تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

جاروبرقی و مکنده دو موتوره Kärcher

جاروبرقی دو موتوره

جاروبرقی دو موتوره

انواع مختلف جاروبرقی صنعتی را از جهات مختلف می‌توان به دسته‌های مختلفی تقسیم کرد. یکی از این انواع دسته‌بندی‌ها، بر اساس تعداد موتور است. از آنجایی که جاروبرقی‌های چند موتوره می‌توانند کارایی بالایی را در اختیار کاربر قرار دهند، استفاده از این دستگاه‌ها محبوبیت زیادی دارد. زمانی که شما به قدرت مکش بیشتری نیاز دارید، می‌توانید از هر ۲ یا ۳ موتور و زمانی که ایجاد صدا و مصرف انرژی کمتر مد نظر باشد، از تنها یک موتور استفاده کنید. در این مقاله درباره دستگاه‌های جاروبرقی دو موتوره یا مکنده دو موتوره کمپانی کارچر اطلاعاتی به شما ارائه خواهیم داد.

جاروبرقی دو موتوره مدل  NT 90/2 کارچر

جاروبرقی صنعتی مدل NT 90/2 کمپانی کارچر آلمان به دلایل مختلف و زیادی به منظور استفاده در محیط‌های صنعتی ایده‌آل می‌باشد. بدنه تمام استیل این محصول و همچنین طراحی ویژه آن از نقاط قوت این جاروبرقی صنعتی می‌باشند. این دستگاه همچنین به دلیل طراحی ویژه و چرخ‌های روان خود از سهولت بالایی در حمل و نقل برخوردار است. خرطومی تخلیه در پشت این محصول تعبیه شده است تا عمل تخلیه مخزن به سادگی صورت پذیرد.

این دستگاه از نوع مکنده صنعتی آب و خاک بوده و توانایی جمع کردن آلودگی های مرطوب و خشک را دارد. طراحی این محصول کارچر نیز به شکل کاملا ارگونومیک صورت گرفته است تا کاربر حتی در صورت استفاده طولانی مدت از آن دچار خستگی نشود. این از دستگاه از نوع مکنده دو موتوره است.

جاروبرقی دو موتوره مدل IV 60/24-2 کارچر

این مکنده کمپانی کارچر از نوع مکنده صنعتی دائم کار می باشد که توانایی کار کردن ۳ ساعت به شکل مداوم و بدون وقفه را دارد. بدنه این محصول نیز فلزی بوده و به منظور استفاده در محیط های تمام صنعتی طراحی و ساخته شده است. همچنین این دستگاه از نوع جاروبرقی توربینی بوده که این نوع از موتور کارکرد و کارایی بسیار بالایی دارد.

جاروبرقی دو موتوره یا مکنده دو موتوره مدل NT 70/2 کارچر

جاروبرقی دو موتوره مدل NT 70/2 نوع دیگری از مکنده های صنعتی کارچر می باشد که دارای بدنه ساخته شده از پلاستیک فشرده و مخزن دارای ظرفیت ۷۰ لیتری است. توان موتور این مکنده دو موتوره ۲۴۰۰ وات بوده و به منظور استفاده در محیط های مختلف اداری، تجاری و صنعتی مناسب می باشد. این سری از جاروبرقی آب و خاک کمپانی کارچر آلمان در ۲ مدل دو و سه موتوره با نام های NT 70/2  و NT 70/3  تولید و ارائه می شود.

کمپانی کرشر (کارچر) آلمان به عنوان بزرگترین تولید کننده دستگاه های نظافت صنعتی در جهان انواع مختلف محصولات از جمله اسکرابر یا همان دستگاه زمین شوی، بخارشوی صنعتی، واترجت صنعتی، سوییپر  پله برقی شوی، آیس بلاست و کارواش اتوماتیک را تولید می کند.

این کمپانی شرکت کارن تجارت را به عنوان نمایندگی کارچر در ایران انتخاب کرده است.این شرکت نیز وظیفه عرضه و خدمات دهی انواع مختلف محصولات کرشر را در ایران بر عهده دارد. برای اطلاع از قیمت جاروبرقی صنعتی با تلفن های شرکت تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان شرکت کارن تجارت جهت انتخاب دستگاه مورد نظر مشاوره نمایید.

مطالب مرتبط

  1. فروش جاروبرقی صنعتی
  2. خرید جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید