تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

حضور کارچر در نمایشگاه ISSA Interclean 2022 آمستردام هلند

نمایشگاه ISSA Interclean 2022

نمایشگاه ISSA INTERCLEAN ، بزرگ‌ترین نمایشگاه بین‌المللی در زمینه نظافت صنعتی، با بیش از 30/000 بازدیدکننده و با حضور تعداد زیادی از تولیدکنندگان دستگاه نظافت صنعتی در شهر امستردام هلند برگزار شد.

در این نمایشگاه برندهای فعال در حوضه نظافت صنعتی، دستگاه‌ها و فناوری‌های جدید خودشان را به نمایش گذاشته‌اند. در روزهای آتی طی سلسله گزارش‌هایی اطلاعاتی در مورد این نمایشگاه و دستگاه‌های معرفی شده در آن به شما ارائه خواهد شد.

آخرین اخبار

بیست و هفتمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی اصفهان

بیست و هفتمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی اصفهان از چهارشنبه ۲ اسفند لغایت یکشنبه ۶ اسفند ماه از ساعت‌ ۱۵ الی ۲۱ در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار خواهد شد.

اولین و بزرگترین رویداد صنعت ساختمان و صنایع وابسته رامسر

اولین و بزرگترین رویداد صنعت ساختمان و صنایع وابسته در محل مرکز همایش و نمایشگاه‌های بین المللی تله کابین رامسر از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۵ بهمن ماه برگزار می‌شود.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید