تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

زمین‌شوی صنعتی

زمین شوی صنعتی

زمین‌شوی صنعتی به دستگاهی گفته می‌شود که قادر است انواع سطوح کف را به شکل مکانیزه و با بهترین کیفیت ممکن نظافت، شستشو و خشک نماید.

فرقی نمی‌کند سطح مورد نظر سیمان، اپوکسی، سنگ، سرامیک و … باشد، این تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی با استفاده از مکانیزم و عملکرد بسیار فوق‌العاده خود، سطح را شستشو و در لحظه خشک می‌نمایند. به طوریکه هیچ‌گونه ردی بر روی سطح باقی نمی‌گذارند.

کلیه محیط‌ها مانند: بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، فروشگاه‌ها و هایپرمارکت‌ها، سازمان‌ها و ادارات، مجتمع‌های تجاری و مسکونی، کارخانه‌ها، صنایع گوناگون و … می‌توانند از این تجهیزات به منظور نظافت محیط خود استفاده نمایند.

در ادامه انواع دستگاه‌های زمین‌شوی صنعتی کمپانی Kärcher آلمان را معرفی کرده و برخی از ویژگی‌های آن‌ها را بیان خواهیم کرد. در دستگاه‌های اسکرابر کارچر آلمان از بهترین و به‌روزترین تکنولوژی‌ها و فناوری‌ها استفاده شده است که در هیچ یک از دستگاه‌های مشابه برندهای دیگر مشاهده نمی‌شود.

انواع دستگاه‌های زمین‌شوی صنعتی Kärcher آلمان

در ادامه به معرفی برخی از دستگاه‌های زمین‌شوی صنعتی کمپانی کارچر آلمان می‌پردازیم:

زمین‌شوی صنعتی سرنشین‌دار مدل B 300 R L

زمین شوی صنعتی B 300 R L

این دستگاه اسکرابر (زمین‌شوی صنعتی) از محصولات فوق‌العاده این کمپانی شهیر می‌باشد. این زمین‌شوی، اولین دستگاهی می‌باشد که از موتور درون‌سوز بهره می‌برد و به صورت دیزلی و گازسوز است. اسکرابر B 300 R L به خاطر ابعاد بزرگ آن برای مساحت‌ها و محیط‌های بزرگ مناسب می‌باشد.

از این اسکرابر می‌توانید به عنوان سوییپر هم استفاده نمایید. یعنی قادر هستید زباله‌های خشکی که بر روی سطح زمین قرار دارد را جمع‌آوری کرده و به مخزن زباله دستگاه انتقال دهید.

از ویژگی‌های دیگر این کفشور صنعتی می‌توان به تخلیه هیدرولیکی زباله، برس رولی قدرتمند، کنترل پنل بسیار ساده، استفاده از برس‌های سوییپر و قابلیت مسقف شدن دستگاه اشاره نمود. برخی از مشخصات فنی این زمین‌شوی به شرح زیر می‌باشد:

– قطر برس شستشو و سوییپر: ۱۷۵۵ میلیمتر (mm)

– پهنای خشک‌کنندگی سطح:۱۴۴۰ میلیمتر(mm)

– راندمان کاری: ۱۶۵۵۰ متر مربع در ساعت (m2/h)

– حجم مخزن آب تمیز: ۳۰۰ لیتر (l)

– حجم مخزن آب کثیف: ۳۰۰ لیتر (l)

– وزن: ۱۷۴۵ کیلوگرم (Kg)

– سرعت حرکت: ۱۲ ( Km/h )

زمین‌شوی صنعتی سرنشین‌دار مدل B 250 R

زمین‌شوی صنعتی سرنشین‌دار مدل B 250 R کمپانی Kärcher آلمان یکی دیگر از محصولات فوق‌العاده این کمپانی معتبر آلمانی است که به منظور نظافت و شستشوی صنعتی سطوح در محیط‌های بزرگ استفاده می‌شود.

استفاده از سیستم کاملاً حرفه‌ای و مجزای سوییپر، سیستم مکنده صنعتی در عقب دستگاه، سیستم مدیریت مواد شوینده، سیستم اتوماتیک کنترل فشار برس بر روی زمین، مانور فوق‌العاده در مسیرهای گوناگون، سیستم کارایی بهینه تنها برخی از ویژگی‌های این دستگاه اسکرابر با راننده می‌باشد.

زمین شوی صنعتی B 250 R

برخی از مشخصات فنی این زمین‌شوی به شرح زیر می‌باشد:

– قطر برس شستشوی: ۱۰۰۰ میلیمتر (mm)

– پهنای خشک‌کنندگی:۱۱۶۰ میلیمتر (mm)

– کارایی: ۸۰۰۰ متر مربع در ساعت (m2/h)

– حجم مخزن آب تمیز: ۲۵۰ لیتر (l)

– حجم مخزن آب کثیف: ۲۵۰ لیتر (l)

– وزن: ۵۰۰ کیلوگرم (Kg)

– میزان حداکثر صدا: ۶۹ دسی بل

زمین‌شوی صنعتی سرنشین‌دار مدل B 90 R

دستگاه زمین‌شوی صنعتی مدل B 90 R کارچر آلمان، از جمله محصولات عالی و حرفه‌ای این کمپانی آلمانی بوده که موفق به دریافت جایزه بهترین طراحی از موسسه بین‌المللی IF product design award شده است. این کفشور در دو نوع برس دیسکی و غلطکی طراحی و ارائه می‌گردد.

از جمله ویژگی‌های بارز این اسکرابر سرنشین‌دار می‌توان به قدرت مانور فوق‌العاده در مسیرهای تنگ و باریک، سیستم مدیریت مواد شوینده، کنترل پنل ساده برای کاربر، داشتن فیلتراسیون مخزن آب کثیف، چرخ‌های بسیار روان، جنس بدنه فوق‌العاده، مصرف انرژی پایین و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود.

همچنین در این محصول از تکنولوژی FACT به منظور انعطاف‌پذیر بودن فشار و چرخش برس‌ها بر روی سطح زمین استفاده است.

زمین شوی صنعتی B 90 R

برخی از مشخصات فنی این زمین‌شوی به شرح زیر می‌باشد:

– قطر برس شستشو: ۷۵ سانتی متر (cm)

– پهنای خشک‌کنندگی:۱۰۱ سانتی متر(cm)

– کارایی : ۵۶۰۰ متر مربع در ساعت (m2/h)

– حجم مخزن آب تمیز: ۹۰ لیتر (l)

– حجم مخزن آب کثیف: ۹۰ لیتر (l)

زمین‌شوی صنعتی سرنشین‌دار مدل BD 50/70 R

دستگاه زمین‌شوی صنعتی مدل BD 50/70 کارچر آلمان، در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی به بازارهای اروپا معرفی شد. این دستگاه اسکرابر با راننده همانند سایر دستگاه‌های زمین‌شوی Kärcher از قدرت مانور فوق‌العاده ای برخوردار بوده و امکان نصب انواع تجهیزات سنتی نظافت را بر روی خود دارد.

از ویژگی‌های این کف‌شوی با راننده می‌توان به طراحی فرمان هدایت حرفه‌ای، پدال جداکننده برس از دستگاه، نشانگر مخزن آب تمیز، سنسور تشخیص نشستن اپراتور بر روی صندلی، طراحی زیبا، حجم مخازن بزرگ، قدرت مانور فوق‌العاده و … اشاره نمود.

زمین شوی صنعتی BD 50/70 R

برخی از مشخصات فنی این زمین‌شوی به شرح زیر می‌باشد:

– قطر برس شستشو: ۵۱ سانتی متر (cm)

– پهنای خشک‌کنندگی: ۸۵ سانتی متر(cm)

– راندمان کاری: ۳۸۰۰ متر مربع در ساعت (m2/h)

– حجم مخزن آب تمیز: ۷۰ لیتر (l)

– حجم مخزن آب کثیف: ۷۵ لیتر (l)

زمین‌شوی صنعتی دستی کلاس ۵۰ لیتری کارچر آلمان مدل BD 50/50 C Bp

زمین‌شوی صنعتی مدل BD 50/50 C Bp کمپانی کارچر آلمان، در ۲۰ اکتبر سال ۲۰۱۵ میلادی در نمایشگاه تخصصی تجهیزات نظافتی ISSA INTERCLEAN در شهر لاس وگاس ایالات متحده آمریکا رونمایی شد.

بازار هدف این دستگاه شستشوی کف مجتمع‌های مسکونی و تجاری، شرکت‌ها، سازمان‌ها و ادارات، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، کارخانه‌ها و کارگاه‌های صنعتی و … می‌باشد.

اسکرابر BD 50/50 C Bp به صورت باطری‌دار یا شارژی می‌باشد و از ۲ باطری ۱۲ ولت به منظور تأمین انرژی موردنیاز خود استفاده می‌نماید.

اگر بخواهیم برخی از خصوصیات و ویژگی‌های این اسکرابر حرفه‌ای را بیان نماییم می‌بایست به: بدنه مستحکم و مقاوم، چرخ‌های نرم، ضدلغزش و آج‌دار، استفاده از آخرین فناوری در طراحی، دستگیره مقاوم بالاآورنده تی دستگاه، مخزن آب کثیف جداشونده، فرمان هدایت با قابلیت کنترل آسان، راندمان کاری بالا و حجم مخازن بزرگ اشاره کنیم.

زمین شوی صنعتی BD 50/50 C Bp

برخی از مشخصات فنی این زمین‌شوی به شرح زیر می‌باشد:

– قطر برس شستشو: ۵۱ سانتی متر (cm)

– پهنای خشک‌کنندگی: ۸۵ سانتی متر(cm)

– کارایی: ۲۰۴۰ متر مربع در ساعت (m2/h)

– حجم مخزن آب تمیز: ۵۰ لیتر (l)

– حجم مخزن آب کثیف: ۵۰ لیتر (l)

– تعداد باطری: ۲ عدد

– ولتاژ: ۲۴ ولت (V)

زمین‌شوی صنعتی دستی کلاس کامپکت کمپانی کارچر آلمان BR 35/12 C Bp pack

زمین‌شوی صنعتی مدل BR 35/12 C Bp pack کمپانی Kärcher آلمان، یکی از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های این کمپانی مشهور آلمانی است.

زمین‌شوی BR 35/12 برنده جوایز نوآوری در تکنولوژی و ساخت و همچنین نوآوری در طراحی به ترتیب از نمایشگاه‌های CMS berlin و موسسه IF هانوفر آلمان شده است. این اسکرابر اولین دستگاه معرفی شده در دنیا می‌باشد که از باطری لیتیومی یون به جای باطری معمولی به منظور تأمین انرژی موردنیاز خود بهره می‌یرد.

استفاده از باطری لیتیومی یون علاوه بر وزن کمتر نسبت به باطری‌های معمولی، ۸ برابر شارژ کمتر و طول عمر بسیار بالایی دارد.

این دستگاه اسکرابر از برس رولی به منظور نظافت انواع سطوح کف استفاده می‌نماید. به لطف چرخش ۲۰۰ درجه‌ای برس و تیغه خشک‌کننده در جهات راست و چپ با استفاده از فرمان فوق‌حرفه‌ای این زمین‌شوی، دستگاه دارای مانور فوق‌العاده در مسیرهای بسیار تنگ و باریک می‌باشد.

ویژگی برتر دیگر زمین‌شوی صنعتی مدل BR 35/12 C Bp pack کارچر، شستشو و خشک کردن سطوح در جهت عقب می‌باشد. این ویژگی بسیار عالی در ناحیه‌های بسیار باریک می‌تواند کارساز باشد. خصوصیت دیگر تنظیم فشار برس روی زمین با استفاده از یک پیچ تنظیم مخصوصی که در دستگاه تعبیه شده است، می‌باشد.

مخزن آب کثیف زمین‌شوی علاوه بر اینکه می‌تواند توسط خرطومی تخلیه شود، امکان جدا شدن و تخلیه کردن در مواقع ضروری را دارا است. به علاوه در این دستگاه کف‌شور مخزنی به منظور جمع‌آوری زباله‌های خشک بزرگ تعبیه شده است.

زمین شوی صنعتی BR 35/12 C Bp pack

برخی از مشخصات فنی این زمین‌شوی صنعتی به شرح زیر می‌باشد:

– قطر برس شستشو : ۳۵ سانتی متر (cm)

– پهنای خشک‌کنندگی :۴۵ سانتی متر(cm)

– کارایی : ۱۴۰۰ متر مربع در ساعت (m2/h)

– حجم مخزن آب تمیز : ۱۲ لیتر (l)

– حجم مخزن آب کثیف : ۱۲ لیتر (l)

– ولتاژ : ۲۲۰ ولت (V)

– وزن: ۳۵ کیلوگرم (Kg)

زمین‌شوی صنعتی دستی مدل BR 30/4 کمپانی Kärcher آلمان

زمین‌شوی صنعتی مدل BR 30/4 کمپانی Kärcher آلمان،کوچکترین دستگاه اسکرابر در دنیا می‌باشد که در سال ۲۰۱۷ طراحی و به بازارهای جهانی ارائه شد.

این دستگاه تمامی محدودیت‌های موجود که در اسکرابرهای بزرگ می‌باشد را از بین برده و قادر است بخش‌هایی از محیط که دارای دسترسی بسیار سخت می‌باشند مانند زیر میزها، زیر مبلمان و صندلی‌ها، گوشه و زوایا را به راحتی شستشو و خشک نماید و این به لطف خم شدن دسته این دستگاه است.

زمین‌شوی صنعتی BR 30/4 هم در حالت رو به جلو و هم در حالت رو به عقب قادر است فرایند شستشو و خشک کردن سطح را انجام دهد. نکته جالب در این دستگاه این است که شما قادر هستید سطوح پرزدار مانند فرش و موکت را به راحتی و با استفاده از کیت مخصوص نظافت نمایید.

امکان حمل و نقل و جابجایی دستگاه BR 30/4 به خاطر اندازه کوچک، چرخ‌های روان و همچنین وزن مناسب به سهولت انجام گرفته و راندمان کاری این دستگاه در محیط ۲۰۰ متر مربع در ساعت است.

زمین شوی صنعتی BR 30/4

برخی از مشخصات فنی این زمین‌شوی به شرح زیر می‌باشد:

– قطر برس شستشو : ۳۰۰ سانتی متر (cm)

– پهنای خشک‌کنندگی :۳۰۰ سانتی متر(cm)

– کارایی : ۲۰۰ متر مربع در ساعت (m2/h)

– حجم مخزن آب تمیز : ۴ لیتر (l)

– حجم مخزن آب کثیف : ۴ لیتر (l)

– وزن: ۱۱.۵ کیلوگرم (Kg)

صدای کارکرد : ۶۰ دسی بل

زمین‌شوی صنعتی دستی بدون برق و باطری (بی‌صدا) مدل B 60/10 C Mopvac کمپانی کارچر آلمان

بدون شک دستگاه زمین‌شوی صنعتی مدل B 60/10 C Mopvac کمپانی Kärcher آلمان، خارق‌العاده‌ترین اختراع این کمپانی آلمانی می‌باشد. مهندسی فوق‌خلاقانه و ارائه نسلی جدید از دستگاه‌های شستشوی زمین، منجر شد تا این دستگاه در سال ۲۰۱۴ در نمایشگاه تخصصی صنعت نظافت در شهر آمستردام هلند، جایزه نهایی خلاقیت و نوآوری را نصیب خود کند.

این اسکرابر قادر است بدون داشتن برق، باطری، موتور برس و موتور جاروبرقی فرایند شستشو و خشک کردن محیط را بدون تولید هیچ‌گونه صدایی انجام دهد. بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها، ادارات و … از مشتریان بالقوه این دستگاه اسکرابر می‌باشند، به خصوص در محیط‌های درمانی که تولید صدا باعث ایجاد مشکلاتی می‌نماید این دستگاه کمک شایانی می‌نماید.

به منظور جمع‌آوری آب کثیف بر روی سطح زمین، دستگاه از پمپ پنوماتیک یا هواکار استفاده می‌نماید. این پمپ به واسطه حرکت چرخ‌های عقب اسکرابر، قدرت خود را دریافت می‌نماید.

از ویژگی‌های کفشور مدل B 60/10 C Mopvac می‌توان به هزینه‌های بسیار پایین تعمیر و نگهداری، راندمان کاری فوق‌العاده، تنظیم تیغه خشک‌کننده با پیچ مخصوص، داشتن کلید تنظیم مصرف اب تمیز، اسفنج مخصوص ضد سایش اشاره نمود.

زمین شوی صنعتی b 60-10 c mopvac

برخی از مشخصات فنی این دستگاه زمین‌شوی صنعتی به شرح زیر می‌باشد:

– قطر برس شستشو : ۶۴ سانتی متر (cm)

– پهنای خشک‌کنندگی :۶۱ سانتی متر(cm)

– کارایی : ۲۲۰۰ متر مربع در ساعت (m2/h)

– حجم مخزن آب تمیز : ۱۰ لیتر (l)

– حجم مخزن آب کثیف : ۱۰ لیتر (l)

– بدون نیاز به برق و باطری

– وزن: ۲۱ کیلوگرم (Kg)

شرکت کارن تجارت بهین به عنوان نماینده رسمی محصولات Kärcher آلمان در ایران تمامی محصولات خود را با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش پانزده ساله عرضه می‌نماید.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp سبک، جمع و جور و باتری دار است. استفاده از این دستگاه کار بدون وقفه را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. علاوه بر اینکه فضا بلافاصله قابل استفاده خواهد بود. این اسکرابر تنها ۱۴ کیلوگرم وزن دارد.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 45/40 C Ep

برای استفاده از دستگاه اسکرابر مدل BD 45/40 C EP، کاربر پشت دستگاه ایستاده و از آن استفاده می‌کند. عرض عملکرد این دستگاه 450 میلیمتر بوده و لوازم جانبی استانداردی دارد. این مدل اسکرابر برای محیط‌های بین 400 تا 1.100 متر مربع مناسب است.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 530 Bp

دستگاه اسکرابر سرنشین‌دار مدل BD 530 Bp دستگاهی است که با کمک باتری کار می‌کند. این دستگاه با استفاده از برس دیسکی خود نظافتی عمقی را برای کاربر امکان پذیر می‌کند.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 40/25 C Bp

دستگاه اسکرابر خشک کن BD 40/25 C Bp یک دستگاه سرنشین‌دار است که برای نظافت عمقی، پاکسازی گاه به گاه و نظافت سریع استفاده می‌شود. کارایی این دستگاه اسکرابر بسیار راحت بوده و طراحی جمع و جوری دارد. علاوه بر آن به دلیل طراحی ارگونومیک دستگاه، جابجایی دستگاه در محیط به راحتی انجام می‌گیرد.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BD 50/70 R Classic Bp

اسکرابر سرنشین دار کارچر مدل BD 50/70 R از جمله زمین شوی‌های صنعتی با سرنشین این کمپانی آلمانی است. کارایی دستگاه ۳۸۰۰ متر مربع در ساعت بوده و حجم مخازن آن ۷۰ لیتر می‌باشد.

پولیشر صنعتی کارچر مدل BDS 43/180 C Adv

پولیشر صنعتی کارچر مدل BDS 43/180 C Adv از جدیدترین محصولات این کمپانی آلمان است. این دستگاه زمین شوی به منظور نظافت کامل و مناسب محیط های مختلفی کاربرد دارد.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل B 300 R I D

اسکرابر کارچر مدل B300 R I D بزرگترین دستگاه در نوع خود بوده که برای محیط‌های بزرگ طراحی شده است. کارایی این اسکرابر سوییپر ۱۶۰۰۰ متر مربع در ساعت می‌باشد. این زمین شوی سرنشین دار در دو نوع دیزلی و گاز سوز ارائه می‌شود.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BD 43/25 C Bp

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BD 43/25 C Bp، محصولی نوین از این کمپانی  آلمانی می‌باشد. کارایی این اسکرابر ۱۷۲۰ متر مربع در ساعت بوده و از نوع دیسکی است.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BD 43/35 C Classic Ep

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BD 43/35 C Classic Ep از دستگاه‌های نوین این برند آلمانی است. این اسکرابر دستی از نوع تک برسه بوده و از سیستم easy operation نیز بهره می‌برد.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 35/12 C Bp

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 35/12 C Bp دارای قدرت مانور بینظیری می‌باشد که آن را از تمام اسکرابرهای جهان متمایز ساخته است. باطری لیتیوم یون به کار رفته در این زمین‌شوی صنعتی نیز کارایی این محصول را بسیار بالا برده است.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید