تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

مقالات آموزشی استفاده از تجهیزات نظافتی

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

تمیز و ایمن نگه داشتن خانه سالمندان

بدون شک نظافت و پاکیزگی برای خانه سالمندان اولویت اول است. خانه سالمندان از مکان‌های مهم و حساس است که نظافت آن اهمیت بسیار زیادی دارد. این محیط‌ها به دلیل اقامت افراد آسیب پذیر، از حساسیت زیادی برخوردار است.

جلوگیری از بروز عفونت با فیلتراسیون مناسب

فیلترهای هپای ساخته شده توسط شرکت کرشر که در دستگاه تصفیه هوا و جاروبرقی‌ها تعبیه شده است، ذرات نامطلوب را حذف و بر کیفیت هوا تأثیر مطلوبی می‌گذارد.

بهداشت محیط چطور بهره‌وری را افزایش می‌دهد؟

یکی از مهمترین مسائلی که در حوزه صنعت مورد بحث قرار می‌گیرد، بهره‌وری کارخانجات است. بهره‌وری یک کارخانه به موارد زیادی بستگی دارد. افراد همواره تلاش می‌کنند تا بتوانند بیشترین و بهترین نتیجه را از دستگاه‌ها و شرایط موجود بگیرند.

تاریخچه اسکرابر

اسکرابر اولین بار در حدود ۱۰۰ سال پیش مورد استفاده قرار گرفت. این دستگاه نظافتی امروزه در جایگاهی قرار گرفته که نظافت بدون اسکرابر، بدون معنی است.

نظافت، روشی برای کاهش استرس

یکی از بهترین روش‌های کاهش اضطراب، نظافت کردن محیط است. در این مقاله نشان داده شده که تا چه میزان استرس بر عملکرد روازنه افراد تأثیرگذار است.

استفاده از فیلتر مناسب

انتخاب فیلتر مناسب باعث بهبود عملکرد دستگاه‌های مورد استفاده می‌شود. فیلترها انواع بسیار متنوعی داشته و با توجه به نیاز و دستگاه می‌توان فیلتر درست را انتخاب کرد.

چهار عملکرد ضروری نظافتی

نظافت انواع بسیار متنوعی دارد. نوع نظافت انجام گرفته در محیط باید با توجه به عوامل متفاوتی مانند نوع و میزان آلودگی، جنس سطح آلوده و همچنین فضای آن بهترین روش و یا دستگاه مورد استفاده قرار بگیرد.

نظافت حرفه‌ای سطوح کارخانجات صنعتی

نظافت سطوح در کارخانجات صنعتی، یکی از مهمترین عوامل نظافتی محسوب می‌شود. با به کارگیری دستگاه‌های نظافتی مناسب، می‌توان محیطی عاری از هرگونه آلودگی داشت.

نظافت و بهداشت دیوارها، کاشی‌ها و ماشین‌آلات در آشپزخانه‌های صنعتی

برای نظافت و بهداشت سطوح مختلف آشپزخانه، از دستگاه‌های متنوعی استفاده می‌شود. با به کارگیری از آنها محیطی عاری از هرگونه آلودگی می‌توان داشت.

ضدعفونی و تمیز کردن سطوح سخت

برای ضدعفونی و نظافت سطوح آلوده روش‌های متنوعی وجود داشته که با استفاده از آنها انتقال آلودگی‌ به حداقل می‌رسد. کرشر برای این مشکل هم راه حلی پیدا کرده است.

نظافت به صرفه با استفاده از جارو‌های باتری‌دار

نظافت نقطه‌ای، به معنی حذف آلودگی‌های آشکار توسط جاروهای باتری‌دار بسیار سریع و بدون اتلاف زمان انجام گیرد. استفاده از این جاروها بازدهی کار را بسیار بالا می‌برد و بسیار قابل استفاده است.

چرا جاروهای شارژی روز به روز محبوب‌تر می‌شوند؟

جاروی شارژی و جاروبرقی مکمل یکدیگر هستند. کاربری جاروهای شارژی بدلیل سبک وزن بودن، طراحی ارگونومیک، انعطاف پذیری بالا و ابعاد کوچک بسیار گسترده است.

استفاده از دستگاه‌های نظافتی مناسب خانه تکانی

یکی از مهمترین سنت‌های ایرانیان قبل از سال نو، خانه تکانی است. خانه تکانی نظافت کامل منزل و قسمت‌هایی از خانه است که در طول سال کمتر نظافت می‌شوند.

نظافت سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای

نظافت سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اهمیت بسیار زیادی داشته و باید با دقت بالا انجام می‌گیرد. شرایط نگهداری اقلام مختلف پ نظافت بخش‌های مختلف این فضاها با یکدیگر متفاوت است. نظافت و رعایت مسائل بهداشتی، با استفاده از دستگاه‌های نظافتی درست، تضمین می‌شود.

چگونه مدارس و مهدکودک‌ها، بهداشت محیط را تضمین می‌کنند؟

به طور کلی مهدکودک‌ها و مدارس، مکان‌هایی هستند که باعث افزایش عوامل بیماری‌زا می‌شوند. با اعمال روش‌های بهداشتی، می‌توان از گسترش میکروب‌ها جلوگیری کرد.

فرآیندهای نظافت مؤثر و اهمیت آن برای هتل‌ها

نظافت، تأثیر بسیار زیادی بر روی سلامت افراد جامعه می‌گذارد و اهمیت آن هتل‌ها، دوچندان است. فضای تمیز، باعث ایجاد حس اطمینان در مهمانهای هتل می‌شود.

تفاوت نظافت و ضدعفونی؟

نظافت، آلودگی‌های قابل مشاهده را از بین برده و ضدعفونی باعث می‌شود، آلودگی‌های غیر قابل مشاهده و تأثیرگذار بر روی سلامتی از سطوح پاک شود.

نظافت مکانیکی و ضدعفونی با استفاده از اسکرابر

نظافت مکانیکی در مقایسه با نظافت دستی مزایای زیادی دارد. بهره‌وری دستگاه‌های نظافتی بالا بوده و با استفاده از آنها، باعث می‌شود تا آلودگی‌ها پخش نشود.

نظافت سطوح برای محافظت در برابر عوامل بیماری‌زا

برای از بین بردن آلودگی و همچنین عوامل بیماری‌زا، نظافت سطوح اهمیت بسیار زیادی دارد. نظافت از روش‌های متنوع قابل دستیابی است.

چطور از مبلمان، نگهداری کنیم؟

شستشوی به موقع وسایل و به خصوص مبلمان منزل مزایای بسیاری دارد. با استفاده از مبل‌شوی کرشر می‌توان، تمامی آلودگی‌های سطحی و عمقی را از بین برد.

هوایی که کودکانمان تنفس می‌کنند.

آلودگی هوا منجر به پیامدهایی نامطلوب در زمان تولد شده و همچنین باعث افزایش آمار مرگ و میر ناشی از عملکرد نامناسب ریه، آسم و سرطان در نوزادان می‌شود.

با آلودگی هوای این روزهای کلان شهرها چه کنیم؟

آلودگی هوا بزرگترین تهدید زیست محیطی برای سلامت عمومی در سراسر جهان به حساب می‌آید. سالانه منجر به مرگ زودرس نزدیک به ۷ میلیون انسان می‌شود.

مسیر به سمت زنجیره تأمین پایدار

از بخارشوهای حرفه‌ای و مکش‌دار می‌توان برای ضدعفونی سطوح استفاده کرد. این راه حل، برای بهداشت بیشتر و همچنین صرفه‌جویی در زمان به کار می‌رود.

دستگاه‌های واترجت آب گرم با فشار بالا

واترجت آب گرم نظافت و ضدعفونی کردن فضاهای بزرگ را امکان‌پذیر کرده و در مبارزه با میکروب‌ها و ویروس‌ها بسیار تأثیرگذاراست.

چطور با ویروس‌ها مقابله کنیم؟

از بخارشوهای حرفه‌ای و مکش‌دار می‌توان برای ضدعفونی سطوح استفاده کرد. این راه حل، برای بهداشت بیشتر و همچنین صرفه‌جویی در زمان به کار می‌رود.

چگونگی تمیز کردن درزها

تمیز کردن درزهای سطوح کاشی شده کاری است که به صورت روزمره انجام نمی‌گیرد. اما در صورت تمیز نکردن، آلودگی‌ها جمع شده و نظافت را به کاری سخت یا غیرممکن بدل می‌کند.

فیلتراسیون سبز برای جهان

در سال ۲۰۱۳ بنیاد جهانی طبیعت، یک سازمان زیست محیطی بین المللی به همراه شرکت کرشر به طور مشترک طرح “آب تمیز برای تمام جهان” را تأسیس کردند.

چطور تأثیرات آلودگی هوا را کاهش دهیم؟

روش‌های متنوعی برای کاهش تأثیرات آلودگی هوا وجود دارد. این روش‌ها شامل اقداماتی در جهت کاهش آلودگی و استفاده از برخی دستگاه‌های تصفیه هوا است.

نظافت فرش، مبل و موکت با بخارشوی

امروزه بخارشوی به یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین دستگاه های نظافتی تبدیل شده. با بخارشوی می توانید انواع موکت، خوشخواب، کاغذ دیواری و … را تمیز کنید.

همه‌چیز درباره فیلترهای بخارشوی

فیلتر چه کارایی در بخارشوی دارد؟ انواع فیلتر چیست؟ نقش فیلتر کارتریجی در بخارشوی چیست؟ پاسخ تمامی این سؤالات را در این مقاله پیدا خواهید کرد.

موجودات غول‌آسای دوست داشتنی

شرکت‌های بزرگ، در راستای مسئولیت اجتماعی پروژه‌هایی را عملی می‌کنند که شامل اقدامات زیست محیطی و بشر دوستانه می‌باشد. در این مطلب، به یکی از این پروژه‌ها درباره فیل‌های تایلندی می‌پردازیم.

فیلتر سبز و نقش آن در بهبود کیفیت زندگی

فیلتر سبز چیست؟ چه نقشی در کنترل آلودگی‌ها دارد؟ هر سال تعداد زیادی از مردم تحت تأثیر مخرب آب آلوده قرار می‌گیرند. فیلتر سبز، راهی برای دسترسی به آب تمیز است.

جلوگیری از ورود گرد و غبار به خانه

نظافت خانه کاری بسیار زمان‌بر و طاقت‌فرسا است. با استفاده از روش‌های مناسب نظافتی، شما می‌توانید نظافتی بی دردسر را تجربه کنید.

فیلتر هپا (HEPA) چیست و چه تأثیری بر سلامتی دارد؟

فیلتر هپا (HEPA) چیست؟ چه نقشی در کنترل آلودگی‌ها دارد؟ سالانه افراد زیادی به دلیل آلودگی‌های محیطی و هوا درگیر بیماری می‌شوند. ما می‌خواهیم فیلتر هپا را به شما معرفی کنیم.

سؤالات متداول انواع بخارشوی کرشر

سؤالات متعددی درباره انواع بخارشو‌ی‌ کرشر پرسیده شده است. ما در این مطلب سعی داریم تا به سؤالات متداول انواع بخارشوی کرشر پاسخ دهیم.

تمیز و ضدعفونی کردن اسباب بازی کودکان

نوزادان و کودکان نوپا اسباب‌بازی‌های زیادی دارند که بیشتر آنها در دهانشان قرار می‌گیرد. لذا تمیز و ضدعفونی کردن اسباب بازی های آنها اهمیت ویژه ای دارد.

اصول نگهداری و تمیز کردن بخارشوی

اگر در حال حاضر یک دستگاه بخارشوی دارید، نکات ساده و در عین حال مؤثری وجود دارد که باید به منظور نگهداری و تمیز کردن بخارشوی خود و بهبود عملکرد و افزایش عمر آن رعایت کنید.

راهنمای انتخاب بهترین جاروبرقی صنعتی با توجه به نیاز شما

جاروبرقی صنعتی جهت نظافت محل های بزرگ و صنعتی کاربرد دارد. تفاوت این نوع دستگاه با جاروهای خانگی جدای از ابعاد بزرگتر، در قدرت بیشتر جاروی صنعتی میباشد.

جاروبرقی‌ها چگونه کار می‌کنند؟

یک دستگاه جاروبرقی ممکن است مانند یک ماشین پیچیده به نظر برسد، اما در واقع فقط از ۶ جزء اصلی و اساسی تشکیل شده است. با ما در این مقاله همراه باشید.

مشکلات بخارشوی‌ها

آشنایی با انواع مشکلات رایج در کار با بخارشوهای کارچر و حل این مشکلات یکی از نیاز های هر فردی است که از بخارشوی در نظافت خانه خود استفاده می نماید.

نظافت سالن فرودگاه ها به وسیله اسکرابر یا زمین شوی صنعتی

دستگاه اسکرابر یا زمین شوی صنعتی یکی از پر کاربرد ترین تجهیزات نظافتی مکانیزه می باشد که مشکلات شیوه های سنتی نظافتی را مرتفع نموده است.

جاروبرقی دائم کار

جاروبرقی دائم کار نوع خاصی از جاروبرقی صنعتی بوده که به منظور انجام فرآیند نظافت بی وقفه در محیط های تمام صنعتی استفاده می‌شود.

نکاتی برای جمع آوری برگ ها در پاییز

تابستان تمام می‌شود و فصل پاییز با رنگ‌ها وارد میشود. برای افرادی که نظافت برایشان اهمیت دارد، جمع‌آوری برگ‌ درختان در پاییز دغدغه ذهنی‌شان میشود.

شستشوی مبدل حرارتی با واترجت فشارقوی

واترجت صنعتی فشارقوی با نفوذ در خلل و فرج لوله‌ها می‌تواند بالاترین سطح نظافت را ایجاد نماید. واترجت یا کارواش صنعتی یک ابزار کارآمد می‌باشد.

اسکرابر دستی و کف‌شوی دستی کرشر (کارچر) آلمان

اسکرابر دستی مدل BD 50/60 از جدیدترین سری اسکرابر های دستی شرکت karcher آلمان می باشد. کارچر، تولید کننده با کیفیت ترین زمین شوی های دستی

معرفی اجمالی شرکت کرشر (کارچر) آلمان

کمپانی کرشر (کارچر) در سال ۱۹۳۵ توسط آلفرد کارچر تأسیس و فعالیت خود را با تولید انواع هیترها، بخاری کابین هواپیما، کوره سختکاری آلیاژها در شهر وینندن آلمان آغاز کرد.

سه مورد از مزایای اسکرابرهای دستی کرشر که نمی‌دانستید

بدون شک مزایای اسکرابرهای دستی کرشر زیاد است. کارایی بیشتر، کیفیت بالاتر، نیاز کمتر به نیروی انسانی و مصرف انرژی کمتر از مزایای آنها می‌باشد.

کاربردهای بخارشوی

بیشتر افراد برای تمیز کردن سطوح کف از بخارشوی استفاده می کنند، اما آیا می دانید یک بخارشوی خانگی چه کاربردهای دیگری دارد؟ با وبلاگ کارن تجارت همراه باشید.

انواع جاروبرقی صنعتی

با توجه به پیشرفت تکنولوژی که طی چند دهه اخیر در صنعت اتفاق افتاده، جاروهای صنعتی به دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته‌ای با کاربردهای مختلف تبدیل شده‌اند.

انتخاب اسکرابر مناسب

اسکرابرها معمولا انرژی مورد نیاز خود را از باطری و یا جریان برق مستقیم تامین می‌کنند. به طور کلی انتخاب اسکرابر برقی و باطری‌دار کاملا به محیط بستگی دارد.

کرشر آلمان (طراحی‌های متناسب با نیازهای روز)

بدون شک یکی از دلایل اصلی این تفاوت و برتری معنی دار محصولات کارچر نسبت به رقبا توجه بسیار زیاد به طراحی و مهندسی پیشرفته این محصولات می باشد.

اسکرابر و زمین‌شوی برقی Kärcher آلمان

اسکرابر برقی یا به عبارت دیگر زمین شوی کابلی نوع خاصی از دستگاه نظافت صنعتی می باشد که انرژی مورد نیاز خود را از جریان برق مستقیم تامین می کند

بهترین زمین‌شوی صنعتی

شما برای انتخاب بهترین اسکرابر صنعتی کار دشواری پیش‌روی دارید، پس باید دانش کافی درباره انواع زمین شوی ها را داشته باشید تا بهترین دستگاه را انتخاب کنید.

میکروب‌زدایی محیط با بخارشوی صنعتی

بخارشوی با آب معمولی، بخاری با دمای حدود ۱۶۰ درجه سانتیگراد تولید می‌کند که توانایی نظافت سطوح مختلف مانند بیمارستان و مراکز درمانی را دارد.

جاروبرقی سطلی و مکنده سطلی Kärcher

از جمله پر کاربرد ترین دستگاه های نظافتی می توان به دستگاه جاروبرقی سطلی اشاره کرد. این نوع جاروبرقی هم صنعتی و هم خانگی می باشد و بسیار مورد توجه می باشد.

اسکرابر و زمین‌شوی شارژی مکانیزه کارچر

دستگاه‌های اسکرابر دارای انواع مختلفی می‌باشند که از نظر تأمین انرژی می‌توان آنها را به دو دسته اسکرابر برقی و یا اسکرابر شارژی تقسیم نمود.

ویژگی‌های یک جاروبرقی صنعتی خوب و کاربردی چیست؟

جاروبرقی‌های صنعتی بسیار قدرتمندو مستحکم و بر اساس نیاز مشتری طراحی شده‌اند. حتی اگر نیاز مشتریان بسیار زیاد و نیازمند تجهیزات فراوان باشد، شرکت کارن تجارت بهین برای آنها جاروبرقی مناسبی دارد.

ایمنی جاروبرقی صنعتی در برابر مواد خطرناک

امروزه بسیاری از صنایع گوناگون با کمک کمپانی‌های تامین کننده تجهیزات نظافت صنعتی فرایند نظافت محیط خود را به شکل کاملاً مکانیزه و کاربردی انجام می‌دهند. جاروبرقی‌های صنعتی خط اول دفاعی شما در برابر مواد خطرناک و میزان ایمنی آن در برابر حوادث در هنگام کار هستند.

تمیز کردن فرش در خانه

فرش‌ها هر روز در معرض آلودگی هستند. جای پنجه حیوان خانگی، خرده بیسکویت، لکه‌های قهوه یا اثر کفش کثیف که به مرور زمان باعث تجمع آلودگی زیادی می‌شود.

نظافت موزه با استفاده از دستگاه‌های کرشر

یک مجموعه‌ی کامل از ماشین‌های نظافت حرفه‌ای کرشر، به صورت روزانه برای اطمینان یافتن از نظافت کامل و تمیزی تمام قسمت‌های نمایشگاه استفاده می‌شود.

نکات نظافتی جاروبرقی آب و خاک

دستگاه‌های جاروبرقی سطلی آب و خاک می‌توانند علاوه بر زباله‌های خشک و گرد و غبار، آلودگی‌هایی که از نوع مایع می‌باشند را به راحتی نظافت نمایند.

آموزش نظافت سرویس بهداشتی با چند روش

هیچ مکان دیگری در خانه وجود ندارد که نظافت و بهداشت آن به اندازه حمام و دستشویی اهمیت داشته باشد. با روش‌های صحیح تمیز کردن سرویس‌ها آشنا شوید.

راهنمای شستن فرش با بخارشوی

استفاده از بخارشوی برای از بین بردن لکه‌ها و ضدعفونی کردن فرش‌ها یک راه فوق‌العاده است. تنها چیزی که نیاز دارید یک دستگاه بخار شوی و آب است!

در چه مواردی از جاروبرقی‌های چند منظوره کرشر استفاده کنیم؟

جاروبرقی‌های چندمنظوره کرشر، دستگاه‌هایی مقاوم و ایده‌‌آل برای تمیز کردن سریع و دقیق تمام مناطق اطراف خانه یا فضای بیرون از خانه هستند.

بهترین راه‌حل نظافت پرده‌ها با بخارشوی

در این مقاله به اهمیت نظافت پرده‌ها و فضای داخلی منازل خواهیم پرداخت. انتخاب نوع و اندازه دستگاه نیز از سری مسائلی است که باید مورد توجه واقع شود.

جلوگیری از ورود گرد و غبار به خانه

گاهی پس از اتمام نظافت خانه، متوجه یک لایه خاکستری دیگر از گرد و غبار در مبلمان و کف خانه می‌شوید. بنابراین باید نظافت را از سر بگیرید.

جاروبرقی صنعتی در نجاری و صنایع چوب‌بری

چوب‌بری یکی از قدیمی‌ترین صنایع تولیدی می‌باشد که در راستای تامین نیازهای جوامع بشری فعالیت دارد. یکی از بزرگترین دغدغه‌ها در این صنعت جمع‌آوری آلاینده‌ها است.

جاروبرقی مخصوص جمع کردن موی حیوانات خانگی

اگر شما از حیوانات خانگی نگهداری می کنید حتما با ریزش موی حیوانات مشکل دارید، اما آیا جاروهای مخصوص حیوانات بهتر از جاروهای عادی هستند?

۱۰ قانون طلایی آبیاری گیاهان که باید بدانید.

برای اینکه گیاهان شما در تابستان پژمرده نشوند، به آبیاری نیاز دارند. اما چند بار باید آبیاری شوند؟ چطور آبیاری شوند؟ این مطلب را مطالعه کنید و حقایق جالبی درباره آبیاری بخوانید.

آنچه باید درباره از بین بردن حشرات با بخارشوی بدانید

حشرات و جانوران موذی، یکی از علل اساسی ایجاد آلودگی بر روی سطوح گوناگون می‌باشند و از لحاظ بهداشتی باعث ایجاد مشکلات متعددی می‌شود.

فواید استفاده از دستگاه زمین‌شوی صنعتی

دستگاه‌های زمین‌شوی صنعتی، تجهیزات حرفه‌ای می‌باشند که هر سازمانی نیاز به استفاده از آنها به منظور نظافت و ضدعفونی کردن محیط خود دارد.

مراحل تولید مواد شوینده کرشر

مواد شوینده خانگی و صنعتی باید ویژگی‌های منحصر به فردی داشته باشند به خصوص این‌روزها که محصولات سازگار با محیط زیست اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده‌اند.

نظافت کف انبار و سوله با استفاده از جاروبرقی صنعتی

در این گونه محیط ها، آلودگی‌های خشک و تر زیادی وجود دارد. نیاز است این آلودگی ها به طور مداوم و با برنامه‌ریزی دقیق نظافت و جمع‌آوری شود.

دستگاه واترجت چیست؟

واترجت‌ صنعتی در حالت معمول فقط از آب استفاده می‌کند و معمولا مشکلی برای سطوح ایجاد نمی‌شود. ولی بهتر است قبل از استفاده، اول آن را روی سطح امتحان کنید.

عدم آسیب به سطوح پرزدار با استفاده از دستگاه فرش‌شوی

نظافت سطوح پرزدار و پارچه‌ای همواره دغدغه بسیاری بوده است. حساسیت بالای نظافت این گونه بافت‌ها باعث شده افراد به روش‌های نظافت اعتماد نداشته باشند.

همه‌چیز درباره اسکرابرها + معرفی بهترین اسکرابر کرشر

اسکرابرهای کرشر نه تنها باعث افزایش بهره‌وری اپراتور می‌شوند و هزینه کمتری را برای نظافت محیط ایجاد می‌کنند، بلکه به کاهش خطرات کمک می‌کنند.

جاروبرقی صنعتی و شیوه نظافت مؤثر

دستگاه جاروبرقی یا مکنده صنعتی دستگاهی است که با مکش انواع آلودگی‌ها و ضایعات به داخل مخزن خود، موجب تمیز شدن محیط موردنظر می‌شود.

مزایای اسکرابرهای دستی کرشر

بدون شک مزایای اسکرابرهای دستی کرشر زیاد است. کارایی بیشتر، کیفیت بالاتر، نیاز کمتر به نیروی انسانی و مصرف انرژی کمتر از مزایای آنها می‌باشد.

جاروبرقی آب و خاک

جاروبرقی‌های صنعتی آب و خاک، معمولا در محیط هایی همچون : کارخانجات، بیمارستان ها، هتل ها، مراکز تجاری و فروشگاه های زنجیره ای مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نظافت مراکز تجاری

امروزه و با تخصصی شدن هر چه بیشتر کارها، نظافت مجتمع‌های تجاری نیز به وسیله دستگاه‌های نظافتی و به شکلی نوین در کمترین زمان انجام می‌گیرند.

واترجت تک فاز و کارواش تک فاز Kärcher آلمان

انواع مختلف واترجت ها به منظور شستشو و نظافت محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. واترجت ها را می توان به دو دسته واترجت آب گرم و آب سرد تقسیم نمود.

نحوه کارکرد کارواش کرشر آلمان

هر کسی که قبلا از یک واترجت استفاده کرده باشد میداند که تمیز کردن محیط بیرون از خانه با یک دستگاه کارواش می‌تواند یه کار سرگرم کننده باشد.

نظافت بعد از کمپینگ

کرشر برای نظافت بعد از کمپینگ در کمترین زمان، یک راه‌حل آسان و چند نکته مفید و کاربردی در هر شرایطی دارد: دستگاه شستشوی پرتابل، OC 3.

انتخاب یک جاروبرقی صنعتی به چه عواملی بستگی دارد؟

جاروبرقی صنعتی یکی از تجهیزات مکانیزه برای نظافت می باشد که به واسطه خصوصیات ویژه و منحصر به فرد کاربرد گسترده ای در جمع آوری آلودگی ها دارد.

نظافت آشپزخانه‌ها و از بین بردن آلودگی و چربی‌ها توسط دستگاه بخارشوی

بخارشویی که برای نظافت آشپزخانه‌ها و صنایع غذایی مناسب است، باید حمل و نقل آن به راحتی و با سهولت انجام گیرد تا به تمام ناحیه‌ها در آشپزخانه دسترسی داشت.

نکات تمیز کردن شیشه پنجره با شیشه شوی کرشر

پنجره‌های بزرگ به تعداد زیاد، خانه‌ها را پرنور کرده و باعث می‌شود که خانواده‌ها احساس سرزندگی کنند. با این حال، باران و گرد و غبار به سرعت آن‌ها را کثیف و کدر می‌کند.

آنفولانزای مرغی و اقدامات بهداشتی

آنفلوانزای مرغی ناشی از ویروس مسری است و موجب خسارات اقتصادی زیادی برای مرغداران است. با نظافت مرغداری می‌توان از این بیماری پیشگیری کرد.

کرشر آلمان

کرشر نام بزرگترین کمپانی تولید کننده دستگاه های نظافت صنعتی در جهان می باشد که در سال ۱۹۳۵ توسط آلفرد کرشر در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس شد.

کالری سوزاندن از طریق نظافت منزل

نظافت منزل می‌تواند به اندازه مثلا دوچرخه‌سواری برای تناسب اندام شما مفید باشد و همین انگیزه شما را برای جاروبرقی کشیدن بیشتر می‌کند.

صفر تا صد جاروبرقی صنعتی

دستگاه جاروبرقی صنعتی، از دستگاه های نظافتی به شمار می آید که کاربرد اصلی آن مکش ذرات و مواد از روی سطوح هموار و ناهموار است.

تولید کمپوست به جای زباله

ضایعات میوه و سبزیجات، گوشت، محصولات لبنی و غذاهای پخته شده، به کمپوست تبدیل می‌شوند که می‌تواند برای گیاهان اتاق، بالکن و باغ استفاده شود.

زمین‌شوی هتلی کرشر

در این نوشتار می‌خواهیم شما را با کاربرد دستگاه اسکرابر یا زمین شوی صنعتی در محیط های اقامتی و هتلی و یا همان دستگاه زمین شوی هتلی آشنا کنیم.

هفت (7) نکته کلیدی که در خرید جاروبرقی صنعتی باید بدانید!

برای خرید جاروبرقی صنعتی باید نکات مهمی را در نظر گرفت. یکی از روش‌های مؤثر برای فراهم نمودن شرایط مطلوب در محیط‌های صنعتی، استفاده از آن می‌باشد.

نظافت صنعتی

سطوح صنعتی به مراقبت و توجه ویژه‌ای احتیاج دارند. این که از چه روشی برای نظافت صنعتی استفاده شود تا حد زیادی بستگی به جنس سطوح کف دارد.

۸ عادت نظافتی بد که در سال نو باید ترک کنید

برخی از عادت‌های نظافتی بدی که وجود دارد باید در سال جدید ترک شوند زیرا باعث از بین رفتن ارزش خانه شما می‌شود. این کارها باید به طور منظم انجام شوند.

جاروبرقی کارگاهی

از جاروبرقی‌ کارگاهی معمولا برای مکش زباله‌های موجود در کارگاه‌ها و کارخانه‌ها و برای جمع آوری آلودگی‌های با حجم بیشتر و همچنین مایعات استفاده می‌شود.

نکاتی که برای آبیاری باید بدانید

آبیاری گیاهان برای علاقمندان به باغ کاری لذت‎بخش و در عین حال پر زحمتی است. استفاده از تجهیزات مناسب باعث می‌شود که آبیاری آسانی داشته باشید.

چرا محصولات کارچر بهینه هستند؟

آلایندگی کم، سازگاری با محیط‌ زیست، مصرف انرژی کمتر و صرفه‌جویی در مصرف آب و مواد شوینده از مهم ترین ویژگی‌های محصولات نظافتی کارچر است.

۵ اشتباه در نظافت که احتمالاً مرتکب شده‌اید

در روال نظافت خود تغییراتی ایجاد کنید تا کار با سرعت و کیفیت بیشتری انجام شود و وقت بیشتری برای لذت بردن از خانه تمیز و پاکیزه خود داشته باشید.

۶ نکته برای موفقیت در نظافت بهار

گل‌ها شکوفا می‌شوند، پرندگان آواز می‌خوانند ولی خانه هنوز حال و هوای زمستان دارد. نظافت بهاری سنتی است که باید خانه‌ را مثل طبیعت تازه کنیم.

نظافت باشگاه ورزشی

روزانه افراد بسیاری برای استفاده از دستگاه‌های بدنسازی وارد باشگاه می‌شوند و نظافت باشگاه برای مسئولین و خدمه سالن‌های ورزشی یک چالش واقعی است.

نظافت پارکینگ خانه

قبل از شروع نظافت پارکینگ خانه باید پارکینگ را کاملا خالی از ماشین و وسیله کنید تا بتوانید تمام فضا را تمیز کنید و در حین نظافت به ماشین ها آسیبی نرسانید.

صنعت هتل‌داری

نظافت هتل یکی از مهمترین الزامات هر هتلی‌ می‌باشد. شرکت کارچر محصولاتی متناسب با نیازمندی‌های این حوزه را طراحی و ساخته است.

خانه‌تکانی با کارچر (بخش چهارم)

در این مقاله سعی شده برنامه کامل و گام به گام خانه تکانی را به شما ارائه داده و برای هر قسمت دستگاه های نظافتی کارچر را معرفی کنیم.

نظافت منزل با حیوان خانگی

نظافت خانه با حیوان خانگی بسیار اهمیت دارد. همانطور که ما خانه خودمان را تمیز نگه می داریم باید به طور مرتب قفس حیوانات خانگی را نیز نظافت کنیم.

خانه‌تکانی با کارچر (بخش سوم)

در این مقاله سعی شده برنامه کامل و گام به گام خانه تکانی را به شما ارائه داده و برای هر قسمت دستگاه های نظافتی کارچر را معرفی کنیم.

بخارشوی صنعتی، ابزاری کاربردی برای نظافت

بخارشوی صنعتی یک ابزار بسیار کاربردی می‌باشد که در امور مختلف نظافتی مورد استفاده قرار می‌گیرد تا با درجه حرارت بالا برای ضدعفونی سطوح بسیار مفید باشد.

نظافت ماشین

درمورد شستشو و نظافت ماشین در منزل وقتی تجهیزات نظافتی مناسب و کاملی داشته باشید، این کار به سرعت انجام می شود و همچنین سرگرم کننده است.

مکنده آب و خاک کارچر آلمان

مکنده های کارچر با تکنولوژی های پیشرفته و کاربردی و همچنین کیفیت ایده آل بالاترین سطح کارایی را برای شما در انواع کاربرد های صنعتی به ارمغان می آورد.

مراحل آماده کردن باغ برای زمستان

برای شستشوی وسایل و اثاث باغ مثل میز و صندلی می توانید از کارواش فشار قوی استفاده کنید. این دستگاه تنها با آب فشار بالا می تواند انواع سطوح را نظافت کند.

نظافت انواع کفپوش

در نظافت کف باید با بهترین روش نظافتی هر نوع کفپوش آشنا باشید و این را بدانید روش نظافتی همه کفپوش ها یکسان نیستند و بسته به نوع آنها فرق دارند.

خانه‌تکانی با کارچر (بخش دوم)

در این مقاله سعی شده برنامه کامل و گام به گام خانه تکانی عید را به شما ارائه داده و برای هر قسمت از نظافت خانه دستگاه های نظافتی مناسب کارچر را معرفی کنیم.

خانه تکانی با کارچر (بخش اول)

در این مقاله سعی شده برنامه کامل و گام به گام خانه تکانی عید را به شما ارائه داده و برای هر قسمت از نظافت خانه دستگاه های نظافتی مناسب کارچر را معرفی کنیم.

نظافت داخل خودرو توسط دستگاه مکنده صنعتی

استفاده روزمره خودرو موجب انباشت غبار و گرد و خاک روی سطوح داخلی ماشین می شود که هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ سلامتی وجهه مناسبی ندارد.

زمین‌شوی حرم

رعایت نظافت در حرم‌ و اماکن مذهبی اهمیت زیادی دارد. استفاده از اسکرابرها یا زمین‌شوی های حرم و اماکن مذهبی در چند سال اخیر بسیار رایج شده است.

شستشوی فیلترهای هپا

پاسخ به این سوال ممکن است آنقدر که به نظر می‌رسد واضح نباشد. تمیز کردن و شستن فیلتر هپا تقریبا و به طور قطع باعث آسیب به فیبرهای موجود در الیاف فیلتر می‌شود.

اسکرابر کرشر

اسکرابر های کرشر عملکرد تضمین شده‌ای برای ایجاد سطوح براق و درخشان دارند و می‌توانند کارهای نظافتی را با سرعت و کیفیت بسیار بالایی انجام دهند.

اسکرابر (زمین‌شوی، کفشوی صنعتی) چیست؟ کاربرد اسکرابر و انواع مختلف آن

انواع اسکرابرهای صنعتی می‌توانند مدت‌ زمان تمیز کردن فضاهای وسیع را کاهش دهند. اسکرابرهای دستی و اسکرابرهای سرنشین‌دار از این جمله دستگاه ها هستند.

نظافت مدارس با تجهیزات نظافتی

یکی از مهمترین بخش های مدیریت مدرسه برنامه ریزی و مدیریت نحوه نظافت آن است. باید نظافت مدارس به برنامه های روزانه، هفتگی و ماهانه تقسیم شود.

جاروبرقی‌های صنعتی کارچر

جاروبرقی صنعتی یکی از مهم ترین دسته محصولات شرکت کارچر آلمان می باشد. شرکت کارچر تنوع بسیار بالایی در تولید جاروبرقی های صنعتی دارد.

انتخاب بهترین بخارشوی

برای انتخاب بهترین بخارشوی باید به عوامل مختلفی توجه داشته باشید. از جمله کاربرد آن برای تمیز کردن سطوح مختلف، ابزارهای جانبی و عملکرد آن در نظافت سطوح سخت.

کاربردهای جاروبرقی صنعتی

کاربرد جاروبرقی صنعتی بسیار بیشتر از صرفاً تمیز کردن کف زمین است. استفاده از مکنده صنعتی باعث پیشرفت چشمگیر در ایمنی و کیفیت محصول و کاهش هزینه‌ها می‌شود.

مزایا و نحوه کارکرد دستگاه‌ شستشوی پله برقی

امروزه پله‌برقی‌ها در بسیاری از مکان‌های عمومی و خصوصی مشاهده می‌شوند. مکان‌هایی از قبیل مجتمع‌های تجاری از این تجهیزات در محیط خود استفاده می‌کنند.

دستگاه توشویی ماشین

معمولا برای شستشوی بیرون خودرو از دستگاه واترجت که قابلیت پاشش مواد دارد استفاده می شود و برای شستشوی داخلی از دستگاه توشویی خودرو استفاده می شود.

جاروبرقی فیلتر هپا

جاروبرقی‌ فیلتر هپا با جاروبرقی‌های عادی تفاوت دارد. این جاروها مجهز به فیلترهایی هستند که قادرند ذرات به اندازه میکرون را از محیط اطراف جذب کنند.

بهترین جاروبرقی صنعتی برای محیط‌های صنعتی

فرقی نمی کند که شما صاحب یک هتل، رستوران یا شرکت باشید. پاکیزه بودن محیط مهمترین اولویت شما به عنوان صاحب کسب و کار می باشد.

دستگاه کارواش صنعتی

دستگاه های کارواش‌ صنعتی به منظور برآورده کردن نیازهای نظافتی در صنایع گوناگون و به منظور حذف موثر انواع آلودگی‌ها با استفاده از فشار زیاد آب روانه بازار شدند.

قیمت مکنده صنعتی

دستگاه‌های مکنده صنعتی نوعی از جاروبرقی‌ها هستند که قدرت مکندگی بالایی دارند و به راحتی می‌توانند نظافت و بهداشت را به طور کامل در محیط کار تامین کنند.

جاروبرقی صنعتی در داروسازی

همزمان با پیشرفت تکنولوژی و آشنایی هرچه بیشتر با دستگاه‌های نظافتی صنعتی، درخواست‌های روزافزون استفاده‌کنندگان حاکی از جا افتادن این فرهنگ است.

کارواش صنعتی (کرشر) کارچر

کارواش صنعتی در انواع گوناگون طراحی، تولید و روانه بازار می‌شود. این دستگاه‌ها برای نظافت سطوح مختلف با انواع آلودگی‌های چسبنده مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نظافت مجتمع تجاری با جاروبرقی صنعتی

اصولا مجتمع های تجاری اماکنی بزرگ با راهروها ، پله ها و معابر عمومی متعدد هستند . به طور معمول روزانه جمعیت زیادی از یک مجتمع تجاری بازدید می کنند.

جاوربرقی صنعتی رستوران و راهکار نظافتی

اگر در ستوران کار می کنید بهتر است بدانید که مبحث رعایت نظافت و بهداشت در تمام قسمت‌های رستوران از موارد بسیار پر اهمیت و حساس به شمار می‌رود.

نکاتی برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به خانه

حتما شما هم تجربه کرده‌اید که خانه‌ را نظافت می‌کنید و پس از آن دوباره با لکه های جدید مواجه می شوید. گاهی کار را باید از اول آغاز کنید و دوباره خانه را تمیز کنید.

راهکارهایی برای نظافت مناسب مدارس

در مدارس علاوه بر لزوم بالا بودن سطح کیفیت آموزشی مساله بهداشت محیط جهت حفظ سلامت فرزندانمان از اهمیت بالایی برخوردار است.

شستشوی شیشه

وجود پنجره های بزرگ در هر فضایی باعث ورود دلنشین نور شده و فضایی مطبوع را برای ساکنین به همراه خواهد داشت. اما معمولا شیشه ها به سرعت کثیف می شوند.

نکاتی برای نظافت فرش، موکت و مبلمان

وجود مبل و صندلی باعث راحتی و دنجی فضای نشیمن خانه می‌شود. فرش و موکت هم محیط را زیباتر می‌کند و هم احساس صمیمیت را به فضای خانه می‌افزایند.

مزایای استفاده از بخارشوی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها

بخارشوی‌ ها سرسخت‌ترین لکه‌ها را بدون استفاده از مواد شیمیایی، از بین می‌برند و می‌توانند جایگزینی برای روش‌های مرسوم نظافت باشند.

راهکارهای نظافت بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها

برای رعایت بالاترین سطح اصول بهداشتی در اداره ی بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها که مکان‌های پررفت‌وآمدی هستند به جدیدترین تکنولوژی‌های نظافت نیاز دارید. در این مقاله به صورت جامع در این باره صحبت می‌کنیم.

چگونه جاروبرقی مناسب تهیه کنیم؟

یکی از دستگاه‌های ضروری نظافتی، جاروبرقی است. در همه منازل، کارخانجات و کارگاه‌های صنعتی، از این دستگاه پرکاربرد استفاده می‌شود. برای محیط‌های خانگی از جاروبرقی کوچکتر با موتور کم حجم‌تر و سبک تر که قدرت مانور بیشتر، قابلیت حمل و استفاده آسان تری داشته باشند، استفاده می‌شود.

نظافت فروشگاه زنجیره‌ای

نظافت و پاکیزگی یکی از شاخص‌ های مهم ارزیابی فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای محسوب می‌شود و تاثیر مهمی در انتخاب فروشگاه و میزان خرید آن‌ها خواهد داشت.

راهکارهای نظافت در هتل‌ها و صنعت گردشگری

امروزه مدیریت بهداشت و نظافت مستمر در صنایع هتلداری و گردشگری از عوامل مهم در موفقیت کسب ‌وکارها و رضایت مهمانان و ساخت تصویری قدرتمند از هتل هست.

آن‌چه باید در مورد اسکرابرها بدانید

اسکرابر یا کف‌شوی بهترین گزینه برای تمیزکردن محیط‌های داخلی است و می‌توانند وظیفه‌ی شست‌ و شو و خشک کردن هر نوع کف‌ پوش سختی را عهده‌دار شوند.

بهترین راهکار نظافتی در محیط‌های آموزشی

آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین ارکان هر جامعه برای ساختن آینده است. به همین سبب دولت‌ و موسسات مبالغ قابل‌ توجهی در فضاهای آموزشی سرمایه‌گذاری می‌کنند.

تجهیزات شرکت‌های خدمات نظافتی

امروزه بسیاری از خدمات نظافتی به شرکت‌های پیمانکاری خدماتی سپرده می‌شود. شرکت‌های دولتی نیز قرار داد با شرکت‌نظافتی خصوصی را ترجیح می‌دهند. این شرکت‌های نظافتی باید مجهز به جدیدترین و بهترین دستگاه‌های نظافتی باشند تا کیفیت نظافت بالا رود.

کارن تجارت بهین در شبکه‌های اجتماعی

یکی از نکته های مهم در برس های زمین شوی این است که به آسانی به دستگاه وصل و از آن جدا شود. امروزه در اسکرابرها، شیوه اتصال برس به صورت سه نظام است.

جاروبرقی‌ صنعتی مخصوص محیط‌‌های بهداشتی و درمانی

اگر در محیط شما مواد خاصی به کار رفته،‌ یا وسایل و ابزار ارگونومیک در آن جا موجود است، شما باید با دقت زیادی جاروبرقی صنعی متناسب را انتخاب کنید.

علت استفاده از جاروبرقی صنعتی چیست؟

جاروبرقی‌های صنعتی ابزارهایی هستند که هم در کارخانه‌های بزرگ صنعتی هم در کارگاه‌های و محیط‌های کوچک‌تر برای نظافت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۵ نکته مهم نظافت خانه‌ با وجود حیوانات خانگی

حیوانات با خودشان زندگی را به داخل خانه شما می‌آورند اما همراه با آلودگی. اگر سگ شما کف شسته شده خانه را گلی می‌کند، بهترین راه نظافت چه خواهد بود؟

مزایای دستگاه‌های زمین‌شوی کارشر آلمان

زمین یا کف فضاهای صنعتی برای نظافت و نگهداری به توجه و مراقبت ویژه‌ای نیاز دارند. به این دلیل که این سطوح باید فشار و کشش و تردد را تحمل کنند.

بهترین راه‌حل برای شستن کف پارکینگ‌ها

شما چگونه کف پارکینگ‌ها را تمیز می‌کنید؟ چه میزان زمان برای نظافت پارکینگ‌ها لازم است؟ دستگاه‌ها و تجهیزات نظافتی چگونه در فرآیند نظافت به شما کمک می‌کنند؟

شستشوی بی دغدغه با کارواش شارژی جدید کارچر (کرشر)

برای انجام یک شستشوی کامل و بی‌دغدغه بدون نیاز به برق و شیر آب دستگاه‌های کارواش کارچر آلمان سری KHB بهترین گزینه محسوب می‌شوند.

دستگاه پارکت شوی کرشر (کارچر)

کف‌پوش چوبی به دلیل ظاهر خود و گرمایی که به خانه و محل کار می‌بخشد به شکل روزافزونی مورد تقاضا می‌باشد. اما نظافت آن حساسیت‌های خاص خود را دارد.

شستن دوچرخه با کارواش خانگی کارچر

بسیاری از افراد در بهار که روزها طولانی‌تر و هوا بهتر می‌شود از دوچرخه برای بیرون رفتن استفاده می‌کنند. پس از یک سفر طولانی نیاز به تمیز کردن کامل دوچرخه دارند.

جاروبرقی کرشر مؤثر در جلوگیری از گرد و غبار

در اینجا چند نکته برای مراقبت از خانه در مقابل گرد و خاک آورده شده‌ است علاوه بر این نکات، توجه داشته باشید که ابزار های نظافت نیز نقش مهمی دارند.

۷ دلیل استفاده از دستگاه‌های بخارشوی کارچر

بخارشوی نظافت را در سراسر خانه با استفاده از طبیعی‌‌ترین روش‌های ممکن به ارمغان می‌آورد و روش‌های طبیعی را جایگزین روش‌های قدیمی و شیمیایی نظافت می‌کند.

نظافت شومینه با دستگاه جاروبرقی

تمیز کردن خاکستر شومینه به وسیله ی جارو و خاک انداز یک امر بسیار سخت و در عین حال کثیف می باشد. زیرا خاکستر به وسیله ی جارو در هوا پراکنده می شود.

معرفی جاروبرقی صنعتی کلاس ایستاده کارچر

جاروبرقی کارچر مدل CV30/1 با پهنای ۳۰۰ میلی‌متری و طراحی ایستاده یک جاروبرقی ایده‌آل برای محیط‌هایی با مساحت بالا نظیر هتل ها و رستوران ها می‌باشد.

کارن تجارت در شبکه‌های اجتماعی

شرکت کارن تجارت در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک، توییتر پست‌های مربوط به پروژه های مربوط به دستگاه های نظافت صنعتی و خانگی قرار گرفته است.

کاربرد نازل سوزنی در دستگاه های کارواش صنعتی

لوازم جانبی و تجهیزات متنوعی برای دستگاه‌های کارواش ارائه شده که در این مقاله می‌خواهیم به یکی از حرفه‌ای‌ترین لوازم جانبی مورد استفاده در آنها اشاره نماییم.

نظافت صنایع الکترونیک با جاروبرقی صنعتی

یکی از ویژگی های خاص در صنایع الکترونیک، ماشینکاری فوق العاده و استفاده از دستگاه ها و تجهیزات حرفه ای به منظور تولید قطعات الکترونیک می باشد.

بهترین دستگاه زمین‌شوی برای محیط شما

نظافت، بخش جدایی ناپذیر شرکت‌ها و محیط‌های صنعتی می‌باشد. حتما شما هم مانند بسیاری از شرکت‌ها قصد دارید محیط خود را به شکل کاملا مکانیزه نظافت نمایید.

به حداقل رساندن حوادث مرتبط با نظافت

در سال ۱۶-۲۰۱۵ بر طبق آمار تخمین زده شده سازمان بهداشت جهانی و ایمنی، حدود ۶۲۱۰۰ نفر در محل کار متحمل آسیب‌های گوناگون شده اند.

مقایسه کارواش صنعتی آب سرد و آب گرم

برای آن دسته از کسانی که صاحب صنایعی می‌باشند، استفاده از دستگاه‌های مکانیزه نظافت صنعتی جزو اولویت‌های فرآیند نظافت محسوب می‌شود.

استفاده از مواد شوینده در صنایع غذایی

مواد شوینده و پاک‌کننده‌ها محصولاتی بسیار کاربردی و حرفه‌ای برای استفاده در صنایع گوناگون به خصوص صنایع غذایی و آشپزخانه‌های صنعتی می‌باشد.

تمیز کردن محوطه ورودی فروشگاه‌ها با واترجت

محصولات با کیفیت، امکان خرید از روش‌های مختلف و قیمت مناسب تنها برخی از پارامترهای مهم و اساسی برای هر کسب و کار موفقی می‌باشد.

ویژگی‌های جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی همانطور که از نامش پیداست در محیط‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و عموماً ساعت‌های کار طولانی و قدرت زیاد این دستگاه‌ها مورد انتظار است.

نظافت سرویس بهداشتی با بخارشوی صنعتی

در این مقاله به نظافت و شستشوی مکانیزه سرویس‌های بهداشتی به وسیله دستگاه‌های بخارشوی صنعتی فوق‌العاده حرفه‌ای و کاربردی اشاره می‌نماییم.

دستگاه‌های واترجت صنعتی در جوشکاری‌ها

دستگاه‌های واترجت صنعتی که از آن به عنوان دستگاه‌های کارواش فشار قوی یا شوینده‌های پرفشار یاد می‌شود، در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دستگاه‌های مبل‌شوی حرفه‌ای KARCHER آلمان

کمپانی کارچر آلمان در دو سری صنعتی و خانگی دستگاه‌های مبل شوی را طراحی، تولید و روانه بازارهای جهانی می‌کند. این دستگاه‌ها دارای دو مخزن اصلی می‌باشند.

جاروبرقی سطلی تک موتوره بدنه استیل کارچر

جاروبرقی سطلی مدل NT 27/1 ME کارچر از نوع سطلی صنعتی و حرفه‌ای است که قابلیت جمع‌آوری انواع آلودگی‌های آب و خاک را به صورت هم‌زمان دارد.

۱۰صنعتی که از بخارشوی صنعتی استفاده می‌کنند

در این مقاله به ۱۰ صنعتی اشاره می‌نماییم که از دستگاه‌های شستشوی با بخار به منظور نظافت و ضدعفونی کردن محیط خود بدون مواد شیمیایی استفاده می‌کنند.

۴ دستگاه حرفه‌ای نظافتی مناسب محیط شما

آیا می خواهید که محیط کسب و کارتان را بدون اتلاف زمان، راحت، با صرفه جویی در هزینه و به صورت کاملاً بهینه و مکانیزه نظافت و شستشو نمایید؟

کاربرد جاروبرقی صنعتی در صنایع سرامیک

تولید سرامیک، کاشی، ظروف چینی و بسیاری محصولات دیگر در کارخانه‌ها باعث پدید آمدن انواع آلودگی‌های خشک و مرطوب در محیط کارخانه می‌شود.

۴ فضای آلوده در دفتر کار شما

چگونه محل کار خود را نظافت نماییم؟ این سوالی است که بسیاری از صاحبان کسب و کار درباره آن فکر می‌کنند و با افراد مختلفی در این زمینه مشورت می‌کنند.

استفاده از فناوری‌های روز در اسکرابر سرنشین دار

صدای کم، ارگونومیک بودن، مانورپذیری و استفاده راحت برخی از عواملی می‌باشند که بسیاری از مشتریان می‌بایست در هنگام خرید اسکرابر بدان توجه داشته باشند.

۵ مزیت استفاده از دستگاه‌های پولیشر

برخی از شرکت‌ها و سازمان‌ها زمانیکه بودجه‌های خود را برنامه‌ریزی و تعیین می‌کنند بودجه‌ای به امر مهم و حیاتی نظافت مکانیزه اختصاص نمی‌دهند.

آیا باید یک بخارشوی حرفه‌ای تهیه کنید؟

یکی از بهترین راه‌ها برای اینکه یک خانه، اداره، سازمان یا مجتمع تمیزی داشته باشید، استفاده از بخارشوی با قابلیت پاشش بخار با فشار و درجه حرارت بالا می‌باشد.

مزایای بخارشوی و جاروبرقی کارواشی

اگر شما صاحب یک کارواش باشید این مقاله نکات بسیار مهم و قابل توجهی را به شما به منظور نظافت داخل خودرو با دستگاه‌های بخارشوی و کارواش می‌دهد.

نظافت مجاری هوا با دستگاه واترجت صنعتی

نظافت و شستشوی مجاری هوا به منظور تأمین هوای پاکیزه در داخل ساختمان ضروری است. در طول زمان گرد و غبار میتواند افزایش یافته و باعث ایجاد آلودگی شود.

کاربرد زمین‌شوی صنعتی در صنعت نساجی

نظافت در این گونه محیط‌ها به دو روش سنتی و مکانیزه انجام می‌گیرد. در روش‌های سنتی با ابزارهای قدیمی انجام می‌شود که مشکلات بسیاری را ایجاد می‌کند.

شستشوی مبلمان ادارات با دستگاه مبل‌شوی

سازمان ها، ادارات و شرکت‌ها محیط‌هایی پر تردد می‌باشند. همانطور که مطلع هستید زیبایی محیط دید مشتریان را نسبت به شرکت یا اداره مثبت می‌کند.

نظافت محوطه دانشگاه‌ها با سوییپر صنعتی

دانشگاه ها عمدتاً دارای محوطه‌های بزرگی به صورت حیاط یا باغچه می‌باشند که این محیط‌ها در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی خارج شهری وسعت بالایی دارند.

کاربرد جاروبرقی صنعتی در صنایع فلزکاری

صنایع فلزکاری به صنایعی گفته می‌شود که در آن به وسیله تجهیزات گوناگون به فلزات فرم می‌دهند تا بتوانند با تغییر شکل آنها، محصولات گوناگون تولید نمایند.

برخی از اجزای مهم یک دستگاه واترجت صنعتی

یک دستگاه واترجت صنعتی نیز دارای اجزا و بخش های گوناگونی می باشد که در این مقاله به مهم ترین این اجزا اشاره کرده ایم و شما با آن ها آشنا نموده ایم.

دیتیلینگ خودرو با دستگاه بخارشوی صنعتی

دیتیلینگ خودرو عملیات شستشوی داخل خودرو با دستگاه‌های نظافت مکانیزه می‌باشد. دستگاه حرفه‌ای به منظور عملیات دیتیلینگ خودرو، بخارشوی صنعتی نام دارد.

تفاوت واترجت آب گرم و واترجت آب سرد

دستگاه‌های واترجت صنعتی در انواع آب گرم و آب سرد می‌باشند. دستگاه‌های آب گرم دارای قدرت فشار عملیاتی فوق‌العاده بوده و انواع لکه‌های سخت را از بین می‌برند.

تفاوت زمین‌شوی صنعتی دستی و سرنشین‌دار

دستگاه‌های زمین‌شوی صنعتی دستی و سرنشین‌دار از لحاظ ابعاد، وزن، قدرت مانور، حجم مخازن آب تمیز و آب کثیف، راندمان کاری، قیمت، قطر برس و … تفاوت دارند.

بخارشوی صنعتی مکنده‌دار در صنعت هوافضا

نظافت در صنعت هوافضا همانند دیگر صنایع مهم دیگر امری مهم و اساسی می‌باشد. یکی از انواع دستگاه‌های نظافتی که در این صنایع استفاده می‌شود.

شستشوی کشتی‌ها و قایق‌ها با واترجت صنعتی

وسایل حمل و نقل دریایی مانند کشتی ها و قایق ها، همانند سایر وسایل حمل و نقل دیگر، نیازمند نظافت و شستشوی روزانه با دستگاه‌های حرفه‌ای می‌باشند.

نظافت سطوح اپوکسی با بخارشوی صنعتی

نظافت سطوح سخت کمی دشوارتر از سایر سطوح می‌باشد و نیاز به مهارت بیشتری داشته که البته نظافت این سطوح به نوع پوشش آن هم بستگی دارد.

کاربرد سوییپر در نظافت پارک‌ها و مراکز تفریحی

سوییپرها یا دستگاه‌های جاروی صنعتی یکی از انواع تجهیزات نظافتی مکانیزه می‌باشند که در محیط‌های مختلف مانند محوطه‌ها و پارک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قدرت نظافت فوق‌العاده واترجت آب گرم

دستگاه‌های واترجت‌ آب گرم و آب سرد نوعی از تجهیزات نظافت صنعتی می‌باشند که استفاده از آن‌ها می‌تواند برای شستشوی محیط بسیار کاربردی باشد.

نوآوری‌های روز در دستگاه‌های اسکرابر صنعتی

دستگاه‌های نظافت صنعتی همواره در طول زمان دستخوش تغییرات متنوع و گوناگونی شده‌اند. دستگاه‌های اسکرابر نیز از تجهیزاتی بوده که بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.

نظافت مکانیزه با استفاده از جاروی صنعتی و شهری

تجهیزات جاروی صنعتی و شهری، تجهیزاتی فوق‌العاده حرفه‌ای، کاربردی، متنوع و مکانیزه به منظور نظافت محوطه‌های صنعتی و محیط‌های شهری می‌باشند.

برتری کارواش اتوماتیک نسبت به کارواش دستی

وقتی با کارواش یا روش‌های دستی اتومبیل خود را شستشو می‌دهید، حجم زیادی از آب و مواد شوینده به مجراهای فاضلاب و یا خود زمین جذب می‌شود.

شستشوی تاسیسات با دستگاه واترجت صنعتی

واترجت صنعتی دستگاهی است که به وسیله یک پمپ، آب را با فشار بالا پاشش می‌کند. واترجت‌های صنعتی می‌تواند اکثر آلودگی‌های را به راحتی از سطوح جدا کنند.

راهنمای خرید دستگاه اسکرابر سرنشین دار

دستگاه های اسکرابر سرنشین دار به عنوان یکی از دستگاه های نظافت صنعتی، گزینه ای ایده آل برای انجام عملیات شستشوی با کیفیت و سریع سطوح می باشند.

برتری جاروبرقی آب‌ و خاک صنعتی نسبت به خانگی

جاروبرقی آب‌وخاک صنعتی از جمله تجهیزات نظافتی مکانیزه است که با استفاده از سیستم مکش پرقدرت، انواع آلودگی‌های خشک‌وتر را از روی سطوح جمع می‌کند.

نظافت شوروم‌ها با بخارشوی صنعتی

دستگاه بخارشوی صنعتی، دستگاهی فوق العاده، کاربردی و بسیار حرفه ای بوده که زمان نظافت را کاهش داده و در عین حال دقت و کیفیت نظافت را بسیار بالا می برد.

کاربرد جاروبرقی صنعتی در صنایع خودروسازی

صنعت خودروسازی از صنایع بسیار مهم و مورد توجه در اکثریت کشورها است. نظافت در این صنایع بسیار مهم نیز به نسبت وسعت و بزرگی صنعت، مهم می‌باشد.

اساس کار دستگاه فرش‌شوی در نظافت نوین

نظافت همیشه از بدو تولد تا زمان مرگ امری انکار نشدنی بوده و خواهد بود. از آنجایی که حفظ سلامتی لازمه ی بقا می باشد باید به نظافت و پاکیزگی توجه خاصی داشته باشیم.

مزایای استفاده از دستگاه های کارواش بنزینی

کارواش بنزینی را میتوان یکی از دستگاه‌های بسیار پرکاربرد و حرفه‌ای در نظافت و شستشو دانست که بسیاری از صنایع گوناگون در شستشوی محیط استفاده می‌نمایند.

نظافت اداره و سازمان‌ها با اسکرابر صنعتی

تجهیزاتی که به منظور انجام عملیات یا فرایند نظافت مکانیزه در سازمان ها و ادارات مورد استفاده قرار می گیرند، اسکرابر صنعتی ( زمین شوی صنعتی ) نام دارند.

کاربرد جاروبرقی صنعتی در صنایع ساختمانی و عمرانی

جاروبرقی صنعتی را می‌توان پرکاربردترین وسیله نظافت در صنایع ساختمانی دانست. جاروبرقی یکی از دستگاه‌های مکانیزه است که به بهترین نحو نظافت را انجام دهد.

استفاده از واترجت صنعتی در کارواش ها

شستشو با کارواش صنعتی علاوه بر مزایای زیادی که دارد نکات مهمی نیز در این روش نظافت وجود دارد که باید در نظر گفته شود، در ادامه توضیح خواهیم داد.

انواع فیلتراسیون و نظافت فیلتر جاروبرقی صنعتی

در نظر داشته باشید فیلتراسیون دستگاه های جاروبرقی صنعتی در هنگام استفاده از دستگاه در محیط های صنعتی برای نظافت یک مسئله بسیار مهم است.

نظافت انبارها و سوله‌ها با زمین‌شوی صنعتی

نظافت انبارها و سوله‌ها به علت مشکل بودن فرایند نظافت و وسعت بزرگ این گونه محیط‌ها علاوه بر آنکه به امری بسیار پیچیده بدل شده ، فکر صاحبان صنایع را درگیر کرده.

استفاده از اسکرابر برای نظافت اماکن مذهبی

استفاده از اسکرابر در مکان های مذهبی که آمد و شد بسیار زیادی دارند یکی از الزامات نظافتی می باشد. شما حرم ها و امامزاده های بزرگ را در نظر بگیرید.

سازوکار اسکرابر در محیط‌های با محدودیت فضا

امروزه با بهره‌گیری از تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی همچون اسکرابر، فرآیند نظافت و شستشوی آلودگی‌های به وجود آمده با کیفیت قابل توجهی امکان‌پذیر شده است.

جاروبرقی صنعتی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی

دستگاه جاروبرقی صنعتی به منظور رفع نیاز های نظافتی در محیط های گوناگون استفاده می شود. دستگاه جاروبرقی صنعتی در صنایع مختلفی کاربرد دارد .

نظافت شهرک‌های صنعتی با سوییپر صنعتی

سوییپر یک وسیله کاربردی، موثر و مکانیزه به منظور نظافت صنعتی محوطه‌ها با وسعت و متراژ بالا است. سوییپر مورد استفاده در محیط‌های شهری سرنشین‌دار می‌باشد.

شستشوی کف سالن‌های تولید با اسکرابر

اسکرابر برای شستشوی صنعتی سالن‌ها توسط شرکت‌های مختلف طراحی، تولید و به بازار عرضه شده تا نظافت با توجه به مساحت این مکان‌ها با سرعت صورت گیرد.

کارکرد دستگاه فرش‌، موکت و مبل‌شوی صنعتی

دستگاه‌های شستشوی فرش، موکت و مبل صنعتی برای جمع‌آوری آلودگی‌ها از سطح و عمق سطوح پرزدار، دارای یک مکنده قدرتمند با قدرت مکش بالا می‌باشند.

چرا دستگاه بخارشوی برای نظافت ایده‌آل است؟

بخارشوی صنعتی یکی از دستگاه‌های نظافتی بوده که وظیفه تولید بخار آب داغ را بر عهده داشته و این بخار با فشار و حرارت بالایی آلودگی‌ها را از سطح جدا می‌کند.

بهره‌گیری از جاروبرقی صنعتی در صنعت نساجی

در این مقاله درمورد موضوع بهره‌گیری از دستگاه جاروبرقی صنعتی در نظافت صنایع نساجی که یکی از صنایع پرکاربرد در هر کشوری است، سخن خواهیم گفت.

جایگاه زمین‌شوی صنعتی در نظافت صنایع غذایی

اسکرابر یک دستگاه نظافت صنعتی با قابلیت شستشو و خشک کردن همزمان انواع سطوح می‌باشد. استفاده از اسکرابر موجب افزایش سرعت فرایند نظافت نیز می‌گردد.

استفاده از واترجت در نظافت فاضلاب ها

نظافت فاضلاب ها از جمله سخت ترین نوع نظافت می باشد. در این روش نظافت باید به شرایط مختلفی فکر کرد از نوع دستگاه انتخابی تا میزان آلودگی و گرفتگی لوله ها.

نظافت کارخانه سیمان با زمین‌شوی صنعتی

در این مقاله به توصیف ماهیت دستگاه زمین شوی یا همان اسکرابر و مزیت های استفاده از آن در کارخانه های سیمان به منظور نظافت می پردازیم.

استفاده از بخارشوی صنعتی در نظافت شیشه

دستگاه بخارشوی صنعتی یک دستگاه نظافت مکانیزه است که در آن از بخار آب برای خشک کردن، نظافت و ضدعفونی کردن انواع سطوح استفاده می‌شود.

استفاده از جاروبرقی صنعتی در صنایع سنگین

جاروبرقی صنعتی دستگاهی است دارای یک مخزن که درون آن توسط یک پمپ خلأ نسبی ایجاد می شود و این خلأ یا فشار منفی مواد را به داخل مخزن مکنده می کشاند.

نظافت پارکینگ‌ها با دستگاه اسکرابر

تمیزی سطوح کف در هر محیط تجاری، مسکونی، اداری، صنعتی و .. دارای اهمیت بسیاری است. پارکینگ مجتمع‌های مسکونی یا تجاری از جمله این محیط‌ها هستند.

شستشوی دیوار و بناهای آجری با واترجت

در میان سطوحی که با عوامل بیرونی در ارتباط هستند، دیوارهای آجری در برابر عواملی چون نور آفتاب، باران و برف، انواع دوده، شن و گرد و غبار بسیار آسیب‌پذیرتر است.

موارد استفاده کارواش یا واترجت پرتابل

امروزه استفاده از روش‌های نوین شستشو مرسوم شده، چه در صنعت و چه خانگی از روش‌های قدیمی استفاده نمی‌شود و همه به شیوه‌های جدید پناه آورده‌اند.

شستن ماشین سنگین با واترجت

وسایل نقلیه سنگین و بزرگ از قبیل کامیون و اتوبوس به علت رفت و آمدهای طولانی در مسیرهایی با شرایط آب و هوایی مختلف همواره در معرض آلودگی‌ها قرار دارند.

۶ مرحله برای شستشوی مبلمان

دستگاه شستشوی مبل نیز مانند سایر دستگاه ها شامل نازل ها و لوازم جانبی مختلفی است که برای نظافت سطوح دور از دسترس طراحی و تولید شده اند. دستگاه مبل شویی کارچر

بهترین روش به منظور نظافت صندلی و مبلمان

مبلمان و فرش‌ها به عنوان بخشی از دکوراسیون می‌باشند که به واسطه استفاده مستمر، کثیف می شوند. شستشوی آلاینده‌ها از روی این سطوح بسیار دشوار می‌باشد.

راهنمای خرید بخارشوی صنعتی

شستشو با بخار یکی از جدیدترین متدهای نظافت است که جزو بهترین روش‌های نظافت محیط است. تجهیزات شستشو با بخارشوی محدود به استفاده خانگی نمی‌باشد.

شستشوی تسمه نقاله توسط واترجت صنعتی

نوار نقاله در صنایع فرودگاهی به منظور انتقال بار مسافران مورد استفاده قرار می‌گیرد. جابجایی بارها از زمان دریافت از مسافر تا انتقال آن به هواپیما با آن انجام می‌گیرد.

نظافت دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی به کمک اسکرابر

در این مقاله به شیوه نظافت با اسکرابر و مزیت استفاده از ان به جای بهره‌گیری از شیوه‌های سنتی میپردازیم. اسکرابر یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی است.

نظافت مواد شیمیایی و انواع لکه‌ها با واترجت

واترجت از جمله پرکاربردترین تجهیزات نظافتی است. بخش مهم این شوینده، پمپ فشارقوی آن است که وظیفه افزایش فشار آب ورودی به دستگاه را دارد.

مزایا و کاربردهای جاروبرقی صنعتی سه‌موتوره

دستگاه‌های جاروبرقی سه موتوره صنعتی همانطور که از نامشان پیداست با سه موتور که می‌تواند همزمان فعال یا به صورت انتخابی فعال شود کار می‌کنند.

طرز استفاده از مبل‌شوی جهت نظافت مبلمان

نمی‌توانید باور کنید یک مبلمان پارچه‌ای چقدر می‌تواند با مرور زمان فرسوده شود در حالی که مکش این آلودگی‌های عمیق با مکنده‌های شایع کافی نیست.

فیلتر هپا و دلایل استفاده آن در صنعت نظافت

فضای باز بین الیاف‌های تشکیل‌دهنده فیلتر هپا تا ۰٫۳ میکرون است و برخلاف تصور عمومی عملکرد جذب ذرات توسط فیلتر هپا مانند الک کردن یا غربال کردن نیست.

شستشوی ناوگان حمل و نقل با کارواش صنعتی

زمانی که شما روزانه به سر کار می‌روید، حتماً متوجه وجود تعداد زیاد خودروهای شرکتی، ماشین‌های حمل و نقل عمومی و خدماتی می‌شوید که بسیار زیاد می‌باشند.

کاربرد اسکرابر در نظافت فروشگاه و هایپرمارکت

زمین‌شوی‌های صنعتی از نظر نوع هدایت به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند: زمین‌شوی سرنشین‌دار و زمین‌شوی دستی. این ۲ دسته از لحاظ عملکردی تفاوتی ندارند.

ترفندهای نظافت و شستشوی مبلمان با مبل‌شوی

در ترفندهای این مقاله چگونگی نگهداری و نظافت صحیح مبلمان و صندلی ها را به طوری که همیشه سالم و با رایحه ی خوش باشند را آموزش خواهیم داد.

نظافت و شستشوی تانکر و مخازن آب با واترجت صنعتی

دلایل زیادی برای نظافت و نگهداری صحیح از مخازن ذخیره سازی فاضلاب، مواد شیمیایی، مواد نفتی و روغنی وجود دارد، که سلامت و امنیت در صدر این لیست قرار دارد.

ویژگی‌های کاربردی دستگاه مبل‌شوی صنعتی

مبل شوی یک دستگاه مکانیزه شستشو و نظافت مبل، انواع صندلی و سایر سطوح مشابه است که امکان شستشو و خشک کردن سریع را بدون آسیب فراهم می‌نماید.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت دستگاه مبل شوی

سطوح مبل همواره به دلیل جذب آلودگی نیازمند شست و شو و گردگیری مداوم هست. شستشوی عمیق و موثر آن‌ها، نیازمند استفاده از مبل‌شوی می‌باشد.

استفاده از بخارشوی به منظور نظافت هتل

هتل‌ها، مهمانسراها از جمله مکان‌های بسیار مهم برای امر نظافت می‌باشند. می‌توان گفت در صنعت هتل‌داری نظافت امری لازم و ضروری و دارای اولویت بالا است.

نظافت دکل و سکوهای نفتی با کارواش صنعتی

کارواش صنعتی یا همان واترجت صنعتی دستگاه نظافت ای است که بر اساس شیوه نظافت به دسته بندی کارواش آب سرد و کارواش آب گرم تفکیک می شود.

نکات مهم انتخاب دستگاه مبل‌شوی

مبلمان نقش مهمی در زیباسازی محیط ایفا می کند. در این مقاله به نکات مهمی که در انتخاب مبل شوی صنعتی باید در نظر گرفته شود اشاره خواهیم کرد.

زمین‌شوی برقی، برای نظافت سالن‌های ورزشی

سالن های ورزشی چندمنظوره به دلیل رفت و آمد نسبتا زیاد ورزشکاران و مراجعه کنندگان بیشتر از سایر مکان ها در معرض آلودگی های گوناگون می باشند.

کاربرد مکنده صنعتی در صنایع فولاد، آهن و مس

تنوع در طراحی و ساخت دستگاه های مکنده صنعتی این امکان را فراهم ساخته تا بتوان از آن ها برای جمع آوری انواع آلودگی های صنعتی استفاده نمود.

نظافت مبلمان و صندلی توسط مبل شوی صنعتی

مبل‌شوی مجهز به ۲ مخزن آب، موتور مکنده، خرطومی، نازل و کف‌ساز می‌باشد. در این دستگاه ابتدا آب و مواد شوینده از طریق نازل بر سطح مورد نظر پاشش می‌شود.

نظافت کارخانه‌ها با بخارشوی صنعتی

فرایند نظافت در مکان‌های مختلف به شیوه‌های گوناگونی صورت می‌پذیرد، که بنا به وسعت و نوع آلودگی می‌توان از دستگاه‌ها و شیوه نظافت مخصوص استفاده نمود.

انواع دستگاه واترجت با فشار عملیاتی مختلف

دستگاه‌های کارواش با ویژگی‌های مختلفی که در هرکدام از این دستگاه‌ها متفاوت است، تفکیک می‌شود. حجم مخزن، فشار عملیاتی، توان موتور، دمای خروجی

کاربرد مکنده صنعتی در صنایع غذایی و کشتیرانی

پایین آوردن تعداد اپراتورهایی که برای انجام نظافت به آنها احتیاج داریم به بهتر شدن و بالا رفتن سرعت نظافت کمک می‌کند، پس باید دستگاه مناسب را انتخاب کنیم.

نظافت سالن‌های بدنسازی با بخارشوی صنعتی

سالن های بدنسازی به دلیل استفاده و ارتباط مستقیم مراجعه کنندگان به وسایل و دستگاه ها، نیازمند توجه بیشتری به مبحث نظافت و شستشوی صنعتی می باشند.

نظافت فرش، موکت و مبل با دستگاه صنعتی

با پیشرفت علم و افزایش نیاز های انسان ها کم کم زندگی ماشینی رونق خاصی یافته و بخش قابل توجهی از زندگی همه ی ما را پوشش داده است.

گذری بر دستگاه های زمین شوی برقی کارچر

در این توشتار به معرفی انواع دستگاه زمین شوی برقی یا اسکرابر برقی کارچر آلمان اشاره می کنیم. با کلیک بر روی عکس هر محصول، به صفحه موردنظر هدایت می شوید.

شستشوی هواپیما توسط واترجت صنعتی

این دستگاه های کارواش استفاده های بزرگ و اختصاصی دارند ، که در این مقاله به استفاده این دستگاه های کارواش به منظور نظافت هواپیما می پردازیم.

ویژگی‌های دستگاه شستشوی مبل کارچر آلمان

فاصله گرفتن از روش‌های سنتی و روی آوردن به روش‌های مدرن در حال افزایش است. یکی از این امور انجام کارهای نظافتی با دستگاه‌های تخصصی است.

چرا واترجت صنعتی به مراقبت احتیاج دارد

اگر مقالات پیشین ما را مطالعه کرده باشید، حتماً به این نکته دقت کرده اید که واترجت صنعتی یکی از بهترین دستگاه ها برای نظافت سطوح و محیط های مختلف است.

شیوه‌ی نظافت و مزایای خرید مبل‌شوی

در این مقاله مزایای خرید مبل شوی ، نظافت بهینه مبلمان و چگونگی شستشوی آن با استفاده از دستگاه نظافت مبلمان را مورد بررسی قرار می دهیم.

همه چیز درباره دستگاه کارواش صنعتی

کارواش صنعتی برای برآورده کردن نیازهای نظافتی در بخش‌های گوناگون صنایع و برای حدف موثر انواع آلودگی‌ها با فشار آب و انواع مختلفی تولید می‌شوند.

پارامتر های کلیدی دستگاه واترجت

همانطور که در مقالات پیشین در رابطه با دستگاه شستشو یا نظافتی واترجت صحبت کردیم، در این مقاله به بیان پارامتر های کلیدی این دستگاه می پردازیم .

جاروبرقی مسجدی برای نظافت مساجد

طیف گسترده‌ی انواع جاروبرقی‌های صنعتی در مقالات پیشین مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این نوشتار به بررسی جاروبرقی مسجدی می‌پردازیم.

مصارف و کاربرد تجاری مکنده صنعتی

مکنده صنعتی یا همان جاروبرقی صنعتی دستگاهی با استانداردهای مناسب برای مصارف تجاری بوده که برای جمع‌آوری و غبارگیری استفاده می‌شود.

چرا واترجت فوق فشار قوی؟

در مقاله های پیشین در زمینه شستشو با واترجت های فوق فشار قوی صحبت کردیم ، در این مقاله به بحث تخصصی تر و کامل تر در زمینه این دستگاه شستشو می پردازیم.

کارکرد بخارشوی صنعتی از انتخاب تا نظافت

شستشو با روش‌های سنتی و تاریخ مصرف گذشته زمان و انرژی زیادی می‌گیرد. نظافت با بخار آب به میزان قابل توجهی در صرفه‌جویی تاثیرگذار خواهد بود.

موارد استفاده واترجت آب گرم و آب سرد

در برخی از مراکز صنعتی به دلیل وجود مقادیر زیادی لکه‌های روغنی روی سطح محیط یا دستگاه‌ها نیاز به استفاده از واترجتی است که آب را با دمای بالا پاشش کند.

نظافت کف محیط‌های بزرگ با دستگاه اسکرابر

اسکرابر های صنعتی ها دارای دو نوع اسکرابر سرنشین دار و اسکرابر دستی می باشند، که معمولا برای نظافت سطوح با مساحت‌های بالا از انواع اسکرابر با راننده استفاده می شود.

قابلیت‌های مهم یک جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی های صنعتی می توانند در موقعیت های مختلفی مفید باشند، اما همیشه قابلیت هایی که به هنگام خرید باید به دنبال آنها باشید واضح نمی باشند.

تمیز کردن از طریق واترجت فشار بالا

می‌توان ادعا کرد که خرید واترجت یک راه مقرون به صرفه برای اطمینان از بهره‌وری بالا و دوام دستگاه است. همچنین یک روش موثر نظافت مبدل‌های حرارتی است.

شستشوی واگن های قطار توسط دستگاه واترجت

شستشوی واگن های قطار توسط دستگاه های شستشوی فشار قوی آب یا واترجت در سال های اخیر به یک کسب و کار سود آور تبدیل شده است.

چگونه تجهیزات صنعتی خود را شستشو دهید

دستگاه های کارواش صنعتی با قدرت بالای خود نظافت با کیفیتی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. نظافت با این دستگاه ها باعث بالا رفتن طول عمر تجهیزات می شود.

انتخاب بهترین جاروبرقی خانگی

خرید یک جاروبرقی خانگی ممکن است به سادگی چک کردن یک وبسایت و انتخاب مدل مورد نظر و خرید تنها با چند کلیک باشد اما انجام تحقیقات در این امر مهم است.

دستگاه‌های واترجت و تمیزکاری صنعتی

امروزه رفتن به مغازه‌های فروش قطعات سخت‌افزاری و خرید یک دستگاه واترجت کاری آسان است که قادر می‌باشند چند گالون در دقیقه را در اختیار شما قرار دهند.

نظافت مزارع و اصطبل‌ها به وسیله کارواش صنعتی

هر شخصی که در یک مزرعه یا اصطبل کار می‌کند، می‌داند که نظافت این ناحیه‌ها چقدر سخت است. مزارع و اصطبل‌ها از مکان‌هایی هستند که در معرض آلودگی هستند.

ویژگی جاروبرقی صنعتی چیست؟+ سوالات متداول آن

هنگامیکه به دنبال یک جاروبرقی صنعتی با عملکرد بالا و وظایف سنگین هستید به طور ناخودآگاه، اغلب افراد قدرت موتور آن را بر حسب اسب بخار مورد توجه قرار می دهند.

دستگاه واترجت چگونه کار می کند

فردی که قبلا تجربه استفاده از واترجت در فضای باز را داشته می‌داند که کار با آن چقدر لذت‌بخش است. آنها قادر به تمیزکاری هر چیز در زمانی کوتاه می‌باشند.

دستگاه‌های واترجت آب گرم یا سرد

میل به استفاده از واترجت آب گرم در بین بخش اعظمی از کاربران واترجت صنعتی رواج یافته اما آیا همیشه شوینده‌های پرفشار آب گرم بهترین گزینه می‌باشند؟

جاروبرقی و مکنده حرفه‌ای KARCHER

استفاده از دستگاه‌های نظافت صنعتی در حال گسترش می‌باشد. کارایی بیشتر، کاهش هزینه و نیاز کمتر به نیروی انسانی از مزایای استفاده از این محصولات می‌باشد.

مزایای مهم جاروبرقی صنعتی

یکی از مهمترین جنبه‌های مدرنیزه شدن، کارآمدی بیشتر است. مدرنیزه می‌تواند به معنای کاهش کارکنان یا ساختن محصولات بهتر یا ارائه خدمات باشد.

کاربردهای مختلف واترجت

در این بین برخی لکه‌ها بسیار غلیظ بوده و با هر میزان تلاش و ماده شوینده نیز قابل رفع نمی‌باشند. بدین دلیل شما نیاز خواهید داشت که یک واترجت تهیه کنید.

کاربرد انواع واترجت صنعتی

کارایی و کیفیت بالاتر ارائه شده توسط دستگاه های واترت صنعتی در مقایسه با روش های سنتی این کار مهمترین دلایل محبوبیت یافتن این دستگاه ها می باشد.

خرید جاروبرقی صنعتی کارچر

جاروبرقی صنعتی امروزه در صنایع و فضاهای مختلف کاربردهای زیادی دارد. محیط‌های کارگاهی، مراکز تجاری و بیمارستان‌ها نیازمند استفاده از جاروبرقی‌های صنعتی می‌باشند.

اسکرابر یا زمین شوی کابلی کارچر (کرشر) آلمان

اسکرابر کابلی یا به عبارتی همان زمین شوی کابلی به دستگاه نظافتی ای اطلاق می شود که انرژی موردنیاز خود را از برق شهری تأمین می نماید. کارن تجارت

دستگاه کارواش صنعتی کارچر

محصولات واترجت صنعتی دارای انواع مختلفی می‌باشند که هر یک به منظور خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. توضیح مختصری درباره انواع واترجت ارائه می‌دهیم.

همه چیز در مورد واترجت

واترجت دستگاهی است که با فشار آب بالا انواع سطوح را تمیز می‌کند. از این دستگاه می‌توان برای نظافت خاک، کثیفی، روغن و گریس از روی انواع سطوح استفاده کرد.

فروش جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی از مهم ترین و پر کاربرد ترین انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی می باشد که به طور گسترده در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای استفاده از واترجت صنعتی

اساسا نظافت با واترجت صنعتی تکنیکی بوده که در آن ترکیبی از آب و مواد شوینده با فشار معینی برای از بین بردن کثیفی‌ها، لکه‌ها و جرم‌ها از روی سطوح به کار می‌رود.

نظافت محیط رستوران توسط دستگاه‌های کارچر

اسکرابر مدل BR 30/4 کرشر برای استفاده در رستوران‌ها وآشپزخانه‌ها دستگاه ایده آلی است. این دستگاه قابلیت بسیار بالایی در پاک کردن لکه‌های روغنی دارد.

مزایا و امکانات جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی از یک پمپ هوا برای ایجاد خلأ نسبی جهت مکش و جذب گرد و غبار از سطوح می‌باشد که در یک کیسه آشغال جمع‌آوری می‌شوند.

نظافت تجهیزات پذیرایی و کیترینگ

می توان گفت که آگاهی فزاینده ای از استفاده از دستگاه های مکانیزاسیون به منظور نظافت در ناحیه هایی که به نوعی با بحث مواد غذایی درگیر هستند، به وجود آمده است.

مدل‌های برتر اسکرابر

انواع اسکرابر ها در سرتاسر دنیا در محیط های بسیار متنوعی از انبار تا مراکز خرید و دانشگاهها مورد استفاده قرار می گیرد. چیزی که زمین شوی صنعتی را متمایز می سازد.

تاریخچه اسکرابر

اسکرابرهای پرسرعت باعث می‌شدند که برس‌های زیر اسکرابر به سرعت از بین برود و به همین دلیل در دهه ۱۹۷۰ برس‌های سختتر و پدهای تمیزکننده ظاهر شدند.

محدودیت‌های انواع اسکرابر

یکی از اصلی‌ترین محدودیت‌ها ابعاد بزرگ انواع اسکرابر است که باعث می‌شود این دستگاه‌ها برای استفاده در محیط‌‌های کوچک مناسب نباشند.

شستشوی با بخار

بخارشوی صنعتی جدید مدل SGV 8/5 کارچر به منظور نظافت آلودگی‌ها و ایجاد محیطی کاملا بهداشتی طراحی شده است. این دستگاه قدرت نظافت بسیار بالایی دارد.

جاروبرقی‌های سری IV کارچر آلمان

مکنده صنعتی سری IV 100 کارچر در سه مدل با موتورهای ۷۵۰۰، ۵۵۰۰ و ۴۰۰۰ واتی تولید می شود. این سری از مکنده های کارچر دارای مخزن ۱۰۰ لیتری می‌باشد.

مزایای استفاده از کارواش اتوماتیک

امروزه، امور نظافتی به شکل کاملا تخصصی مورد توجه قرار می‌گیرند. از این روی تولیدکنندگان متعددی در جهان اقدام به تولید انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی می‌کنند.

مقایسه انواع مدل های واترجت آب سرد

واترجت یا کارواش های صنعتی دستگاه هایی هستند که برای شستشوی محیط های مختلف مورد استفاده میگیرند که به دو نوع واترجت آبگرم و آبسرد تقسیم میشوند.

آشنایی با انواع واترجت صنعتی

استفاده از انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی به شکل روز افزون در حال افزایش است، این محصولات انواع متعددی دارند که یکی از مهمترین انواع آن واترجت صنعتی می‌باشد.

مزایای استفاده از انواع سوییپر

امروزه استفاده از دستگاه‌های نظافتی در حال افزایش است. این محصولات با توجه به کارایی بالا و هزینه‌های کم نسبت به روش‌های سنتی در حال محبوب شدن هستند.

ویژگی‌های فنی جاروبرقی صنعتی

یکی از نکات مهم در خرید جاروبرقی صنعتی، اطلاع پیدا کردن از ویژگی‌های فنی دستگاه و تاثیر هر یک از آیتم‌های مشخصات فنی در عملکرد جاروبرقی می‌باشد.

ویژگی‌های فنی اسکرابر

در قسمت عقب زمین‌شوی از یک تیغه لاستیکی به منظور نگه داشتن آب و هدایت آن به سمت لوله مکش استفاده می‌شود. طول این تیغه لاستیکی هر چه بیشتر بهتر.

مقایسه واترجت های آب گرم برندهای مختلف

واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی یکی از مهم ترین دستگاه های نظافت صنعتی می باشد که به منظور شستشو و نظافت محیط های مختلف کاربرد دارند.

نظافت مراکز درمانی و بیمارستان ها

استفاده از دستگاه‌های نظافت صنعتی در محیط‌های مختلف معمول می‌باشد. با توجه به کارایی بالا و هزینه کم نسبت به روش‌های سنتی در حال افزایش است.

شستشوی زمین به وسیله اسکرابر

زمین‌شوی دستگاهی است که با استفاده از آب و مواد شوینده اقدام به شستشوی سطح زمین می‌کند. این دستگاه دارای دو مخزن آب تمیز و آب کثیف می‌باشد.

نظافت کارخانجات

اسکرابر نوع خاصی از دستگاه‌های نظافت صنعتی می‌باشد که به منظور شستشو و نظافت کف محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جاروبرقی‌های سری NT

جاروبرقی های سری NT  کارچر که از طراحی های کلاسیک کارچر به حساب می آیند به منظور نظافت آلودگی های مرطوب و خشک محیط های مختلف کاربرد دارند.

خرید و فروش مبل شوی

یکی از مواردی که معمولاً دستگاه‌های نظافت صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، شستشو و نظافت مبلمان در کاربردهای شرکتی و یا خانگی است.

شرکت‌های خدماتی

یکی از کاربردهای اصلی دستگاه‌های نظافت صنعتی استفاده توسط شرکت‌های خدماتی می باشد. این شرکت‌ها ارائه دهنده انواع خدمات نظافتی در محیط‌ها هستند.

خرید و فروش بخارشوی صنعتی

با توجه به کاربری‌های متفاوت بخارشوی صنعتی در نظافت محیط‌ها و سطوح مختلف دارا بودن نازل‌ تخصصی و حرفه‌ای برای نظافت سطوح الزامی می‌باشد.

کف‌شوی با راننده

کفشوی‌ها دارای انواع مختلفی می‌باشند و می‌توان آنها را از جنبه‌های مختلف تقسیم‌ کرد. یکی از مرسوم‌ترین دسته‌بندی‌ها، کفشوی‌های دستی و با راننده می‌باشد.

نظافت مکانیزه

از این دستگاه در محیط‌های صنعتی، تجاری و حتی مسکونی استفاده می‌شود. شرکت‌های مختلفی در جهان اقدام به تولید دستگاه‌های نظافت مکانیزه می‌کنند.

دستگاه شستشوی فشار قوی آب

امروزه به منظور نظافت محیط‌های مختلف از دستگاههای نظافتی استفاده می‌شود. یکی از مهم‌ترین این دستگاه‌ها، دستگاه شستشوی فشار قوی آب می‌باشد.

دستگاه شستشوی کف Kärcher

امروزه از محصولات نظافت صنعتی برای نظافت و شستشوی محیط‌‌های مختلف به شکل گسترده استفاده می‌شود. یکی از نیازهای نظافتی، شستشوی کف است.

جاروبرقی خاک

جاروبرقی صنعتی دارای انواع مختلفی می باشد که از جمله آنها می توان به جارو برقی دائم کار ، جارو برقی ضد انفجار ، مکنده خشک و تر و جاروبرقی خاک نام برد.

واترجت برقی

امروزه از دستگاه‌های واترجت صنعتی برای نظافت محیط‌های مختلف استفاده می‌شود. اکثر واترجت‌ها انرژی مورد نیاز خود را از برق تامین می‌کنند.

واترجت بنزینی

امروزه از انواع واترجت‌ها برای شسشتو و نظافت محیط‌های مختلف استفاده می‌شود. کارواش‌ها معمولا با موتوره تک‌فاز و یا سه‌فاز و یا با موتور بنزینی کار می‌کنند.

جتواش آبگرم

این دستگاه‌های واترجت به دو نوع جت واش آبسرد و جت واش آبگرم تقسیم می‌شوند. معمولا برای شستشوی آلودگی‌های چرب از این دستگاه‌ها استفاده می‌شود.

جاروبرقی آلمانی

امروزه انواع دستگاه های نظافت صنعتی در سراسر جهان و در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.یکی از پرکاربرد ترین این دستگاه ها جاروبرقی صنعتی می باشد.

آمارهای شرکت کارچر در سال ۲۰۱۶

کارچر آلمان با فروش بیش از ۲/۳۳ میلیارد یورو در جهان رکورد جدید زد. این در حالی است که نزدیکترین رقیب کارچر کمتر از نصف این شرکت فروش داشت.

زمین شوی کرشر

به لطف نوآوری های جدید شرکت کارچ آلمان در زمینه باطری های با تکنولوژی روز و نوین، اسکرابر های جدید کرشر سبک تر و قدرت مانور بالاتر ارائه می شوند.

بخارشوی بیمارستانی

بخارشوی‌های بیمارستانی کارچر به شکل تخصصی و به منظور پاسخگویی به نیاز‌های نظافتی محیط‌های درمانی و بیمارستان‌ها طراحی و ساخته شده است.

سوییپر شهری و جاروی شهری کارچر آلمان

دستگاه‌های نظافت صنعتی علاوه بر استفاده به عنوان سوییپر، قابلیت استفاده به عنوان ماشین برف روب را داشته که باعث بالا رفتن راندمان کاری این دستگاه‌ها می‌شود.

کارواش کارچر

انواع کارواش karcher در دو نوع آبگرم و آبسرد و برای استفاده در محیط‌های مختلف ساخته می‌شوند. این دستگاه‌ها به منظور استفاده خانگی و یا صنعتی کاربرد دارند.

دستگاه اسکرابر

امروزه به منظور نظافت کف در محیط های مختلف از دستگاه های اسکرابر استفاده می شود. اسکرابرها دارای دو نوع اصلی می باشند که عبارتند از زمین شوی با راننده و دستی.

جاروبرقی تک فاز و مکنده تک فاز

انواع مختلف جاروبرقی صنعتی برای استفاده در محیط‍‌های مختلف اداری، تجاری و صنعتی ساخته می‌شود. این جاروبرقی‌ها را می‌توان به دسته‌های مختلف تقسیم کرد.

واترجت سه فاز و کارواش سه فاز

انواع مختلف واترجت صنعتی برای شستشو و نظافت سطوح مختلف استفاده می‌شوند. واترجت‌ها به دو دسته کارواش آبگرم و کارواش آبسرد تقسیم می‌شوند.

کارواش آب گرم

انواع مختلف کارواش آبگرم به منظور استفاده در محیط‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کارواش‌ها برای نظافت و شستشوی سطوح آلوده ایده‌آل می‌باشند.

جاروبرقی و مکنده دو موتوره Kärcher

انواع مختلف جاروبرقی صنعتی را از جهات مختلف می توان به دسته های مختلفی تقسیم کرد. یکی از این دسته بندی ها تقسم بندی بر اساس تعداد موتور است.

کاربرد جاروبرقی صنعتی در مراکز تجاری

امروزه مراکز تجاری معتبر در جهان اقدام به استفاده از دستگاه‌های نظافتی مکانیزه می‌کنند. نظافت و پاکیزگی محیط از دلایل استفاده از این دستگاه‌ها می‌باشد.

جاروبرقی و مکنده هتلی کارچر آلمان

جاروبرقی هتلی یکی از دستگاه های محبوب به منظور استفاده برای نظافت هتل ها می باشد. این محصولات توسط نمایندگی کارچر آلمان در ایران (کارن تجارت) عرضه می شود.

دستگاه پولیشر کارچر

یکی از انواع دستگاه های نظافت صنعتی دستگاه پولیشر می باشد که به منظور نظافت و برق انداختن سطوح پوشیده شده از سنگ استفاده می شود.

اسکرابر و زمین شوی باطری دار مکانیزه

انواع مختلف دستگاه‌های شستشوی کف برای نظافت صنعتی محیط‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه‌های نظافت کف را از جهات مختلفی تقسیم‌بندی می‌کنند.

جاروبرقی بدنه استیل

با توجه به کاربری های متنوع این اسکرابر یا زمین شوی های صنعتی انواع مختلفی از این محصولات و با مشخصات مختلف طراحی و روانه بازار می‌شود.

جاروبرقی و مکنده توربینی کرشر

جاروبرقی صنعتی دارای انواع مختلفی می‌باشد که هرکدام از آنها برای استفاده خاصی طراحی و ساخته شده‌اند. جاروبرقی دائم‌کار نیز یکی از این جاروبرقی‌ها است.

جاروبرقی خشک و تر Kärcher آلمان

جاروبرقی خشک و تر از انواع جاروبرقی صنعتی است که برای استفاده در محیط‌هایی که نیاز به جمع‌آوری آلودگی‌های خشک و تر وجود دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه مکنده صنعتی

مکنده صنعتی از محصولات نظافتی می‌باشد که در محیط‌های مختلفی در صنایع گوناگون کاربرد دارند. محصولات مکانیزه جاروبرقی دارای انواع مختلفی می‌باشند.

دستگاه مبل‌شوی

مبل‌شوی از جمله محصولات نظافت صنعتی است که برای استفاده در شستشو و نظافت مبلمان در محیط منزل و یا شرکت‌های خدمات نظافتی استفاده می‌شود.

دستگاه فرش شوی

دستگاه فرش شوی از جمله دستگاه های نظافت صنعتی می باشد که به منظور شسشتو و نظافت فرش و موکت محیط های مختلفی استفاده می شود.

دستگاه بخارشوی

دستگاه بخارشوی از جمله دستگاه های نظافت صنعتی شناخته شده است که با توجه به کارکرد و کارایی فراوانی که دارد به منظور انجام امور نظافتی مختلفی استفاده می شود.

وکیوم صنعتی

وکیوم صنعتی کارچر از محصولات نظافت صنعتی این کمپانی آلمانی می‌باشد که دارای انواع مختلفی بوده و به منظور استفاده در محیط‌های مختلف استفاده می‌شود.

خرید مکنده صنعتی

انواع مکنده‌های صنعتی یا جاروبرقی صنعتی برای استفاده در محیط‌های مختلف مورد نیاز می‌باشد. از همین رو مجموعه‌های مختلف اقدام به خرید مکنده صنعتی می‌کنند.

اسکرابر بیمارستانی کارچر (کرشر)

اسکرابر یا همان زمین شوی بیمارستانی کارچر، با در نظر گرفتن الزامات ویژه محیط‌های درمانی و بیمارستان‌ها طراحی و ساخته شده است.

انتخاب جاروبرقی صنعتی

مکنده های صنعتی دارای انواع مختلفی یوده که با توجه به کاربری، هر یک از آن ها انتخاب و مورد استفاده قرار گرفته می شوند. چهار نوع دستگاه های جارو برقی صنعتی موجودند.

کف ساب صنعتی

کف ساب صنعتی یا همان اسکرابر دارای انواع مختلفی می باشد که با توجه به محیط مورد نظر برای نظافت هر کدام از آنها استفاده می شود.

انواع مکنده‌ صنعتی کارچر آلمان

مکنده صنعتی یا جاروبرقی صنعتی از جمله دستگاه‌های نظافت صنعتی می‌باشد که برای استفاده در محیط‌هایی همچون کارخانه‌ای، اداری یا تجاری ساخته می‌شوند.

جت واش صنعتی و جتواش کارچر آلمان

در دنیای امروزی امور نظافتی نیز به شکل کاملا تخصصی انجام می شود. از همین روی شرکت های مختلف اقدام به تولید انواع مختلف دستگاه نظافت صنعتی می کنند.

کاربردهای جاروبرقی صنعتی آب و خاک در صنایع مختلف چگونه است؟

جاروبرقی صنعتی آب و خاک نوع خاصی از مکنده صنعتی می باشد که به منظور جمع آوری آلودگی های مرطوب و خشک در محیط های مختلفی استفاده می شود.

خرید کف شوی صنعتی برای محیط های صنعتی

کارچر آلمان اسکرابرهای متفاوتی برای محیط‌های مختلف تولید کرده است. در متن زیر می‌توانید درباره انواع مختلف دستگاه زمین‌شوی کارچر اطلاعات کسب کنید.

دستگاه کف‌شوی صنعتی کارچر

دستگاه کف‌شور به منظور استفاده در محیط‌های مختلف صنعتی ساخته شده است. کف‌شور با نام‌های دیگری مثل اسکرابر یا زمین‌شوی نیز شناخته می شود.

جاروبرقی و مکنده سه فاز Kärcher

جاروبرقی سه فاز کارچر آلمان از انواع جاروبرقی صنعتی این کمپانی می باشد . از این دستگاه نظافت صنعتی به منظور استفاده در محیط های تمام صنعتی استفاده می شود.

کف شوی صنعتی کارچر آلمان

امروزه برای نظافت محیط های مختلف به طور گسترده از دستگاه های نظافت صنعتی استفاده می شود. یکی از پرکاربردترین این دستگاه ها کف شوی صنعتی می باشد.

خرید دستگاه زمین شوی صنعتی کارچر آلمان

امروزه از دستگاه های نظافت صنعتی به منظور نظافت محیط استفاده می شود.برای نظافت سطوح این محیط ها از زمین شوی یا اسکرابر صنعتی استفاده می شود.

اسکرابر با راننده و زمین‌شوی با راننده مکانیزه

اسکرابر با راننده از دستگاه نظافت صنعتی ایده آلی برای نظافت محیط های بزرگ است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع زمین شوی بر روی لینک اسکرابر کلیک کنید.

قیمت جاروبرقی صنعتی و قیمت دستگاه مکنده

دستگاه های برند کارچر با توجه به کیفیت محصولات، جایگاه برند و همچنین نحوه ارائه خدمات پس از فروش، نسبت به سایر تولید کنندگان دارای قیمت بالاتری هستند.

جاروبرقی سه موتوره و مکنده سه موتوره کارچر

جاروبرقی سه موتوره ( مکنده سه موتوره ) کارچر یکی از انواع مختلف جاروبرقی صنعتی کارچر آلمان می باشد که برای استفاده در محیط های صنعتی طراحی و ساخته شده اند.

نظافت صنعتی با کارچر و کارن‌ تجارت

امروزه امور نظافتی نیز روز به روز به شکل تخصصی تر دنبال می شود. در واقع می توان گفت که نظافت صنعتی یکی از بخش های اصلی صنایع امروزی بدل شده است.

قیمت خرید اسکرابر، لیست قیمت کف شوی و زمین شوی صنعتی

قیمت اسکرابر و قیمت زمین شوی صنعتی کارچر با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود که در این مقاله به برخی از آنها می پردازیم. زمین شوی و کف شوی صنعتی کارچر

جاروبرقی یا مکنده ضدانفجار Kärcher

انواع مختلف جاروبرقی صنعتی دارای انواع مختلفی می‌باشد که می‌توان به چهار دسته کلی تقسیم کرد. آب و خاک – خاک – دائم کار و ضدانفجار.

دستگاه زمین شوی

دستگاه زمین شوی از جمله دستگاه های نظافت صنعتی می باشد که انواع مختلف آن برای کاربری های متفاوت طراحی و ساخته شده اند. کارن تجارت

اسکرابر صنعتی

یکی از انواع دستگاه های نظافت صنعتی پر کاربرد در سطح جهانی اسکرابر صنعتی می باشد که در این مقاله توضیح مختصری درباره انواع آن می دهیم.

دستگاه نظافت صنعتی

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی تمامی کارها به سمت مکانیزه شدن و انجام تخصصی پیش می رود.انجام امور نظافتی نیز از این قاعده مستثنا نیست.

واترجت سری کامپکت کمپانی Kärcher

از کارخانجات گرفته تا دامداری ها، شرکت های نظافتی و صنایع ساختمانی و بسیاری دیگر، همگی از انواع مختلف کارواش های صنعتی کامپکت کارچر استفاده می کنند.

واترجت‌های سری HD

پمپ های با تکنولوژی جدید، فیلتراسیون آب، صرفه جویی در مصرف آب و همچنین طراحی ارگونومیک و ساده واترجت سری HD از دیگر ویژگی‌های این دستگاه‌ها می‌باشد.

کارواش دروازه‌ای کارچر آلمان

کارواش‌های دروازه‌ای Karcher دارای سرعت و کارایی بسیار بالایی می‌باشند. سرعت نصب و راه‌اندازی کارواش دروازه‌ای از نکات تمایز آن با سایر کارواش‌ها می‌باشد.

زمین شوی کارچر

برس‌های غلطکی برای سطوح سخت‌تر با آلودگی‌های بیشتر استفاده می‌شود. زیرا به دلیل سطح مقطع کمتر فشار بیشتری روی سطح ایجاد می‌کنند.

دستگاه‌های کارواش صنعتی

دستگاه‌های کارواش صنعتی همیشه با نام شرکت Karcher آلمان عجین است. واترجت‌ صنعتی آب گرم از ابداعات آقای آلفرد کرشر بنیان گذار شرکت Karcher آلمان می باشد.

اسکرابر سرنشین دار و زمین‌شوی سرنشین دار

اسکرابر سرنشین‌دار مدل B 250 RD 100 Karcher یکی از پیشرفته‌ترین اسکرابرهای سرنشین‌دار می‌باشد که قابلیت نصب سیستم سوییپر را هم دارد.

دستگاه کف شوی در مجتمع‌های تجاری

در این مقاله به معرفی کف‌شوی که در مجتمع‌های تجاری بکار می‌رود، می‌پردازیم. دو گروه از هفت گروه از دستگاه‌ها برای شستشوی کف مجتمع‌ها استفاده می‌شوند.

کاربرد جاروبرقی‌ها و سوییپرها در مجتمع تجاری

در این مقاله درباره ی کارکرد و ویژگی های دستگاه های جاروبرقی و سوییپر شرکت Karcher در مجتمع های تجاری – اداری و مسکونی توضیح می دهیم.

مشکلات نظافت پله‌ها و رمپ‌های برقی

نظافت دستگاه‌های پله برقی از مشکلات نظافتی در مکان‌های گوناگونی مانند مجتمع های تجاری و مکان‌های عمومی دیگر بوده است.

نظافت مکانیزه مراکز اداری و تجاری بزرگ

شرکت Karcher آلمان به عنوان بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده دستگاه‌های نظافتی در جهان برای نظافت تمامی بخش‌های یک مجتمع تمهیدات لازم را اندیشیده است.

کاربرد تجهیزات و دستگاه‌های نظافتی

استفاده از تجهیزات نظافتی طی سالهای متمادی تحولات بسیاری داشته است. این تحولات منجر به اختراعات متعددی شده که به بخش اساسی نظافت تبدیل شدند. امروزه فناوری در صنعت نظافت اولویت دارد و ربات‌ها جایگزین تجهیزات مختلف شده‌اند. برای تمیزکردن سریع و موثر خانه‌ها، فضاهای بزرگ، مراکز تجاری و صنایع مختلف به تجهیزات نظافتی ویژه‌ای نیاز است. البته با وجود تجهیزات مختلف نظافتی که در بازار وجود دارد، معمولاً شناختن و انتخاب کردن کار دشواری است.

عبارت ” تجهیزات نظافتی“، بسیار گسترده است. انواع مختلفی از تجهیزات نظافتی وجود دارند. مانند انواع شوینده‌های فشار قوی، سوییپرها، اسکرابرها، بخارشوها و انواع جاروبرقی‌ها. انتخاب تجهیزات نظافتی مناسب، برای انجام کارهای خاص نظافتی بسیار مهم است.

واترجت‌ها یکی از انواع دستگاه‌های نظافتی هستند که از فشار آب برای تمیز کردن خاک و انواع لکه‌ها استفاده می‌کنند. این شوینده‌های فشارقوی برای تمیز کردن مناطق بتونی مانند دیوارها، پاسیوها و راهروها ایده‌آل هستند. البته می‌توان از آنها برای تمیز کردن ماشین‌ها، کامیون‌ها و کاروان‌ها هم استفاده کرد. کارواش‌ها یا واترجت‌ها در انواع مختلف آب سرد و آب گرم و در اندازه‌های متفاوتی وجود دارند. استفاده از این دستگاه‌ها برای چربی‌زدایی مناطق مختلف صنعتی بسیار کاربردی است.

نوع دیگری از تجهیزات نظافتی انواع سوییپرها هستند. سوییپرها، یک سری بزرگ چرخشی در قسمت جلوی دستگاه دارند. بعضی از سوییپرها سرنشین‎‌دار هستند و اپراتوری برای هدایت و کنترل دستگاه روی آن سوار است. این دستگاه‌ها، به ویژه برای تمیز کردن مناطق بزرگ و فضاهای باز مانند پیاده‌روها، فضاهای بیرونی مراکز تجاری و … مفید هستند.

فرش‌شوی‌ها از دیگر ابزارهای نظافتی لازم و ضروری هستند. این دستگاه‌ها قادر به از بین بردن انواع لکه‌های مقاوم و سرسخت از روی فرش‌ها هستند. فرش‌شورها از بهترین وسائل برای پاک کردن لکه‌ها بدون نیاز به تعویض و یا جابجایی فرش‌ها هستند.

اسکرابرها برای نظافت سطوح سخت در ساختمانهای بزرگ تجاری که دارای کفپوش چوبی یا مرمر هستند ایده‌آل می‌باشند. دستگاه‌‌های زمین‌شور هم به صورت دستی و هم به صورت سرنشین‌دار وجود دارند. اسکرابرها برای نظافت مراکز تجاری و صنعتی که کفپوش‌هایی از جنس چوبی یا سنگ دارند مناسب هستند. زمین‌شورها در انواع دستی یا سرنشین دار وجود دارند. نوعی که انتخاب می‌کنید به اندازه فضایی که قرار است نظافت شود بستگی دارد.

همانطور که همه ما می‌دانیم، جاروبرقی گرد و خاک را از زمین‌های فرش شده و سخت مکش می‌کند. جاروبرقی‌های صنعتی معمولاً از جاروبرقی‌های ‌خانگی قدرت بیشتری دارند. این دستگاه‌های مکنده ویژگی‌هایی دارند که به شما امکان دسترسی به مناطق دور از دسترس را هم می‌دهند. جاروبرقی‌های مخصوص آب هم وجود دارند که برای جمع کردن آب و انواع مایعات استفاده می‌شوند.

تجهیزات نظافتی کارچر

کمپانی کارچر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات نظافتی در جهان است. این کمپانی بیش از ۳۶۰۰۰ نمایندگی فروش در بیش از ۱۶۰ کشور دنیا را دارد. کرشر از شرکت‌های پیشرو در تولید دستگاه‌های کارآمد نظافتی است که طراحی ویژه‌ای برای صرفه‌جویی در مصرف منابع انرژی در جهان دارد. عملکرد برتر محصولات Kärcher و نوآوری و کیفیت این برند است که تفاوت ایجاد می‌کند.

در طراحی محصولات نظافتی کارچر سه فاکتور عملکرد، کاربر پسند بودن و زیبایی با هم ترکیب شده‌اند. نوآوری‌ها و تلاش‌های تیم کارچر برای دستیابی به راه حل‌های بهتر، محصولات این شرکت را از سایر محصولات نظافتی در دنیا متمایز می‌کند. چیزی که بارها و بارها با اختراعات ثبت شده و کسب جوایز موسسات مشهور ثابت شده است. ثبت بیش از ۱۳۰۰ اختراع هم شاهدی بر ابتکارات و نوآوری‌های تیم کرشر در تولید تجهیزات نظافتی است. کمپانی کرشر دائماً در تلاش است تا بهترین راه‌حل را برای انجام کارهای نظافتی ارائه کند. به همین دلیل است که ماشین‌های قدرتمند نظافتی، لوازم جانبی حرفه‌ای و مواد شوینده کاملاً منطبق با نیازهای کاربران طراحی کرده‌ است.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید