تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

برگزاری Middle East Meeting شرکت کرشر

گردهمایی نمایندگی‌های خاورمیانه کارچر

گردهمایی سالانه نمایندگی‌های کرشر در خاورمیانه با حضور مدیران شرکت کارن تجارت بهین از تاریخ ۳ الی ۷ اکتبر در شهر دبی برگزار شد. در این گردهمایی، دستگاه‌‌های جدید تولید شده شرکت کرشر معرفی شده و آموزش‌هایی حول محور کاربرد این دستگاه‌های جدید، به نمایندگان شرکت ارائه داده شد.

یکی دیگر از مسائل مطرح شده در این جلسه، استراتژی‌های شرکت کرشر است که در سال جاری میلادی پیگیری خواهد شد. همچنین مانند گذشته بین نمایندگی‌های مختلف شرکت، تبادل نظر و گفتگو نیز انجام گرفت.

تمرکز اصلی این دوره از Middle East Meeting، دستگاه‌های صنعتی KARCHER به خصوص سوییپرهای شهری بود و درباره این دستگاه‌ها، جلسات آموزشی مختلفی برگزار گردید.

سوییپرها، از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافت شهری به حساب می‌آیند و شرکت کرشر آلمان، بزرگترین تولیدکننده انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی تمرکز خاصی بر تولید محصولات نظافت شهری دارد. کاربرد این دستگاه‌ها بسیار وسیع و شامل محیط های شهری، شهرک‌ها، فضاهای اطراف ساختمان ها و مراکز تجاری است.

این گردهمایی در نهایت نیز با ارایه گزارشاتی از وضعیت تولید؛ نوآوری؛ فعالیت های کرشر و وضعیت بازار در سراسر جهان به پایان رسید.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید