تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

کاربرد مکنده صنعتی در صنایع فولاد، آهن و مس

کاربرد مکنده صنعتی

کاربرد دستگاه مکنده صنعتی در صنایع فولاد، مس و آهن

تنوع در طراحی و ساخت دستگاه های مکنده صنعتی این امکان را فراهم ساخته تا بتوان از آن ها برای جمع آوری انواع آلودگی های صنعتی که باعث بسیاری از مشکلات در صنایع می باشند، استفاده نمود. مکنده های صنعتی انواع مواد سبک، سنگین، مایعات، ذرات ریز و پودری، دوده، گرد و غبار و بسیاری دیگر از آلاینده های دیگر را با قدرت بالا مکش کرده و محیط کاری را از مواد زیان آور پاک سازی می کنند.

در زیر به نمونه هایی از مکان هایی که می توان از دستگاه های جاروبرقی در آن‌ها استفاده نمود اشاره میکنیم:

کشاورزی، خودروسازی، هواپیمایی، صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، صنایع فولاد و مس و بسیازی از فعالیت ها و مکان های دیگر.

جاروبرقی صنعتی NT45/1

چرا برای نظافت صنایع فولاد و آهن به مکنده صنعتی نیازمندیم

پودر سنگ آهن ماده ای بسیار سنگین است که در صنایع آهن و فولاد مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده به دلایل متعدد در محیط انتشار یافته و بایستی جمع آوری شود. جمع آوری مواد پودری با روش های قدیمی، امری دشوار خواهد بود. به منظور جمع آوری پودر سنگ آهن در کارخانه های فولاد و دیگر صنایع وابسته بهره مندی از یک دستگاه جاروبرقی صنعتی مناسب می تواند یک راه حل ایده آل به شمار آید.

مکنده صنعتی که برای مکش این مواد به کار می رود می بایست به اندازه کافی قدرتمند و مقاوم باشد تا بتواند با قدرت مکش بالای خود مواد سنگین را جمع آوری کند. انتخاب یک دستگاه جاروبرقی مناسب به منظور استفاده در محیط های سخت در صنایع گوناگون با انتخاب یک جاروبرقی معمولی تفاوت داشته و به منظور دست یابی به بهترین گزینه عوامل گوناگونی باید در نظر گرفته شود. در ادامه به عوامل انتخاب دستگاه جاروبرقی اشاره می شود.

جاروبرقی‌های چندمنظوره کرشر

عواملی که باید در انتخاب یک مکنده صنعتی مناسب در نظر گرفته شود:

۱- سرعت و قدرت مکش

۲- قدرت فیلتراسیون بالا

۳- مقاوم و ضدسایش

۴- فناوری سایکلون در مکنده

۵- مکنده های با قابلیت مداوم کار کردن (دائم کار)

۶- تجهیزات جانبی متنوع و کارآمد

۷- مکنده مرکزی

تفاوت مکنده‌ های مختلف را در این موارد ذکر شده می توان بررسی کرد و نزدیک ترین دستگاه را که مناسب است، انتخاب نمود و در نظر گرفت. دستگاه های مکنده صنعتی از نوع جاروبرقی آب و خاک یا خشک و تر می باشند. همچنین می توانید به منظور انتخاب دستگاه مناسب با کارشناسان خبره در این مشاوره و مشورت نمایید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای محیط خود داشته باشید.

فاکتور سرعت و قدرت مکش در مکنده های صنعتی

دستگاه های جارو برقی جهت مکش مواد سخت و سنگین باید دارای قدرت مکش بالا باشند. زیرا قدرت مکش تأثیر بسیار زیادی در جمع آوری انواع آلودگی ها گوناگون در صنایع فولاد، آهن و مس را دارد.

این نوع مواد در صنایع فولاد و آهن به وفور یافت می شوند. یک مکنده صنعتی قدرتمند، پودر سنگ آهن را به آسانی و به طور کامل از روی سطوح هموار با ناهموار مکش می کند و جا به جایی و انتقال این مواد را ممکن می سازد.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید