تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

بهترین راهکار نظافتی در محیط‌های آموزشی

نظافت مراکز آموزشی

بهترین راهکارهای نظافتی در محیط‌های آموزشی

آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین ارکان هر جامعه برای ساختن آینده است. کیفیت آموزش تعیین‌کننده توسعه دولت‌ها و جوامع است. به همین سبب دولت‌ها و موسسات خصوصی مبالغ قابل‌ توجهی در امکانات و فضاهای آموزشی سرمایه‌گذاری می‌کنند. برای حفظ و نگه‌داری از فضاها و محیط‌های آموزشی به تکنولوژی‌های به‌روز نظافت و پاکیزگی نیاز است. کارچر به نیازهای محیط‌های آموزشی اندیشیده است و ضمن ارائه ماشین‌‌های تمیزکننده مناسب این فضاها، لوازم جانبی مورد نیاز و مواد شوینده متناسب نیز ارائه کرده است. تمام این تجهیزات قدرت لازم را دارا هستند و به لطف تکنولوژی‌های برترشان هم مقرون به صرفه هستند و هم دوام بالایی از خودشان نشان خواهند داد.

دستگاه‌های نظافتی کارچر: حداکثر کارایی با حداقل صرف انرژی

انسان‌ها به دنبال آن هستند که حداکثر ممکن را با صرف حداقل انرژی به دست آورند. به تعبیر دیگر ما به دنبال بیش‌ترین بهره‌وری هستیم. ماشین‌های کارچر بالاترین بهره‌وری را ارائه می‌دهند. برای تمیزکردن محیط‌های مختلف آموزشی می‌توانید به این تجهیزات اعتماد کنید. زمانی که به دنبال ماشین تمیزکننده‌ای هستید که بتوانید به راحتی جابه‌جایش کنید حتی بر روی پله‌ها باز هم کارچر گزینه‌ای برای شما خواهد داشت.

تمیزکردن سریع موکت‌‌ها با دستگاه‌های فرش و موکت‌شوی

هنگامی که وقت کافی برای شستشوی عمقی و خشک کردن موکت‌ها در محیط باز وجود ندارد می‌توانید از دستگاه موکت‌شوی BRC 30/15 کارچر همراه با ماده شوینده RM 768 استفاده کنید. بدین ترتیب می‌توانید به سرعت و به راحتی موکت‌ها را با سطح استاندارد بالایی تمیز کنید.

موکت شوی

تمیز کردن ورودی و لابی ساختمان‌ها با دستگاه‌های زمین‌شوی

پیشنهاد کارچر برای تمیز کردن کف ورودی ساختمان‌ها استفاده از دستگاه‌های زمین‌شوی است. دستگاه B 60 W کارچر ضمن قدرت پاک‌کنندگی بالایی که ارائه می‌دهد، سطح ایمنی و حفاظت بالایی را هم برای اپراتور، هم برای ماشین و هم برای محیط کار تامین می‌کند. برای بهینه‌سازی مصرف انرژی فشار تماس برس‌های اسکرابر می‌تواند در ۵ حالت مختلف بسته به نیاز کاربر تنظیم شود.

دستگاه زمین شوی

حداقل آلودگی صوتی با دستگاه‌های جاروبرقی کارچر آلمان

اگر برای نظافت محیط‌های آموزشی نیاز به یک جاروبرقی دارید که حداقل آلودگی صوتی را ایجاد کند، پیشنهاد ما جاروبرقی T 15/1 کارچر است. این جاروبرقی در بین جاروبرقی‌های هم‌سطح خود کم‌صداترین محسوب می‌شود و در عین حال از نظر کارایی موثر است و پاک‌کنندگی بسیار مطلوبی را ارائه می‌کند.

جاروبرقی

ایجاد فضای مناسب برای فکر کردن و تحصیل با تجهیزات نظافتی کارچر

ایجاد اتمسفر مناسب آموزشی هم برای دانشجویان و هم برای استادان حائز اهمیت است. افکار جدید معمولاً در گرد و غبار و محیط‌های آلوده رشد نمی‌کنند. برای پاک کردن کلاس‌های درسی، دفاتر آموزشی، سالن‌های آمفی‌تاتر و محیط‌هایی که رفت‌وآمد مستمری در آن‌ها در جریان است، نیاز به تجهیزات پیشرفته‌ای دارید که با در نظر گرفتن نیازهای شما طراحی و تولید شده باشد. کارچر با ارائه انواع و اقسام تجهیزات و ماشین‌آلات نظافتی می‌تواند پیشنهادات موثری به شما عرضه کند.

جاروبرقی کوله‌ای کارچر: ابزاری بی‌سیم،‌ منعطف و سریع

جاروبرقی کوله‌ای BV 5/1 کارچر که با توجه به داشتن باتری نیازی به کابل ندارد می‌تواند در فضاهای محدودی مانند سالن آمفی‌تاتر به راحتی مورد استفاده قرار گیرد.

جاروبرقی کوله ای

زمین‌شوی‌های سری BD کارچر: ابزاری قدرتمند، ماندگار و منعطف با شرایط

اسکرابر BD 50/40 می‌تواند در زمان کوتاهی سطح زیادی از کف ساختمان‌ها را نظافت کند. با هر بار شارژ باتری این وسیله می‌تواند ۲۵۰۰ مترمربع که دارای سطح معمول آلودگی است، را تمیز کند. عرض این اسکرابر شارژی ۷۰ سانتی‌متر است به همین سبب برای نظافت راهروهای باریک گزینه مقبولی محسوب می‌شود.

اسکرابر شارژی

جارو شارژی کارچر، ابزاری برای استفاده‌های سریع

جارو شارژی EB 30/1 کارچر ابزاری است که برای نظافت سریع و سطحی محیط، به کار می‌آید. شارژ باتری این دستگاه تا ۶۰ دقیقه در موکت و تا ۸۰ دقیقه در سطوح سخت انرژی را ذخیره می‌کند.

جارو شارژی

پولیشرهای کارچر: مرکزیت و راحتی

دستگاه پولیشر کارچر با نام BDS 43/180 می‌تواند گزینه مطلوبی برای استفاده‌های روزانه باشد. منبع آب تمیز این ماشین بر روی موتور قرار دارد و این امر باعث می‌شود که وزن دستگاه متمرکز شده و حمل و نقل دستگاه بسیار راحت شود. نشانگر سطح آب مخزن آب تمیز این دستگاه به راحتی قابل مشاهده است و زمانی که منبع دستگاه پر شود به راحتی در عرض چند ثانیه می‌توانید آن را خالی نمایید. دستگیره ارگونومیک دستگاه باعث می‌شود که دستگاه با کم‌ترین نیرو جابه‌جا شود.

پولیشر

تمیزی و نظافت در مناطق مرطوب

مکان‌هایی مانند سالن‌های ورزشی، رختکن‌ها و استخر‌ها جاهایی هستند، که نظافت آن‌ها، دقت متقاوتی نسبت به مکان‌های دیگر می‌طلبد. راهکارهای نظافت برای این مناطق باید، ضمن آن که سطح بالایی از تمیزی را ارائه کنند، سرعت بالا و مصرف بهینه انرژی را نیز شامل شوند. ماشین‌هایی که امروزه با تکنولوژی نوین ساخته می‌شوند، هم مخزن‌هایی با ظرفیت بالا دارند و هم می‌توانند کم‌ترین مصرف آب و مواد شوینده را داشته باشند.

سیستم‌های پیشرفته تولید کف کارچر مناسب برای دستگاه‌های واترجت

کارچر سیستم پیشرفته تولید کفی را توسعه داده است که هم می‌تواند در هزینه‌ها صرفه‌جویی کند و هم ضدعفونی لازم محیط را مهیا کند. کارچر دو نوع ابزار برای تولید کف عرضه می‌کند. اولین مدل ابزار جانبی تولید کف راه حلی معمول برای تولید کف است که می‌تواند به تمام واترجت های آب سرد و آب گرم کارچر اضافه شود. دومین مدل ابزاری است که دو خروجی تولید کف دارد و می‌تواند فشار بسیار بالایی را تامین کند که تمیزی و ضدعفونی کردن بسیار قوی‌ای را عرضه می‌کند

سیستم های پیشرفته تولید کف

نظافت صنعتی محیط‌های بزرگ با دستگاه‌های پولیشر صنعتی

دستگاه نظافتی مدل BDP 51/180 کارچر آلمان، ابزاری است که با استفاده از آن به راحتی می‌توانید مکان‌هایی مانند سالن‌های ورزشی را نظافت کنید. طراحی ارگونومیک و راحتی کار با آن استفاده از آن را برای افراد به سهولت ممکن می‌کند.

دستگاه پولیشر صنعتی

بخارشوی مناسب

زمان برابر با پول است. مخصوصا زمانی که به نظافت در ابعاد بزرگ می‌پردازید. بخارشوی‌های کارچر دستگاه‌های بسیار کارآمدی هستند که کار با آنها نیز بسیار آسان است. استفاده از این بخارشویها در محیط‌هایی مانند سرویس‌های بهداشتی باعث می‌شود که به آسانی و سرعت به سطح مطلوبی از تمیزی دست یابید.

بخارشوی

نظافت حرفه‌ای استخرهای شنا با زمین‌شوی (سطح بهداشتی سخت‌گیرانه)

برای دست‌یابی به سطح بهداشت قابل تایید در استخرها، عملیات نظافت باید به صورت منظم و مستمر صورت پذیرد. زمین‌شوی‌‌های B 40 C/W ،B 60 W وB 80 W کارچر در صورت استفاده مداوم، می‌توانند نظافت بسیار قوی را برای کف‌های کاشی‌کاری شده مهیا کنند

زمین شوی صنعتی

نظافت صنعتی و حرفه‌ای در محیط‌های حساس

یکی از مکان‌هایی که نیاز است که بالاترین سطح بهداشت در آنجا رعایت شود، صنایع غذایی و محیط‌های پخت و پز است. اجرای قوانین بهداشتی در آشپزخانه‌ها و نهارخوری‌ها و سلف‌های بزرگ از نکات مهم در اصول نظافت است. در مورد محیط‌هایی مانند آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها نیز برای جلوگیری از انتقال باکتری‌ها و میکروب‌ها این موضوع مصداق دارد. کارچر برای هر یک از مکان‌های فوق راهکار مناسبی ارائه می‌دهد. علاوه بر آن، ماشین‌های کارچر می‌توانند به فیلترهای مختلف بهداشتی و حتی چرخ‌های مناسب برای محیط‌های پخت‌وپز مجهز شوند.

نظافت موکت با دقت بالا با جاروبرقی برس‌دار CV 60/2 کارچر

جاروبرقی برس‌دار و چندمنظوره CV 60/2 راهکاری مناسب برای نظافت سریع ساختمان‌های چندطبقه است. ضمن آن که این ماشین برای تمیزکردن آسانسورها هم گزینه مطلوبی است.

جاروبرقی برس دار

دستگاه‌های کارواش کارچر: ابزاری برای محیط‌های پخت‌وپز

دستگاه کارواش پرفشار مدل HD 7/10 CXF ابزاری است که برای استفاده عمومی در مکان‌های بهداشتی و آشپزخانه‌ها طراحی و ساخته شده است. فشار و حجم بالای آبی که این دستگاه تولید می‌کند استانداردهای لازم بهداشتی برای محیط‌هایی مانند آشپزخانه‌ها را مد نظر قرار داده است

دستگاه کارواش

نظافت صنعتی زمین با کف‌شوی‌های حرفه‌ای کارچر

کف‌شوی صنعتی مدل BRS 40/1000 C یک ابزار پایه برای نظافت و نگه‌داری سطوح کف است که هم‌چنین می‌تواند فعالیت‌هایی مانند جلا دادن، پولیش کردن و شامپو زدن کف را هم انجام دهد. این ماشین از غلتک‌هایی برخوردار است که می‌تواند مسیر مستقیم را بدون کم‌ترین لغزشی پاک کند ضمن آن که انواع مانورها را هم می‌تواند با سهولت اجرا کند. ارتفاع ۱۳.۵ سانتی متری این دستگاه که در طبقه‌بندی خود کم‌ضخامت‌ترین است کارکردهای این دستگاه را افزایش داده است.

کف شوی

جاروبرقی‌های آب و خاک کارچر آلمان با مکش قدرتمند

جاروبرقی آب و خاک NT 55/2 به علت قدرت بالا و سهولت جابه‌جایی آن محبوب است. بدنه محکم و طیف گسترده‌ای از عملیات نیز از ویژگی‌های این دستگاه است. شاسی این دستگاه به نحوی طراحی شده است که می‌تواند مکش قدرتمندی برای جذب مایعات و ذرات آلوده داشته باشد

جاروبرقی آب و خاک

برای نظافت محیط همه نقاط را مدنظر قرار دهید

محوطه‌های بیرونی ساختمان‌ها تنها نباید ظاهر مناسبی داشته باشند بلکه لازم است به صورت مستمر نظافت شوند. مسیرها و راه‌های دسترسی بیرون ساختمان‌ها، پارکینگ‌ها و محوطه‌های سبز نیاز به تمیزی دارند. به جز نظافت کارهایی مانند کوتاه و مرتب کردن چمن‌ها، جمع‌آوری برگ‌ها، برف‌روبی و کارهایی متناسب با فصل زمستان نیز از فعالیت‌هایی مهمی است که باید در مورد مکان‌های خارج از ساختمان انجام شوند. کارچر برای تمامی این فعالیت‌ها دستگاه‌هایی طراحی و تولید نموده است.

نظافت صنعتی پارکینگ‌ها با دستگاه‌های اسکرابر سرنشین‌دار

زمین‌شوی‌ها می‌توانند گزینه مناسبی برای نظافت پارکینگ‌های طبقاتی باشند. اسکرابر سرنشین‌دار B 250 R گزینه مطلوبی برای پاک کردن لکه‌ها و آلودگی‌ محیط‌های بزرگی مانند پارکینگ‌ها است. حتی برای تمیزی رمپ‌هایی تا شیب ۱۵ درجه می‌توانید از این ماشین که بدنه قوی آن از فولاد است بهره‌ ببرید. مخزن بزرگ این دستگاه و هم‌چنین باتری قدرتمند آن از دیگر ویژگی‌هایی است که استفاده از آن را برای چنین مکان‌هایی ایده‌آل می‌کند.

اسکرابر سرنشین دار

سوییپر، یک ابزار قدرتمند و آسان برای استفاده

اسکرابر و سوییپر KM 75/40 W وسیله کم‌حجم با قدرت مانور بالا است که برای تمیزی مناطقی با مساحت کم و متوسط بسیار متناسب است. قدرت مکش بالای این دستگاه می‌تواند بدون پخش گرد و غبار در هوا، آلودگی‌ها را جذب کند. هم می‌توانید از موتور بنزینی قدرتمند این دستگاه استفاده کنید و هم اگر برای نظافت داخل ساختمان به دنبال آلودگی صوتی کم‌تری هستید از باتری این دستگاه می‌توانید بهره‌مند شوید. این دستگاه کیت مخصوص ضدالکتریسته برای تمیز کردن فرش و موکت را هم دارا است

سوییپر صنعتی

پاک کردن سطوح با نازل شستشوی سطوح کف FRV

FRV 30 جزو لوازم جانبی است که می‌تواند به دستگاه‌های کارواش صنعتی متصل شود و به راحتی سطوح مختلف را با آن تمیز خواهید کرد. سرعت بالای پاک‌کنندگی بدون پخش کردن ذرات به اطراف از ویژگی‌های این ابزار است. ضمن آن که آب‌های آلوده را هم به طور اتوماتیک مکش می‌کند که این امر باعث می‌شود که نیاز به خشک کردن مجدد سطوح بعد از استفاده از این ابزار برطرف شود.

کارواش صنعتی

عملیات با وسعت زیاد با دستگاه‌های سوییپر صنعتی

اجازه دهید ماشین کارچر MIC 34 C که با موتور دیزلی کار می‌کند را به شما معرفی کنیم. عرض این سوییپر شهری در حدود ۱۴۰۰ میلی‌متر است و ظرفیت حجم مخزن آن به ۵۰۰ لیتر می‌رسد. این ویژگی‌ها، دستگاه را برای انجام کارهای بزرگ آماده کرده است. برس سوم این ماشین محدوده اجرایی این دستگاه را تا ۲۰۰۰ میلی‌متر می‌رساند. با این حساب این وسیله برای جارو کردن گوشه‌ها گزینه ایده‌آلی است. MIC 34 C ماشینی است برای تمام فصول که کارایی های متعددی دارد. با این ماشین می‌توانید در فصل‌های گرم و متعدل سال عملیات جاروکشی و نظافت در فصل زمستان عملیات برف‌روبی را به انجام برسانید.

سوییپر

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید