تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

انواع دستگاه‌های شستشوی فرش کارچر

فرش‌شوی صنعتی

دستگاه فرش‌شویی کارچر سرعت و کیفیت بالایی در شستشوی فرش و موکت ارائه می‌دهد. دستگاه فرش‌شویی کارچر شامل سه قسمت اصلی می‌باشد. قسمت اول شامل مخزن آب تمیز و پمپ پاشنده‌ی مواد شوینده است.

قسمت دوم شامل موتور برس دستگاه فرش‌شویی و برس استوانه‌ای شکل یا رولی می‌باشد. قسمت سوم شامل موتور مکنده‌ی دستگاه فرش‌شویی و مخزن آب کثیف می‌باشد. دستگاه فرش‌شویی کارچر می‌تواند هم‌زمان مواد شوینده را بر روی سطح فرش یا موکت پاشش نماید و برس زده و خشک کند.

البته در صورتیکه میزان خشک کردن سطح به صورت هم‌زمان مورد تایید نبود می‌توان از سیستم خشک‌کن به صورت مستقل استفاده کرد. بدین صورت که سیستم پاشنده دستگاه فرش‌شویی باید خاموش شود و تنها سیستم مکنده روشن بماند تا عمل خشک کردن را انجام دهد.

دستگاه فرش‌شویی کارچر قابلیت اتصال یک لوله خرطومی مخصوص را دارد که این خرطومی دارای یک نازل مخصوص مبل‌شویی می‌باشد که هم قابلیت پاشش و هم قابلیت مکش را دارد. در دستگاه‌های فرش‌شویی عموما به این صورت می‌باشد که قسمت مکنده و خشک کن در جلوی برس قرار دارد و به همین دلیل دستگاه باید رو به عقب حرکت کند تا بعد از پاشش مواد شوینده و برس زدن سطح عمل خشک کردن سطح انجام شود.

در دستگاه فرش‌شویی جدید کارچر تکنولوژی نوینی اضافه شده است که این امکان را فراهم می‌کند تا دستگاه رو به جلو حرکت کند و سطوح را خشک نماید. در این دستگاه فرش‌شویی جدید برس دستگاه قابلیت چرخش دارد که این مسئله قدرت هدایت‌شوندگی بالایی برای این دستگاه فرش‌شویی ایجاد می‌کند.

نوع پرزهای برس دستگاه فرش‌شوی کارچر به گونه‌ای می‌باشد که تا عمق بافت فرش را تمیز می‌کند. در عین حال سرعت گردش و فشاری که برس بر روی سطح ایجاد می‌کند تنظیمات استانداردی دارد که هیچگونه آسیبی به فرش وارد نمی‌کند. مواد شوینده خوب نیز در فرایند شستشو بسیار تاثیرگذار است. مواد شوینده‌ای که هم قدرت پاک‌کنندگی بالایی داشته باشد و هم به راحتی بشود آن را مکش کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هرکدام از مدل‌ها می توانید به صفحه‌ی اختصاصی هر مدل از دستگاه فرش‌شویی مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید