تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

بخارشوی مناسب برای خانه تکانی

یکی از کارهایی که در ماه‌های منتهی به آخر سال انجام می‌گیرد، خانه تکانی است. این سنت در تمامی کشورها و ادیان به عناوین مختلف وجود دارد. نظافت سالانه دارای اهمیت بسیار زیادی است. این سنت زیبا خانه را برای ورود به سال جدید آماده می‌کند. نظافت شب عید، از واجبات سال نو در ایران محسوب می‌شود.

خانه تکانی یکی از قدیمی‌ترین سنت‌ها در ایران باستان است. خانه تکانی، حرکتی نمادین برای زدودن آلودگی‌ها و غلبه بر نیروی شیطانی در نظر گرفته می‌شود. با انجام این سنت، سال جدید با تمیزی که نمادی از روشنی، پاکی و تازگی است، آغاز می‌شود.

نظافت عموما به صورت روزانه یا هفتگی انجام می‌گیرد. اما در زمان خانه تکانی، نظافت باید به صورت عمقی انجام شود. روند تمیز کردن خانه در زمان نظافت روتین روزانه و عمقی، تفاوت بسیاری دارد. در روتین نظافتی یک خانه، وسایل جابجا نمی‌شود. فرش و مبل شسته نمی‌شود. دیوارهای خانه نیز شسته نمی‌شود. اما تمامی این موارد در زمان خانه تکانی متفاوت است. 

شما چقدر با تکنیک‌های خانه تکانی آشنایی دارید؟ 

آیا هنوز از روش‌های قدیمی نظافتی استفاده می‌کنید؟

روش‌های قدیمی نظافتی، دیگر به کار نمی‌آید. امروزه خانه تکانی یا همان نظافت سالانه که عمدتا قبل از شروع فصل بهار انجام می‌گیرد، با استفاده از دستگاه‌های نظافتی جدید راحت‌تر شده است. برای تمامی نیازهای نظافتی، یک دسته‌بندی محصولات نظافتی وجود دارد.

استفاده از دستگاه‌های به روز، در وقت و انرژی کاربر صرفه جویی کرده و کیفیت نظافت را نیز افزایش می‌دهد. طبق نرسنجی‌های انجام گرفته از میان مشتریان شرکت، بخارشوی یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های نظافت خانگی است. ما در این نوشتار به معرفی بخارشوی، این دستگاه نظافت بسیار پر کاربرد می‌پردازیم. 

ویژگی‌های بارز بخارشوی‌ها

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده شیمیایی است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی دستگاه‌های نظافتی را به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند. نظافت صرفا از طریق بخار آب انجام می‌شود. این خصوصیت بخارشوی هم صرفه اقتصادی هم زیست محیطی دارد. 

یکی دیگر از مواردی که باید در خرید بخارشوی به آن توجه کرد، قابلیت جدا شدن راحت مخزن آب آن است. تنها مخزنی که در این دستگاه وجود دارد، برای آب بوده به همین منظور باید پر و خالی کردن آن تاثیر به سزایی بر کارایی راحت دستگاه دارد. اگر مخزن بخارشوی قابلیت راحت جدا شدن را داشته باشد، می‌توان از دستگاه انتظار کار بی وقفه داشت.

کاربردهای بخارشوی 

از بخارشوی می‌توان برای نظافت عمقی سطوح مختلف استفاده کرد. آلودگی‌هایی که با روش‌های متداول نظافتی از بین نرفته، را می‌توان با به کارگیری این دستگاه پر کاربرد تمیز کرد. از دیگر کاربردهای بخارشوی، امکان نظافت درز و شکاف کاشی‌ها در کف و دیواره‌های خانه است. این دستگاه حتی لکه‌های روغنی سخت را نیز می‌تواند از بین ببرد.

دمای بخار آب بسیار بالا بوده به همین دلیل سخت‌ترین و ماندگارترین لکه‌های آلودگی نیز قابل تمیز کردن است. با وصل کردن حوله بر روی سری بخارشوی، می‌توان از آن به عنوان دستگاه شیشه شوی نیز استفاده کرد. یا حتی‌ لکه‌های چربی باقی مانده بر روی صفحه هود نیز در مقابله با دمای بسیار بالای بخار آب، شانسی ندارد. 

مدل‌های متفاوت بخارشوی

بخارشوی، تنوع بسیار زیادی داشته و کاربر می‌تواند از میان مدل‌های متنوع، دستگاه مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کند. محبوب‌ترین و پر کاربردی‌ترین بخارشوی‌ها مدل‌های SC 2 EasyFix، SC 4 EasyFix و SC 5 EasyFix است. این دستگاه‌ها مشخصات فنی متفاوتی از یکدیگر دارند. 

همه این مدل‌ها دارای حوله جدا شونده هستند که بدون تماس با دست قابلیت جدا شدن و شسته شدن دارد. مخزن آب این بخارشوی‌ها نیز در حین کار قابلیت پر شدن دارد. یکی از بخارشوی‌هایی که با این مدل‌ها تفاوت دارد، بخارشوی مدل SV 7 است. 

تمایز عمده بخارشوی SV 7 با دیگر مدل‌های بخارشوی خانگی، قدرت مکش است. این بخارشوی دارای قدرت مکش بوده و همین ویژگی، این دستگاه را به دستگاهی متفاوت بدل می‌کند. قدرت مکش دستگاه باعث می‌شود تا پس از فرآیند بخاردهی، آب اضافی از روی سطوح مختلف جمع شود. 

این قابلیت دستگاه باعث می‌شود، طیف کارکرد دستگاه نیز افزایش پیدا کند. علاوه بر اینکه، آسیب وارده نیز به حداقل میزان خود می‌رسد. کارشناسان شرکت کارن تجارت می‌توانند نیاز شما را سنجیده و بخارشویی مناسب را به مشتری پیشنهاد دهند. 

استفاده از بخارشوی در خانه تکانی

همانطور که قسمت قبل به تفصیل به آن اشاره شد، بخارشوی کاربری‌های بسیار متنوعی دارد. و از ویژگی‌های بارز این دستگاه امکان پاک کردن لکه‌های قدیمی از روی سطوح مختلف است. از آنجایی که خانه تکانی تنها یک بار در سال بوده و نظافت عمقی خانه است، این دستگاه برای این کاربری بسیار مناسب است. 

کمپانی کارچر

شرکت کارچر بزرگترین تولید کننده دستگاه‌های نظافتی در سراسر جهان است. گستردگی دستگاه‌های نظافتی به قدری بوده که دستگاه‌ها در دو دسته‌بندی کلی خانگی و صنعتی تقسیم می‌شوند. این شرکت برای تمامی نیازهای نظافتی، دستگاهی مناسب و درخور طراحی و تولید کرده است. 

و اما کمپانی کارچر، شرکت کارن تجارت بهین را به عنوان نماینده رسمی خود در ایران برگزیده است. شرکت کارن تجارت بهین، نماینده رسمی شرکت بوده تا مشتریان به راحتی بتوانند دستگاه نظافتی کارچر را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنند. 

شرکت کارن تجارت بهین در حال حاضر یک فروشگاه واقع در خیابان شریعتی، یک شوروم در گرمدره و دارای نمایندگانی در شهرهای مختلف است. شما با مشاوره با کارشناسان شرکت می‌توانید به راحتی دستگاه مورد نظر خود را انتخاب و آن را خریداری کنید. 

پشتیبانی و خدمات پس از فروش کارن تجارت بهین

شرکت کارن تجارت بهین نماینده کمپانی کارچر آلمان در ایران است به همین منظور تمامی دستگاه‌های خود را با ضمانت و پشتیبانی معتبر در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. دستگاه‌های کارچر را می‌توان با یک سال ضمانت و پانزده سال خدمات پس از فروش از نمایندگی‌های معتبر کارن تجارت بهین خریداری کرد. 

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید