال میکروب‌ها و باکتری‌ها ضرورت دارد.

حداکثر کارآیی در نظافت و شستشوی کف

برای تمیز کردن گوشه‌ و کنارها و زیر اتصالات از اسکرابر BR 30/4 C استفاده کنید. غلتک میکروفیبر، این ماشین را قادر می‌سازد که موهای زاید روی کاشی و سرامیک‌ها را به راحتی جمع‌آوری کند. این ماشین برای استفاده در سرویس‌های بهداشتی و مناطقی که در تماس با آب هستند، ایده‌آل است.

زمین شوی دستی

شستشوی عمقی در ناحیه‌های بهداشتی

برای محیط‌هایی با مساحت کم می‌توانید از دستگاه نظافت صنعتی BDS 43/180 C Adv کارچر نیز استفاده کنید. ارتفاع این دستگاه به راحتی قابل تنظیم است. قدرت مانور بالای این دستگاه برای نظافت مزیت بسیار مفیدی است.

دستگاه پولیشر

ایده‌آل برای کفپوش‌های بافت‌دار

تکنولوژی غلتکی زمین‌شوی BR 40/10 می‌تواند تمام درزها و شکاف‌ها را به دقت تمیز کند. استفاده از این دستگاه برای نظافت مکان‌هایی که استانداردهای بهداشتی بالایی دارند، توصیه می‌شود.

زمین شوی صنعتی

نظافت شیارها و درزها بدون هیچ گونه مشکلی

برای پاک کردن حمام‌ها نیز می‌توانید از بخارشوی DE 4002 استفاده کنید. اثرات صابون‌ها و شامپو‌های باقی‌مانده در حمام‌ها به راحتی با این ماشین زدوده می‌شوند.

دستگاه بخارشوی

مکش قدرتمند با جاروبرقی‌های صنعتی کارچر

معمولا هر روزه در بیمارستان‌ها باید آب و سایر مایعات ریخته‌شده بر زمین را جمع‌آوری کرد. برای این کار می‌توانید از دستگاه های جاروبرقی صنعتی آب و خاک مانند NT 48/1 استفاده کنید.

جاروبرقی صنعتی

نظافت بیمارستان‌ها، لابراتور

نظافت در مکان‌های استریل شده مانند لابرآتورها نیاز به رعایت استاندارهای بالایی دارد. هدف دستیابی حداکثر سطح بهداشت برای جلوگیری از انتشار عفونت‌های بیمارستانی است. ماشین‌آلات نظافت برای این فضاها باید منطبق با استانداردهای روز جهان باشند. نظافت کف این مکان‌ها به دلیل رفت‌وآمد دائمی و محدودیت زمان و مکان سختی‌های خود را دارد.

نظافت بهتر و سریع‌تر

پولیش کردن کف فضاهایی که رفت‌ و آمد زیادی دارند و در تماس با مواد ضدعفونی‌کننده بسیاری هستند، ضروری است. پولیشر BDP 50/1500 دستگاه سریعی است که برای محیط‌هایی که در معرض آمدوشد دائمی قرار دارند، گزینه مطلوبی است.

دستگاه پولیش

تمیزی کامل و بدون مشکل در محیط

برای نظافت کف به جای آن که از تی زدن معمول استفاده کنید، می‌توانید از ماشین زمین‌شوی BD 40/12 بهره ببرید. این ماشین عملکرد بالایی دارد و به سرعت نیز سطح کف را خشک می‌کند. این ماشین ابعاد نسبتا کوچکی دارد و قدرت مانور بالای آن، استفاده از آن را در محیط‌های کوچک بسیار آسان می‌کند. استفاده از این زمین‌شوی برای مرحله تثبیت نظافت ایده‌آل است.

زمین شوی حرفه ای

نظافت درست با دستگاه زمین‌شوی به همراه ماده شوینده

در آزمایشگاه‌‌های بافت‌‌شناسی از مقادیر زیادی موم استفاده می‌کنند. به همین جهت نظافت کف چنین مکان‌ هایی زمان‌بر است. اما به سبب امنیت کار در این مکان‌ها ضروری است که حتما نظافت کف به درستی صورت پذیرد. برای از بین بردن لکه‌ها و جرم‌‌ها در این مکان‌ها باید هم ماشین نظافت درستی انتخاب کنید و هم مواد شوینده مناسب را برگزینید. زمین‌شوی BR 40/10 همراه با ماده شوینده RM 750 می‌توانند هم نظافت و هم امنیت خوبی برای محیط شما مهیا کنند.

بهترین زمین شوی

ایده‌آل برای اتاق‌های عمل بیمارستان

برای نظافت کف مکان‌هایی مانند اتاق‌های جراحی می‌توانید از اسکرابر شارژی B 40 W استفاده کنید. سهولت استفاده از این دستگاه بالا است و در هر زمان به راحتی می‌توانید از این وسیله استفاده نمایید. صدای تولیدی دستگاه به شدت کم است که برای محیط‌های بیمارستانی مولفه مهمی محسوب می شود. باتری این دستگاه قدرت لازم را تضمین می‌کند. این دستگاه خیلی حجیم نیست و از قدرت مانور بالایی برخوردار است.

اسکرابر شارژی

جاروی کم صدا با قابلیت جمع آوری ریزترین ذرات گرد و غبار

در اتاق‌های رختکن، تعویض دائمی لباس‌ها باعث ایجاد گردوغبار مداوم می‌شود. با جاروبرقی صنعتی خاک T 15/1 که در نوع خود کم‌صداترین محسوب می‌شود، می‌توانید به راحتی محیط را پاک کنید. این ماشین تنها ۵۶ دسی‌بل صدا تولید می‌کند.

جاروی کم صدا

نظافت بیمارستان‌ها، آشپزخانه‌ها و سالن‌های غذاخوری

در بیمارستان‌ها روزانه حجم بالایی غذا برای بیماران و کارکنان تهیه می‌شود. لازمه تولید حجم زیادی غذا، رعایت اصول نظافت و بهداشت است. کارچر تلاش می‌کند که تمام نیازهای مرتبط با مکان‌های مختلف را برآورده کند. در تمام مراحل تهیه و پخش غذا کارچر راهکار مناسب را ارائه می‌کند. انبارهای نگه‌داری مواد غذایی، آشپزخانه‌ها، سلف‌های غذاخوری، چرخ‌دستی‌های پخش غذا؛ تمام این موارد نیاز به نظافت مستمر و منظم دارند.

برس‌های رولی، فشار وارده بیشتر بر روی سطح زمین و نظافت عمیق تر سطوح

برای پاک کردن کف آشپزخانه مخصوصاً زیر قفسه‌ها به زمین‌شویی احتیاج دارید که نسبتا کوچک بوده و ضخامت آن کم باشد تا دسترسی‌ اش به نقاط مختلف راحت باشد. اسکرابر BRS 40/100 ویژگی‌های مورد نیاز شما را دارا است. تکنولوژی به کار رفته در غلتک‌های آن جایگزینی برای ماشین‌های تک دیسکی است که برای نظافت کف‌های کاشی‌کاری شده و سرامیکی کارایی بالایی دارد.

اسکرابر آنتی باکتریال

دستگاه‌های کارواش کارچر: ابزاری برای محیط‌های پخت‌ و پز

برای نظافت بهتر کف محیط‌ هایی مانند آشپزخانه‌ ها و سلف‌ های غذاخوری می‌توانید از لوازم جانبی ای مانند نازل شستشوی سطوح FRV 30 استفاده کنید. قدرت مکش این دستگاه بسیار بالا است و می‌تواند با یک بار عبور، کف را به طور کامل نظافت کند. اگر این دستگاه همراه با ماده شوینده ضد چربی RM 731 استفاده شود، نتیجه بسیار مطلوب خواهد بود. این ماده شوینده برای از بین بردن روغن‌ها، چربی‌ها و مواد پروتئنی باقی‌مانده بر روی کف بسیار مناسب است. ضمن آن که به هیچ وجه به سطح کف آسیب شیمیایی وارد نمی‌کند.

نازل شستشوی سطوح

راندمان کاری فوق‌العاده و مصرف انرژی پایین

اسکرابر B 40 W برای نظافت کف محیط‌های با مساحت بالا طراحی شده است. برای آن که نظافت شما بهینه باشد، این اسکرابر را به سیستم تعیین غلظت مواد شوینده مجهز کرده‌اند.

اسکرابر آلمانی

نظافت حرفه‌ای سالن‌های غذاخوری

سلف‌ها و سالن‌های غذاخوری در معرض انواع لکه‌ها هستند. لکه‌ های چای و قهوه، چربی باقی‌مانده از غذاها و… از آلودگی‌هایی است که به طور دائمی در چنین محیط‌‌هایی وجود دارد. اسکرابر BD 40/12 C می‌تواند به سرعت لکه‌های کف را تمیز کند.

زمین شوی برقی

نظافت بیمارستان‌ها، دفاتر اداری و سالن‌های‌ کنفرانس

بیمارستان‌ها به جز بخش‌های درمانی و کلینیکی دربردارنده دفاتر اداری و اتاق‌های کنفرانس‌ نیز هستند. گاهی برای ایجاد اتمسفر بهتر در دفاتر اداری و اتاق‌ های کنفرانس کف این فضاها را با پارکت یا با موکت می‌پوشانند. نظافت این سطوح نیز جزو مواردی است که حتما باید به دقت به آن پرداخته شود. این فضاها در معرض انتقال میکروب‌ها و آلودگی‌های بیمارستانی هستند و رعایت اصول بهداشتی در آن‌‌ها ضروری است.

مکنده صنعتی قدرتمند با کمترین صدای ایجاد شده

برای نظافت روزانه کف محیط‌های اداری از جاروبرقی سطلی T 15/1 بهره ببرید. این وسیله برای از بین بردن لکه‌ها و آلودگی‌ها چه در کف‌های موکت شده یا فرش شده و چه در کف‌هایی که لمینت و پی‌وی‌سی در آن‌ها کار شده، مناسب است.

مکنده صنعتی

شستشوی کامل و خشکشویی کامل سطوح پرزدار

زمانی که محیط‌های اداری با موکت پوشش داده می‌شوند باید نظافت منظم موکت‌ها را حتما مد نظر قرار داد. موکت‌شوی‌ های کارچر ابزاری قدرتمند و چندکاره هستند که به طور خاص برای تمیزی موکت‌ها طراحی و ساخته شده‌اند. این ماشین‌ها نظافت عمیق موکت‌ها را مهیا می‌کنند. هم‌چنین برای یک نظافت متوسط برای الیاف دیگر هم می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند. از این ابزار می‌توانید برای پاک کردن پرده‌ها و مبلمان‌ نیز بهره‌مند شوید. ضمن آن که با اضافه کردن لوازم جانبی می‌توانید کاشی‌ها و پنجره‌ها را هم با این ماشین‌ تمیز کنید.

نظافت سطوح پرزدار

جاروی همه کاره برای نظافت تمامی سطوح

جاروبرقی صنعتی CV 60/2 می‌تواند به طور اتوماتیک خودش را با هر نوع کف‌پوشی منطبق کند. این ماشین برای تمام سطوح، از سطوح با جنس سخت گرفته تا سطوح موکت‌شده بدون اضافه کردن لوازم جانبی کارا خواهد بود. قدرت مانور و امکانات این وسیله بسیار بالا است. هم از برس غلتکی برخوردار است و هم برس‌های جانبی و هم شلنگ مکش دارد.

موکت شوی صنعتی

برق انداختن بی‌نظیر با دستگاه پولیشر صنعتی کارچر

برای پولیش کردن و برق انداختن سطوح کف می‌توانید از پولیشر BDP 43/1500 C  استفاده کنید. قدرت مکش و گشتاور بالای این دستگاه کار را برای شما آسان‌تر می‌کند.

پولیشر صنعتی

نظافت بیمارستان‌ها، فضاهای بیرون ساختمان

برای فضاهای بیرونی بیمارستان صرف داشتن یک ظاهر موجه کافی نیست. نظافت و مراقبت دائمی از زیرساخت‌های بیمارستان‌ها باعث می‌شود که فضای ایمن‌تر و مناسب‌تری برای کارکنان و مراجعین داشته باشیم. مسیر‌های دسترسی آمبولانس‌ها، ورودی بیمارستان و پیاده‌راه‌ها باید به طور صحیحی نگه‌داری و نظافت شوند. پارکنیگ‌های سرپوشیده بیمارستان‌ها هم جزو این مکان‌ها است

شستشوی کف پارکینگ‌ها با زمین شوی‌های خودرویی کارچر

اگر بیمارستان شما دارای پارکنیگ چندطبقه است برای نظافت این محیط می‌توانید به اسکرابرها تکیه کنید. فضای باز این مکان‌ها برای اسکرابر خودرویی BR 100/250 R ایده‌آل است. این ماشین بزرگ و قدرتمند که قاب آن از فولاد ساخته شده، در رمپ‌هایی تا شیب ۱۵ درصد می‌تواند به راحتی کار کند. باتری این ماشین بسیار قوی است و مخزن بزرگ آب این ماشین کار با آن را راحت‌تر می‌کند

زمین شوی خودرویی

عملیات با وسعت زیاد با دستگاه‌های سوییپر صنعتی

سوییپر KM 75/40 W برای نظافت مکان‌هایی با مساحت کم و متوسط گزینه خوبی است. سایز متوسط و قدرت مانور بالای این ماشین از مزایای آن است. این دستگاه گرد و غبار را بدون ایجاد آلودگی در هوا مکش می‌کند. برای محیط‌‌های بیرونی می‌توانید از موتور بنزینی این دستگاه استفاده کنید. برای کار در محیط‌‌های درون ساختمان که نیاز به حداقل آلودگی صوتی ممکن دارید، باتری این دستگاه گزینه دیگر پیش روی شما است.

سوییپر صنعتی

نظافت محیط‌هایی با مساحت بزرگ

سوییپر سرنشین‌دار MC 50 می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای نظافت مسیرهای دسترسی شما باشد. این ماشین دوست‌دار محیط‌ زیست قدرت مکش بالایی دارد و می‌توانید با سرعت خوبی مسیرهای دسترسی را نظافت کنید.

سوییپر سرنشین دار

نظافت بادفت، باکیفیت و بدون اتلاف زمان

سوییپر سرنشین‌دار KM 90/60 R نسبت به سوییپری که پیش‌تر گفته شد ماشین کوچک‌‌تر و جمع‌وجوری است که البته کارایی بالایی دارد. تنظیم‌شوندگی صندلی اپراتور و چرخ‌های نسبتا بزرگ این ماشین، کار با آن را آسان‌‌تر کرده است.

جاروب صنعتی سرنشین دار

سوییپرهای KARCHER مناسب برای تمام فصول

سوییپر سرنشین‌دار MC 50 که پیش‌تر بررسی شد می‌تواند به لوازم جانبی مجهز شود که کار برای شما در زمستان‌های پربرف را آسان کند. تجهیزات مرتبط با برف‌روبی را می‌توانید به سرعت و سهولت به این ماشین اضافه کنید.

برف روب صنعتی

نظافت بهاره و دستگاه‌های کارچر

در سراسر دنیا، نظافت در فصل بهار اهمیت بیشتری دارد. اگر نظافت فصلی را طبق یک چک لیست درست پیش ببرید، دیگر سر در گم نخواهید شد.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید