تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

دوره آموزشی تکنسین ها با حضور نماینده کمپانی کرشر در مرکز خدمات شرکت کارن تجارت بهین

یکی از برنامه های اصلی کارن تجارت بهین با هدف افزایش رضایت مشتریان، تعمیر و خدمات پس از فروش دستگاه های نظافتی است.

لازمه ارائه خدمات خوب، دارا بودن دانش و تخصص فنی در زمینه مورد نظر است. از این رو تکنسین‌های این شرکت علاوه بر سالها تجربه در زمینه تعمیر دستگاه‌های نظافتی، تمامی دوره‌های تخصصی تعمیرات دستگاه‌ها را به صورت دوره ای زیر نظر متخصصین کرشر آلمان در مرکز خدمات شرکت کارن تجارت بهین گذرانده‌اند.

در آذر ماه 1400 نیز نماینده کرشر با حضور در مرکز خدمات کارن تجارت بهین آموزش های لازم و جدید در مورد تعمیرات دستگاه های نظافتی کرشر و همچنین نحوه کامل عملکرد دستگاه منحصر به فرد سوییپر شهری MIC35 را در اختیار تکنسین های کارن تجارت بهین قرار داد.

آخرین خبرها

بیست و هفتمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی اصفهان

بیست و هفتمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی اصفهان از چهارشنبه ۲ اسفند لغایت یکشنبه ۶ اسفند ماه از ساعت‌ ۱۵ الی ۲۱ در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار خواهد شد.

اولین و بزرگترین رویداد صنعت ساختمان و صنایع وابسته رامسر

اولین و بزرگترین رویداد صنعت ساختمان و صنایع وابسته در محل مرکز همایش و نمایشگاه‌های بین المللی تله کابین رامسر از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۵ بهمن ماه برگزار می‌شود.

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان در محل دائمی نمایشگاه‌‌های بین المللی خوزستان و در شهر اهواز برگزار می‌شود. در این نمایشگاه دستگاه نظافت صنعتی مرتبط ارايه می‌گردد.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید