تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

کف شوی صنعتی کارچر آلمان

کف-شوی-صنعتی

کف شوی صنعتی

امروزه برای نظافت محیط‌های مختلف به طور گسترده از دستگاه‌های نظافت صنعتی استفاده می‌شود. یکی از پرکاربردترین این دستگاه‌ها، دسته کف شوی صنعتی است. کف شوی صنعتی با نام اسکرابر و یا دستگاه نظافت کف نیز شناخته می‌شود. این دستگاه نظافتی انواع مختلفی داشته که برای نظافت محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در نوشتار زیر درباره انواع مختلف دستگاه زمین شوی کارچر اطلاعاتی به شما خواهیم داد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر بر روی نام هر یک از اسکرابرها کلیک کنید. حال به برخی از قابلیت‌های کارچر که به فراخور نیاز دستگاه کف شوی صنعتی بر روی بعضی از آنها استفاده می‌شود، اشاره می‌کنیم.

Easy operation

کارچر آلمان با مطالعه دقیق نیازهای نظافتی صنایع مختلف و الزامات آنها به این نتیجه رسیده که یکی از معضلاتی که معمولا در هنگام استفاده از انواع مختلف دستگاه نظافت کف یا زمین ملاحظه می‌شود، پیچیدگی عملکرد اسکرابر می‌باشد. از همین روی اصول و قواعدی را در طراحی‌های خود به کار می‌برد تا اپراتور در کوتاهترین زمان ممکن با نحوه عملکرد زمین شور آشنا شده و بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کند.

تیغه لاستیکی oil resistant

تیغه لاستیکی مناسب یکی از مهم‌ترین الزامات در خشک کردن سطوح می‌باشد. از همین روی کارچر به تازگی تیغه لاستیکی جدیدی را برای انواع مختلف کف شوی صنعتی تولید کرده است. این تیغه لاستیکی که از ابداعات جدید کارچر  آلمان می‌باشد باعث خشک شدن کامل محیط شده و عمر مفید بسیار بالایی دارد. این تیغه لاستیکی حداقل دارای ۶ سال عمر مفید بوده که شرکت کارن تجارت به عنوان نمایندگی کارچر ۳ سال آن را گارانتی می‌کند.

خرید اسکرابر

سیستم ecco

سیستم ecco به منظور بهینه‌سازی عملکرد دستگاه کف شوی صنعتی یا اسکرابر استفاده می‌شود. در این حالت سرعت چرخش برس و مکندگی دستگاه شتسشوی کف بر روی یک میزان مشخص تنظیم شده تا میزان مصرف منابع توسط اسکرابر به حداقل میزان ممکن برسد.

 easy connect

این سیستم به منظور ساده شدن هرچه بیشتر کار کردن با کف شوی، بر روی برخی از مدل‌ های اسکرابر کارچر به کار رفته است. به این معنی که شیر آب را به وسیله شلنگی مخصوص به مخزن دستگاه زمین شوی صنعتی اتصال داده تا این مخزن به سادگی و با سرعت بالا پر شود.

سیستم Fact

کارایی این سیستم به این شکل است که فشار و سرعت حرکت برس کف شوی صنعتی به شکل کاملا خودکار و با توجه به شرایط سطح تنظیم می‌شود.

کاربرد اسکرابر

chem dose یکی از کاربردی ترین آپشن های انواع دستگاه کف شوی

یکی از پرکاربردترین قابلیت‌های به کار رفته بر روی اسکرابرهای کارچر، قابلیت chem dose است. این سیستم قابلیت تغییر غلظت مواد شوینده را در لحظه را برای شما امکان‌پذیر می‌کند. این قابلیت موجب می شود تا در زمان نظافت سطوح آلوده‌تر غلظت مواد شوینده را افزایش داده و در زمان نظافت محیط‌های تمیزتر غلظت مواد شوینده را کاهش می‌دهیم. این سیستم هزینه مواد شوینده مصرفی را به شدت کاهش داده و از این طریق هزینه‌های عملیاتی کف شوی صنعتی کاهش پیدا می‌کند.

4WD

بر روی برخی از انواع اسکرابر با راننده کارچر برای بالا بردن قدرت مانور و کنترل بهتر، سیستم 4WD تعبیه شده است. کارایی این سیستم به منظور انتقال نیروی محرکه موتور به هر چهار چرخ دستگاه کف شوی  بوده که در نتیجه دستگاه به حرکت در می‌آید.

کمپانی کرشر آلمان

به لحاظ ارزش برند و یا آمار فروش، شرکت کرشر آلمان با فاصله ای زیاد نسبت به سایر رقبا در بالاترین جایگاه صنعت تولید دستگاه نظافت صنعتی قرار گرفته است. کارچر آلمان، بزرگترین و مهمترین تولیدکننده انواع دستگاه نظافت صنعتی در جهان، شرکت کارن تجارت را به عنوان شریک تجاری و نمایندگی کارچر در ایران تعیین کرده است.

مطالب مرتبط:

۱.زمین شوی با راننده

۲.اسکرابر سرنشین دار

۳.اسکرابر دستی

۴.اسکرابر صنعتی

۵.دستگاه کف شور

۶.خرید کف شور

۷.کف ساب صنعتی

۸.اسکرابر بیمارستانی

۹.اسکرابر برقی

۱۰.اسکرابر باطری دار

۱۱.اسکرابر شارژی

۱۲.دستگاه اسکرابر

۱۳.دستگاه شستشوی کف

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید